Tekintve, hogy azt sem nézted meg, hogy 1909-ben a sebességi rekord 200 km/h volt, senki hozzáértő nem fogadott volna arra, hogy nem lesz 350 km/h... 10 évvel korábban ez 100 km/h volt.
Te amit most azon rugózol az a motor teljesítmény. Melyik részét nem érted annak, hogy az UCAV is azt a teljesíményűsűréget tudná legfeljebb, amit egy F135? De kisebb méretben hozzá hasonló hajtómű az EJ200 és ennyi? Kész, passz. Ezek köré tudsz gépet építeni vagy eleve alulmotroziált lesz a célhoz a gép...
Az áramlástan törvényeivel nem lehet mit kezdeni. CFD és szuperszámítógépekkel sem tudják az abszolút teljesítményt növelni. A vadászgépek abszolút repülési teljesítménye valójában stagnál 40 éve sőt, egyes esetekben csökken is. Az újabb F-16-os gyengébbek, ahogy a Super Hornet is. A stealth gépek tudnak újítani, de azoknál is "csak" a vízszintes csúcssebesség nő. A manőverező légiharc teljesítménye olyan az F-22-nek is, hogy egy az F-15-nél vagy az EF-hez képest fél lépcsővel lentebb levő Rafale, ha beült mögé, akkor ott is marad.
Nem tűnik fel b*meg, hogy a valósággal vitatkozol? Linkelnek egy manőverezésre tervezett UCAV-t, ami pont úgy néz ki, mint amit felvázoltam neked.