"Gondolkodj már el kicsit azon, hogy miért irreleváns a pédád!"
Nem az. Az ABS nem egy olyan dolog amit ne kellene tesztelni, nincs olyan hogy szabványos ABS amit csak be kell rakni mert már valaki kitalálta. Minden ABS modell más és más, a fejlesztésük során mindnek végig kell mennie az ellenőrzésen hogy megfelelően működik-e.
Ez láthatóan néha akkor sem sikerül tökéletesen, ha egy ’hagyományos’ autógyártó csinálja, úgy hogy közúton is tesztelte a még nem forgalomba hozott járművét, erre pedig a tesztpálya is elég lenne elvi szinten, arra viszont életszerűen nem elég hogy annyi kilométert tegyenek ott bele amin >99.999% -ban kijön a probléma. Olyat tudnak csinálni hogy valahol >99.9% hogy OK, ez általában elégséges, de néha hibás termék is forgalomba kerül. Elmondtam már korábban is hogy az ABS-t fejleszteni kell. Erre mi a reakciód, ismét elmondod hogy kész berendezés. Érted ugye mi a gond, azzal ha megint csak mantrázol, és nem az általam elmondottra reagálsz? Próbáld cáfolni az állításom pl. azzal hogy miért nem szükséges az ABS vezérlő szoftverét tesztelni, ellenben az önvezető szoftverének tesztelése miért szükséges. Az ABS vezérlő SW ugyanolyan SW mint az önvezető csak egyszerűbb, de ugyanúgy végig kell mennie a teszteken. És ugyanúgy belehibázhat a gyártója, csak ez azután már egy súlyosabb hiba mint amikor még deklaráltan teszt fázisban lennének a hibák tehát a példáddal épp az ellenkezőjét bizonyíottad mint amit ki akartál hozni a bezzeg hagyomány gyártók 'felmagasztalásával'.
"Életszerűtlen pálya? Hmmm, mennyire és miért? Pl. a zalazone-nal mi a gondod?"
Mutasd meg kérlek rajta azt a kanyart amin pl ez és az ennek megfelelő többszázezer hasonló szituáció előállítható nagy tömegben gyorsan. A tesztpálya kell, de korlátai vannak, nem összevethető a teljes úthálózat közlekedési komplexitásával.
"Ezekután az Uber segge ebből az irányból védve van,"
Akkor megállapíthatjuk hogy ezt sem támasztja alá az eredeti vágyálmod hogy vádat kellett volna emelni.