Ez az "alkalmazott" dolog csak akkor áll, ha valaki "vállalkozóként" egyetlen munkát végez, az UBER sofőrködést.
De akkor sem jelentkezett munkára, hanem vállalkozói szerződést kötött.
Arról meg ne is beszéljünk, hogy mi legyen azokkal, akik nem csak Uber-kednek, de mellette van más bevételük is.
Az USA-ban a miénknéls sokkal elterjedtebb (a más adó és TB/nyugdíj számolási metódusok miatt is) hogy egy embernek nem egyetlen főállása van, hanem két-három munkahelyről szedi össze a jövedelmét.
A törvényalkotónak annyi lehetett volna a maximális kompetenciája, hogy mivel a felek között vállalkozói szerződés köttetett a sofőrre heti vagy havi vagy akármilyen időszakra az elvégezhető munkaidőre ad megkötést (ahogy nálunk a KATA-ra) amivel elkülöníti a munkaviszonytól, pl. a heti 20 órában maximalizált Uber munka nem lehetséges hogy munkaviszony, az garantáltan vállalkozási viszony.