Ez kb annyira elég, mint amit írtam kocsi elejére-végére, bal-jobb (össz 4 db) 90 fokkal "sarok mögé benéző" kütyü.
Ezzel ugyan nem fognak önvezetni a kocsik, egy csak egy "kis" kiegészítő szenzor.
De hogy egy virtuális pofont is kiosszak: EGY NYAVALYÁS KÖZLEKEDÉSI TÁBLÁT SEM FOGNAK LEOLVASNI !
Merthogy erről szól ugyebár a cikk. Azaz az egész Lidar nyavalygás és rinya itt full totál OFFTOPIC.
De ha már itt tartunk továbbra is, mond kérlek, hány LIDAR rendszerű szériagyártású önvezető autó közlekedik ma az utakon ? (élesben, buta user által üzemeltetve) ?!??? Egy se ? How pity ...
Az autóipar nagyjai már sorra belátták, hogy nem "megelőzniük" kell(ene) tudni a Teslát, hanem legalább a lépést tartani tudni vele.
Ők már felfogták (ok, hát egy kissé intelligensebbek nálad), hogy bakker ez a Musk ... ez bakker ŰRHAJÓT épít.
Nem az a max amire képes (mint ők), hogy egy 140 éves találmányt csiszolgat és kerekít és designol és reszel (és a hibrid rendszert is "lopja", mivel a Toyota szabadon felhasználhatóvá tette ... azaz még azt kifejleszteni is túl h-lye), hanem bakker önvezető, önmagától visszatérő űrrakétát tervez és épít fele/harmad/negyed idejében.
That ain't no rocket science ... ja de wazze, AZ pontosan hogy AZ.
Na igen, majd meglátjuk ha felszáll az első BMW Heavy ... vagy a Mercedes Falcon [és igen, FEKVERÖHÖG !]