- Drizztel kezdtem, lvl2-n van, az alap kampány 2 actját fejeztem be, ebböl az elsöt coopban. Ha publicban magasabb szintüek közé sorol be a játék, azonnal vágnak ki a partiból, mondván, még kicsi vagy, nem leszel nagy segítség.
- szólóban csatlakozom a videóhoz, tényleg kínszenvedés lehet egy-egy küldetés (én a 3. actban megszenvedtem rendesen, pedig volt Dash, Parry, Block, minden jóság, de még így is legyaktak, pedig skálázódnak a szintedhez az ellenfelek)
- grind, grind, grind. A pályák kb. 20-30 percesek, ezalatt kristályokat, lootot, goldot gyüjtesz, a gold és a kristályok a gear fejlesztéséhez kellenek, a gol ezen kívül még a különböz új skillek és mozdulatok megvételéhez, illetve a tulajonságpontok elosztásához kell. A különbözö kristályokat tudod fejleszteni gold segítségével, common->uncommon->rare->epic->legendary, ilyen sorrendben. Természetesen adott kristály adott szintü gear fejlesztéséhez kell, szinttöl függöen kisebb-nagyobb mennyiségben
- pályadesign jó, egy-két puzzle-l lehet találkozni a pályákon, de nem vitték túlzásba a készítök
- grafikailag nincs egy Witcher 3 vagy RDR2 szintjén, de nem is ez volt a lényeg, tetszetös, bár igaz, hogy lehetne szebb is
- rengeteg bug van még, remélhetöleg javítják öket hamarosan
- ellenfelek melee, ranged és varázslók, szóval a fantasyk megszokott elemei, design tekintetében a legtöbb mob hasonlít egymásra, nincs olyan nagy változatosság
- sztori, mint olyan nem nagyon van. Próbálták átemelni a Kristályszilánk-trilógia sztoriját, Akar Kessellel meg minden, de ebböl a játék elején vajmi keveset tapasztal az egyszeri játékos. Az ismerös helyszínek elö-elöbukkannak, pl. Kelvin Halmán kezdünk, illetve ott van a bázisunk, de mást egyelöre nem vettem észre.
- gearcsere alkalmával változik a karakter kinézete is, nem úgy, mint az Avengers játékban. Ez kicsit fura, mert a könyvsorozatban pl. Drizzt mindvégig ugyanazt a mithril páncélt hordta, illetve Csillámot és Jéghalált se cserélte le, itt meg lépten-nyomon változik a kinézet. Lehet, hogy az endgame során majd lesz Csillám, meg Jéghalál, esetleg páncél skin is, amit meg lehet szerezni és olyan, mint a könyvekben, de az elején biztos nem, én pl. egyelöre egy rozsdás kinézetü karddal hadonászom jelenleg. Csak egy fegyvert változtathatsz, tehát ha esik valami, akkor mindkét kardod ugyanúgy fog kinézni (megint nem teljesen karakterhü Drizzt esetén, de ez van)
- a többi karaktert egyelöre még nem próbáltam ki, róluk nem tudok nyilatkozni, csak coopban láttam öket, ott jól szuperáltak
- Guenwhyvart sajnálom, hogy így oldották meg, többet vártam, jelenleg csak egy 5 mp-re megjelenö asztrál párduc, ami végigugrál a csatatéren, megtámadja az adott mobokat, akik körülötted vannak, aztán eltünik. Azért ezt jobban is meg lehetett volna oldani.
Egyelöre nem gyözött meg teljesen a játék, nem lesz ez az a game, amivel órák hosszat fogok nyüstölni, elö fogom venni, mert szeretem a karaktereket és azért ki fogom próbálni mindegyiket. Meglátjuk. Remélhetöleg marad a közeljövöben annyi ember hü a játékhoz, hogy lehessen publicban nyomni, mert jelenleg egyik haverom se tervezi megvenni a gamet, szóval friends-coop nálam kilöve.
De mint az elején is mondtam, csak 2 órát toltam vele ma, így kezeljétek a véleményem. Steamen mindenesetre nagyon lehúzták.