Pedig tényleg Ãgy van, marhára nem hiányzik nekik hogy Å‘k találják ki a szabályozást a politikusok helyett. Ez egy cég, és a cégeket azért hozzák létre, hogy profitot termeljen a részvényeseinek/tulajdonosainak. Nem egy missziós feladatot teljesÃtÅ‘ alapÃtvány vagy egyház, Å‘ket egyáltalán nem érdekli, ki mit Ãr, ki mit posztol.
Ha törölnek valamit, A csoport hujjog, ha nem törlik B csoport hujjog. Ha lenne egy jogszabály, hogy ezt és ezt kell, akkor a hujjogoknak rámutatnának, hogy ezért és ezért töröltem, ne velem vitatkozz. Ehelyett most mindenki a céget cseszegeti (lásd itt alattam is), hogy miért dönt úgy, ahogy. Púp a hátukra az egész moderáció, ami ráadásul borzasztó sok pénzükbe is kerül. (Több ezer ember alkalmazása és algoritmusok fejlesztése.) Ráadásul marhasok országonként egyedi specialitás van, az USA a mellbimbó megjelenÃtésére ugrik, Európa az erÅ‘szakra, KÃna a tiennanmentéri emlékezést nem szereti, India meg a marhaburger reklámokat. És még van 180 egyéb ország a saját egyedi kis sérelmével.
Utoljára szerkesztette: Cat, 2020.06.21. 13:11:48
