Dungeon-ban még nem voltam. 23 órát toltam most bele a zárt bétába. A klános város foglalásos dolgok jól és részletesen vannak kitalálva. Craftolás azért lesz ugye fontos mert nem tudsz sok kis fis fost eladni npc-nél, hanem csak aukciós házakba ami városonként külön van ugye és külön adózásba is fog esni. Ez már maga egy mozgatórugója a dolognak. Nem vagyok nagy pvp-s, de ez tényleg egy olyan dolog amivel el lehetnek az emberek. A harcrendszer (amíg nem próbáltam) én is keveseltem azt a 3 skillt, de miután kipróbáltam így már érthető miért annyi van. Harc az kb monster hunter, dark souls ugye. Védekezés, dodge, kis támadás, nagy támadás és a 3 skill. És 20-as szinten nem csak erősebbek az ellenfelek, hanem elkezdenek ők is kitérni az ütések elől és skilleket használni így amolyan "vívás" jellegű harc alakul ki ami kis szinten nem nagyon érzékelhető. És szerintem ez miatt élvezetes a harc. És belemehetnék a crafting rendszerbe is, hogy miért érdemes fejlődni benne és mit eredményez, de így is sokat írtam. xd Ezek saját tapasztalatok amiket a zárt béta alatt gyűjtöttem.