Ez azért függ a rendelkezésre álló hardvertől és annak teljesítményétől is. Ez alatt nem csak a számítási teljesítményt értem, hanem mondjuk az érzékelők sebességét. Nem mindegy, hogy két másodpercezte érkezik egy infó a programba mondjuk egy gyalogos helyzetéről, hanem mondjuk másodpercente 20-szor és képes azt szinte valós időben kiszámolni. Minél több az infó és minél gyorsabb a adatok feldolgozása annál biztosabb és pontosabb helyzet felmérésre és reakcióra képes egy önvezető jármű. Azt látjuk, hogy a dolog fejlődik, azt nem látjuk, hogy mikor ér el olyan szintet a az önvezető járművek, mikor a folyamatos teljesítmény növekedés már átcsap minőségi növekedésbe is. Vagyis mikor lesz már érdemesebb rábizni az életünket inkább egy automatára. Azt látjuk, hogy közeledik az időpont csak azt nem látjuk, hogy ez 10 év, 20 év esetleg 30 év.... Nyilván lesznek balesetek teljesen automatizált közlekedés mellett is, de ha ez mondjuk csak a 10-ede lesz a szokásos ember irányította eszközökhöz képest, akkor már megéri. Azért nem mindegy, hogy évente 2 millióan halnak meg közúti balesetben vagy 200 ezren. Vagy az se, hogy egy automata még az elkerülhetetlen baleset estén is hatékonyabb lehet pusztán azért mert gyorsabb a reakció ideje egy emberhez képest és mondjuk fél másodperccel elöbb kezd fékezni, mint egy emberi vezető. Ezáltal akár 15-20 Km/h sebességgel kisebb lesz az ütközés, Nem mindegy, hogy 50-nel csapnak el egy gyalogost vagy csak 30 KM/h-val a gyorsabb reakció miatt. És az se mindegy, hogy egy emberi vezető simán megy ott 70-nel, ahol 50 a megengedett, egy önvezető jármű nem igen fog 50 felett menni ott ahol nem lehet. Nem mindegy, hogy valakit fellök egy autó kisebb sérülés mellett vagy péppé zúzza...