Még egy dolog, ami most így második végigjátszáskor tűnt fel. Az Uncharted 4-ben láttam először azt a zseniális megoldást, amit azóta több játék is átvett, hogy ha valami indoknál fogva két karakter között félbeszakad egy beszélgetés játékmenet alatt, akkor később beszól az egyik karakter valami ilyesmit, hogy "So, you were saying?" vagy valami hasonlót és folytatják a beszélgetést. Az U4-ben ezt különösen sokszor észrevettem annál a résznél, amikor Sullyval és Sammel kocsikázunk és több helyen is meg lehet állni, kiszállni és körbenézni és ilyenkor félbeszakad a beszélgetés, majd folytatódik, miután Nate visszaül a volán mögé. Na most a TLOU 2 esetében ez főleg Seattle belvárosában fordul sokszor elő, ami ilyen semi-open world és Dina és Ellie gyakran tolják egymás közt a szöveget és néha az egyik közbeszól, amikor meglátnak egy felfedezhető új helyszínt és ilyenkor utána egyszerűen nem folytatják a beszélgetést és ez bosszantó.