Köszönöm elfogadom a véleményed, de számomra elég irreleváns, mert kb csak óbégatni jársz a topikba, már elnézést. A kérdésem továbbra is tartom azok felé akik a régi játékokkal és az újjal is játszottak, és esetleg a nosztalgia torzító tükrét megkerülve tudnak visszaemlékezni.
Nekem az X-Wing széria kimaradt anno, csak a Rogue Squadron (1)-el játszottam, de ahogy elnézem az kicsit más ligában játszik, az árkádosabb volt, pl nem volt energia management csak mentél és lőttél, akár külső nézetből, illetve nem az űrben, hanem bolygó felszíneken - ami egyébként számomra izgalmasabb lenne, mint az űr, ahol nincs semmi, csak pár objektum, meg színesre festett űrhátterek, hogy azért mégiscsak lássad kicsit, hogy hol vagy, meg kinézzen valahogy a játéktér. Illetve egy enyhe-közepes körüli IL2-es/repszimes háttérrel jövök, és még kissé furán hat az "űrfizika", de a power-management teljes irányítással egészen kielégítő. 2. vh-s repszimeknél figyelned kellett géptípustól függően az üzemanyag keverékre és a propellerszögre, ezt a feelinget egészen visszaadja itt az energiakezelés. Nem tudom elképzelni a régiek miben lehettek annyira komplexebbek gameplay videok alapján, de videon nyilván nem látszik, hogy mit művel közben az irányító, vagy milyen a repülésmodell és az egész gameplay érzete - és ez igaz a Squadronsra is, MerlinW!
Ui.: A Squadronsról amúgy nekem még nincs teljesen kiforrott véleményem mert a multiplayerig még nem jutottam el, hátra van a Story-ból még asszem 3 küldetés. A gameplay nagyon tetszik (x52 Hotas-al játszom), csak rohadtul idegesít, hogy Free Look közben nem lehet irányítani a gépet és kikapcsolt HUD-al alig látom mi történik körülöttem. De ezt orvosolni fogja az elvileg jövhéten érkező VR szemcsi. Persze attól még ezt patchelhetnék asap.