Na, én VR-szemüveggel játszom a Squadrons-t, mivel "SW fan"-ként is nagyon vártam ezt a játékot, + azon kevesek közé tartozom akik aktívan játszottak az X-wing vs Tie-fighter-el, valamint a "sima" X-wing-el, de inkább a Tie-fighterrel.
Tehát mint a témát ismerő ember mondom, hogy a Squadrons még VR-játék szinten sem kiemelkedő, az XW vs TF-hez meg nem is mérhető, az jelenleg irányitásban, történetvezetésben messze felülmúlja...
Persze a VR-élmény nagyot dob a hangulaton, majd meglátod, (mondjuk én "VR szűzként" nem ezzel kezdenék a helyedben, mert hányingered lesz) de én mint több éves szemüveghasználó kurvára nem vagyok szétájulva a játéktól...
HOTAS, kontroller, és egyéb kiosztás és beállítás gondok, átgondolatlan hülyén megoldott menü és kezelési rendszer, -főleg az elődhöz képest- , technikai problémák, optimalizálatlanság, és ehhez még jön a kő egyszerű feladat és történetvezetés, a hülye 5-éves szintű npc-k...
Nem rossz ez a játék, nem arról van szó, VR-ben a hangulat azért megvan, de en inkább egy erős közepesnek tartom amivel pár hétig elszórakozom, azután visszamegyek Elite Dangerous-al, meg a No Man Sky-al játszani,-ajánlom ezeket VR-ban neked is - de még egy Skyrim is jobb élményt nyújt hoszabb távon mint ez...
Ha ez a játék nem a "SW-univerzumhoz" tartozna, töredéke figyelmet kapott ( és egyebkent érdemelt) volna, mert a kategóriájában sem alkot túl nagyot...
Majd ha már nem lesz émelygésed, és ezzel játszva elmúlik az első eufóriád hogy : " hűbazz'háromdékurvajó", majd meglátod...XD
Kezdőként én is még a szemüveg oktatóprogtamjától is szét voltam ájulva...XD