SG Fórum - Még idén bemutatkozik a Concorde utódja - #11



Cikk olvasása:
-
Nem azt mondtuk, hogy nincsen olyan aki képes kifizetni egy repülÅ‘ útért 3000-4000 dollárst, csak azt, hogy nincsen elég aki fen tudná tartani az üzleti modellt. Ebbe bukott végül is bele a Concord is. És ezért is nem épÃtettek újabb szuperszonikus utasszállÃtókat. Nyilván sokkal jobbakat lehet ma épÃteni, mint 50 éve. Többet terveztek, számoltak mérlegeltek majd elvetették a projektet, mert nem érte meg. Nyilván legfeljebb üzleti útra érdemes rákölteni 4000 dollárt egy útra Akkor ha megéri neki a 8 órás út helyett mondjuk 3 órát repülni. A plusz 5 óra idÅ‘nyereség érné meg neki a 4-szeres árat. Egy több milliárdos cég vezetÅ‘jénk fontos embereinek arany árban mérik a munkaidejét. Csakhogy ma már nem 1975-öt Ãrunk, hanem 2020-at. Ha valakinek olyan drága a ideje, hogy extra költséget is megér annak megsporolása, Egy személyes üzleti út nem csak repülési idÅ‘bÅ‘l áll oda-vissza, hanem ott kell tölteni egy idÅ‘t, szállás, egyebek és lehet 2 nap rámegy. Közben ma már megoldható az üzleti út elektronikus eszközökkel 1-2 óra belefektetéssel a saját irodájából(és meg is sporol egy csomó pénzt és egy csomó idÅ‘t) Ezért mondjuk, hogy ma nem biztos, hogy olyan kereslet van egy extra költségű üzleti útra, mint volt 40-50 éve. TIME is MONEY!!! Nyilván lesz olyan üzlet ember aki ragaszkodik a személyes úthoz és megéri neki a rövidebb utazási idÅ‘, de ma alternatÃvák mellet már korántsem olyan egyértelmű a dolog, mint 50 éve volt technikai eszközök hiányában. Akkor ha nem volt elég a dologhoz egy telefon hÃvás nos személyesn oda kellett utazni pénz és idÅ‘t nem kimélve.
