"Miért ne, mer cáfolja az elméleted miszerint a hagyományos gyártók csak jól letesztelt eszközöket engednek az utakra. Álalításom az hogy a gyakorlatban ugyanúgy nem tudnak ők sem mindent letesztelni, de náluk egyébként az elvi lehetőség inkább meglenne egy ABS kapcsán, az önveztési helyezetek annyira a való élet által generált sokszínű halmaz, hogy itt telejesen életszerűtelen a tesztpályás követelmény a teljes set-re."
Azért nem mert irreleváns. Én az ABS kifejlesztését hasonlítottam a Lvl3 önvezető kifejlesztéséhez. Te meg hozol visszahívási példát a már kész, legalizált, szabványosított, és kötelezővé tett berendezés visszahívásáról. Gondolkodj már el kicsit azon, hogy miért irreleváns a pédád!
"Véleményem szerint a gyártók általában nem használják ki a zártpályás tesztet"
Magénvéleményed lehet. Az Uber megakapta az állami liszenszt ehhez, innentől az ügyészség ez alapon nem emelhet vádat. Nyilán ha liszensz nélkül furikáztak volna akkor már rég a bíróság előtt állnának."
Írtam, hogy magánvélemény, pont ebből kifolyólag. A hatóság, a politika lexarta, túlliberalizálta a dolgot. Ezekután az Uber segge ebből az irányból védve van, jogi szempontból. De az utóbbi időkben a szabályozókon szigorítottak biztonsági szempontból, mert azért érzik, hogy az nem volt jó, ami eddig ment.