Gondolom továbbra is csak a single alapján mondod ezt, lentebb írtad, hogy főleg azt játszottad. A story mode szerintem is "meh", de engem kicsit hidegen is hagy, csak tutorial gyanánt végig akarom gyorsan tolni. Ez szerintem elsősorban multinak megálmodott játék, meg ott jön ki igazán, hogy a lehető legoptimálisabban kell kezelned az energiát, manőverezned stb, h legyűrd a többi játékost. AI botokat lövöldözve tényleg elég lapos az élmény, és rá se vagy kényszerítve a power-management-re mert balance-on hagyva is kacsavadászatosan szétkapsz mindenkit.
A controller kiosztás alapból nekem is kicsit szuboptimális és azzal kezdtem az első küldetéseket hogy állítgathattam be vagy 1 órán át, hogy jó legyen, de tekintve, hogy rengeteg joystick van a piacon, illetve egyénenként is eltérőek lehetnek a prefereranciák gombkiosztásra, szerintem ez nem jelentős gond. Mondjuk IL2 után elég fura hogy a joy X tengelye alapból Yaw-ra van rakva Roll helyett
Még bele tudnék kérdezni sok állításodba, de ami igazán érdekel még mindig, hogy irányításban miben jobbak a régiek, annyira, hogy nem is mérhető? Konkrét példákkal. Milyen + irányítási funkciók vannak? Futómű behúzás, vagy külön gombbal kell indítani az X-Wing mind a 4 hajtóművét? Komolyan, nem tudom elképzelni, mi kellhet még, vagy mi hiányzik. Targetelésre rendelhetsz 3 gombot (előtted levő célpont, célpontok közti lépegetés, mögötted levő célpont) + target wheel, pajzs fókuszálható előre-hátra, a TIE-oknál meg engine-t vagy a weaponokat tudod túlhajtani. Energiát tetszőlegesen szétrakhatod, ha az egyiket kimaxolod akkor arra + funkciót kapsz, pl engine-nél boost és drift. Ha nem akarsz szarakodni vele akkor meg kirakhatod, hogy egyből tolja maxra azt a cuccot amire tolod az energiát. Szóval mi az amit nem tud a játék a régiekhez képest?