Csakhogy te nem ezt írtad ám! Ha ezt fogalmaztad volna meg, mint most legutóbb, ahogy korábban én is kifejtettem kb ugyanazt, azzal egyet is értek, azonban a kijelentésem ez volt: félreérthető a következő kijelentésed: "De már így is jobb baleseti statisztikákat produkál mint az emberek."
Tisztáztad, hogy nem azt érted ez alatt, mint amire én gondoltam, ezt a mondatodat olvasva, vagyis bizonyítást nyert, hogy a kijelentésed félreérthető volt.
Azzal viszont vitatkoznék, amit a szembejövő random autóra írsz, ebben a csoportban benne vannnak azok amelyek a Teslánál kevesebb problémát mutatnak a vezetéstámogató rendszer bekapcsolásakor/kikapcsolásakor, amire a hatóság is felvhívta a figyelmet. Konkrétan sem az Autopilot bekapcsolásakor a vezető figyelmét ellenőrző rendszer nem a legjobb, leveheted a kormányról a kezed, meg videózhatsz is. Sem pedig a az Autopilot kikapcsolására figyelmeztető jel nem elég határozott, van jobb megoldás. Szal egyáltalán nem biztos, hogy a Teslánál nem jobb e egy "önvezető" Audi!?
Tudjuk, meghatároztuk hogy hogyan jön ki az az eredmény, amit a Tesla a statisztikában mutat, amiben gyakorlatilag az összes autót, az összes lehetséges baleseti szituációt, veti össze egy az átlagnál jobb műszaki állapotú, felszereltségű jármű, egy szűk, kevesebb balesetet produkáló környezeteben mutatott eredményeivel. Ez nyilvánvalóan torzított eredményt ad, és a cikk ezen álláspontját nekem úgy tűnik te NEM vitatod.
Továbbra sem én sunnyogok, hanem te, meg Musk haverod, amikor a fentiekhez lépest egy kevésbé torzított statisztikát nem mutattok, amit ugye nyilván nem tudsz. És ezekután azt meg elsunnyogod, hogy ezt kimondd!