Akkor lesz egy MMO sikeres ha több lehetőséget nyitva hagy a játékosoknak. Ha több úton el lehet jutni ugyanoda. Megvan ennek a játéknak is pár "irányvonala" és fene se tudja hosszú távon mennyire lesz életképes az egész eddigi elképzelés amit belegyömöszöltek, de azért el lehet lenni.
Szintezésre mehetsz PvP -vel is, PvE -life skill oldalon is. Elsődlegesen nem a kill és gyűjtögetés hajt előre a karakterszintben, hanem a quest rewardok. A gazdaságot elvileg minden csoport hajtani fogja: a pvp, a pve/dungeon vagy partyban irtogatás, a felfedezés-gyűjtögetés-craft, vagy épp a horgászatnak is megvan a helye. Több területen elég egyensúlytalannak tűnik, de ez még eleinte belefér... vagy nem. Majd meglátjuk.
Amiről hallottam, hogy nem teljesen oké:
- PvP killekkel extrém gyors fejlődés (bár azt is mondták azonos ellenfelet többször ölve azért egyre kevesebb az XP, meg nem is lesz az éles játék ingyen, de ez is ott van a pakliban).
- elit területeken a zergek támadása: óriási hordákban támadják a max 4-5 fősre ellenhez tervezett soványka helyi lakosokat... Ha jól értem irtó sok fegyver XP jön így is és pikk-pakk fel lehet húzni több skill/fegyver ágat még korai időszakban. Emellett vannak ott jó kis elit ládák is és dől dögivel a lóvé, nyersanyag és felszerelés.
Bugok amikbe belefutottam:
- fegyver "kikapcsol" időnként. Hiába hadonászol nem éri el a szörnyet. El kell rakni és újra előkapni hogy újra működjön. Talán valami charge skill (Berserk) + dodge kombó lehet a ludas, de lehet simán csak néha furán veszi ki magát a szerver lag
- alkalmanként kikapcsol a VGA. Más proginál is előfordul. Ez önmagában nem feltétlen a játék hibája. Az első 30 órában egész jó volt. Aztán alvás után az utolsó nap behalt kétszer. A kép nem jön vissza és ha steam loaderből indítanád a játékot ott az alkalmazás kilövése után is még azt hiszi, hogy fut a játék...
- egyik-másik hang effekt (vagy a többség) néha kikapcsol
- az aukciós házban perkre szűrés nem működik. Ha leszűrsz valamire nem lesz olyan találat ami nélküle ott van a listában az adott perk-kel.
-némelyik armor light-osként van listázva, de a leírása medium armort mond. Mondjuk ez mindegy amíg a súlya "light"-os. :)
---
Említette egyikőtök a greataxe-hatchet kombós ellent. Ez a párosítás azért kedvelt, mert a legnagyobb mobilitást adja. Meg amúgy se rosszak :) Hatchetre ott a berserk speed bónusszal, az axehoz meg valami charge jellegű skill. Az elvetemültebbje még a dodge-animation cancel kombóval is gyorsít, de azt csinálja akinek két anyja van, vagy makrója amiért bant fog kapni! PvP módban rongyolni a terepen és ha veszélyt szimatolsz elillanni. No, az most a módi . Mert ugye a PvP mód az több XP és ha nem érnek utol nem is olyan veszedelmesek a játékosok?!