Na, kiprobaltam. Nem rossz ez. Jatszottam anno mindegyikkel az xwing, tie fighter, xwing vs tie fighter (kicsit), alliance osszehasonlitasi alapnak.
Az elejen meg nagyon adhoc dogfightra megy, nem tudom mennyire lesz majd kesobb kuldetes briefing / squadron iranyitas.
A gep vezetese viszont hasonlo a regiekhez, kb ugyanazok az elemek megvannak benne. Par fontos ujitas, hogy a toloero novelesevel csokken a manoverezhetoseg, meg az energia atcsoportositas tobbet csinal, mint a toltes sebessege/max sebesseg (pl befolyasolja a sebzest meg mennyire furgen fordul a gep). Ez osszetettebbe/jobba teheti a kozelharcot a regebbiekhez kepest.
Ami fura: nagyon sokat sebzodest bir a TIE - es tele van repair kittel, ami magikusan megszereli. Az regi tie fighter jatekban sokkal nagyobb para volt, ahol tenyleg 2-3 talalatot birt a gep egy egesz kuldi alatt es viszlat.. Gondolom arra gyurtak, hogy multiban is kiegyensulyozott legyen valahogy, de biztosan mashogy probaltam volna ezt a problemat megoldani - pl a pajzs gyengitesevel, a filmekben sem er szinte semmit.