"szintű önvezető autók kormányát is tilos elengedni!"
Rövid időre ez sem tilos, van ahol fogni kell a kormányt van ahol nem, erre nincs iparági standard.
Ráadásul a forgalom kontextusából úgy is ki lehet esni ha markolja a kormányt de közben a telefonját bámulja, a fékpedál amit itt nyomni kellett volna meg eleve nem is a kormány. Totál zsákutca ez az okfejtésed.
"helyesebben terheli Rafaellat, a céget és esetleg magasabb szinteket."
A cégnél kit vennél elő és ültetnéd Rafaella mellé, és mi lenne a konkrét vád? Én megértettem az eleje óta hogy mit szeretnél, csak az alapját nem látom hogy ezt hogyan akarod elérni. Ez így csak egy vágyálom.
"Ez egyszerűen nem igaz! Az autógyártók új biztonsági eszközeik kifejlesztésével akár évtizedeket is eltöltöttek (lás ABS, automata fék, ESP, stb), és számukra megengedhetetlen volt, hogy félkész, vagy olyan teszt eszközöket vigyenek az utcára, amelyek önmaguk is balesetveszélyesek"
Tehát azt állítod hogy egy olyan ’hagyományos’ autó nem került az utcára amiben biztonsági kockázat volt? Pl.:
A Volkswagen gyár 385 ezer autót hív vissza Németországban, mert frissíteni kell a fék ABS-rendszerének szoftverét. A Volkswagenek mellett érintve vannak Skodák (36 100) és Audik (61 ezer) is.
Közel 400 ezer autót hív (újra) vissza a Nissan
A probléma a 2018-as akcióhoz képest nem változott, a blokkolásgátló tömítésével van gond, ami azért problémás, mert így a fékfolyadék szivároghat és zárlatot okozhat.
Várom a bocsánatkérésed :)
"Ez azonban nem jelenti azt, hogy valamiféle felelősség máshol nem jelentkezhetett. "
Már hogyne jelentkezne. Elmondtam, kárt okoztak, fizettek érte, perre is mehettek volna. Objektív alapja nem volt a vádemelésnek, szubjektív álláspontod mögött miszerint az ügyésznek meg kellett volna tennie nincs olyan indoklás ami megállna.
"De újfent megjegyzem, hogy a per még el sem kezdődött."
Az Uber kapcsán már be is fejeződött, vádemelés nélkül, ez egy elég gyakori kimenetel.
"Amcsi szenátor is megtévesztőnek ítélte."
Az autopilot elnevezés még egy új fogalom a repülőiparon kívül, nem lehet egyértelműen azt mondani róla hogy egyenlő az önvezetéssel, de azt sem hogy nincs köze hozzá. Az én értelmezésem(az állításom erre irányult) szerint ha valaki leírja hogy önvezetésre képes az autó(nem csak lesz majd egyszer), ez a fogyasztó megtévesztése amiért perelhető. Ha csak azt mondja hogy autopliot, vagy benne van az önvezetési potenciál az lehet megtévesztő, vagy nem, véleményes, de az én eredeti állításommal nem ütközik, ahogy nyilván más állítások sem amit a Tesla/Elon tesz és esetleg nagyotmondásnak hangzik. Aki ennyi pénzt kiad érte az egyébként véleményem szerint >99%-ban tisztában van vele hogy hivatalosan kell majd a felügyelete. Persze aludhat is, ha kitrükközi az autót, de jogilag ez már az ő felelősége.
"Már megbocsáss, de számomra ez tényleg totálisan értelmezhetetlen volt. Ha másképp kifejted, azt megköszönöm!"
Már megbocsáss, de nekem itt épp az volt a bajom hogy semmitmondó hsz. tettél. Ezt írtam le. Azért semmitmondó mert az eredeti hsz-ed ez volt:
"Ember, miről beszélsz, mi a kérdés, milyen törvénykönyvről, polgári-, büntető-, munkatörvénykönyve, milyen jogágról beszélsz!? Már megbocsáss de ez egy hablaty! Kérlek konkretizáld a kérdésedet és előtte kérlek tanulmányozd át a jog alapfogalmait rendszerét, a jogágakat stb. Köszönöm!"
Nem tettem fel kérdést. Megállapítást tettem. Ha nem érted valamely részét akkor neked kell rámutatni, vagy fogadd el hogy helyes megállapítás volt.
"Tudod mi a te hibád a vitakultúrával kapcsolatban? Huh, hát így végig gondolva nem is kevés!!! :O"
Ebben a szekcióban semmi a témával kapcsolatos ontopic infomáció nem volt. Ez a maszatolás, mellébeszélés jellemző is rád. A személyeskedő minősítgetésre nem kívánok reagálni, szíved joga azt gondolni amit akarsz, engem csak az objektív érvek érdekelnek. Azt azért megjegyzem hogy ezt a rengeteg erőforrással jobb lett volna ha az elhangzott megállításra reagálsz.