Meg egyszer leirom, hatha erthetobb lesz. A ceg NEM DOL OSSZE attol hogy nem hypeolt, es nem veszik a reszvenyt. Ha most mindenki hirtelen eladna (ahogy pl tortent is a jarvany elejen ey pillanatra), es az arfolyam osszezuhanna, attol a cegnek pont annyi profitja lenne mint elotte.
Igaz hogy nem reg ota van profitja, viszont a profitot eddig sem a piaci verseny, vagy eladasi gyengesegek vittek el. Maga a gyartas/eladas mar nagyon regota nyereseges, a befektetesek vittek el a profitot. A gyartas automatizalasa rengeteg penzt elvitt, viszont most hogy mar beindult, nagy elonybe kerulhetnek a tobbi gyarral szemben, akik kevesbe automatizaltak.
Az pedig hogy a lakoparkban/belvarosban lakok nem az elso korben fognak elektromos autora valtani az senkinek sem meglepetes, az regota koztudott, es resze az uzleti tervnek. Nem is ok a celcsoport, hanem a kulvarosi ingazok, ott pedig mind a jovobeni potencial, mind novekedes jo.
Ne az alapjan ertekelj hogy neked szemely szerint nem tetsizk a termek. Objektiv mercek alapjan a ceg most jo alapotban van, es van jovojuk. Csak nem feltetlenul a "leigazzuk a vilagot es mindenki Teslat fog vezetni" jovojuk, ahogy a reszvenyesek remelik:)