SG Fórum - Németország megteremti a négyes szintű autonóm közlekedés jogi hátterét - #53



Cikk olvasása:
-
"Nem lett baleset."
Egy hibából van hogy lesz van hogy nem lesz. A kérdés itt nem ez, hanem hogy hagyod-e vezetni ezen embereket, mondván hogy semmi gond majd a többiek megoldják ha Å‘ hibázik. Egyszer azt mondod hogy nem vennéd el a human-tól jogot, máskor meg azt hogy igen. Amikor szembesÃtve vagy ezzel akkor meg már csak maszatolásra futja, hirtelen elillant a határozott álláspontod.
"Miért nem lehet ezt humanoknak fejleszteni? Ja erre válaszolni nem tudsz."
Válaszoltam, Az volt a válaszom hogy egyszer pampogsz hogy mennyi pénzbe kerül az öneveztÅ‘ HW amit nem fizet majd meg a nép, de azzal nincs gondod hogy két marokkal szórnád a nép pénzét a teljes úthálózatot lefedÅ‘ kamerarendszere. Ugyanez igaz arra hogy szerinted az autóban lévÅ‘ AI nem képes felismerni a környezetét, de azon már lazán továbblendülsz hogy ugyanilyen AI kellene a külsÅ‘ kamerákba is. Ezekre mi volt a válaszod? Semmi. Elsunnyogtál és elmantráztad újra az eredeti állÃtásod. Tarts már egy kis önvizsgálatot mielÅ‘tt vádaskodsz, nem az oviban vagyunk.
Persze lesz fejlesztve az okos infrastruktúra is, elsÅ‘sorban városi soksávos, forgalmas keresztezÅ‘désekben, de az önvezetÅ‘kbe épÃtett szenzor grid ami hatékony nagy lefedettségű adatforrás tud lenni.
