Ne már! Most be akarod bizonyítani, hogy nem értettem félre az első kijelentésedet? XD
Most, mondom, hogy deeee!
Vagy is félreérthető volt! Mármint, ha valóban te is úgy érted, ahogy azt a #46-ban megfogalmaztad. Bár ezzel kapcsolatban továbbra is kétségeim vannak.
Mégegyszer mondom, hogy nincs olyan, hogy az Autopilot vezet, az ember vezet, csak támogatja a rendszer. Nem tudtad bizonyítani, hogy a jelenlegi diagramod, ami a cikkben elemzett módon torzított, alátámasztja, azt a kijelentésedet, hogy az Autopilot-ot használó emberek valóban jobb baleseti statisztikát produkálnak azonos feltételek mellett (autópálya, Teslával összemérhető műszaki állapotú jármű). Ez egyszerűen ebből az összehasonlításból nem olvasható ki. Szal most mutass olyat, ami ebből a szempontból korrekt.
Amíg ez nem bizonyítható, addig az is kérdéses, hogy nem jelent-e a tisztán vezető emberi sofőrnél nagyobb baleseti kockázatot az Autopilot használata!? :O
Lásd #11 ahol kijelented, hogy jobb statisztikát produkálnak, amit végül is eddig nem tudtál bizonyítani, és hogy épp az emberek közútra való kiengedése is megkérdőjelezhető az eredeti hsz írójának szempontjából.
"Elismered hogy a közölt statisztikák valós tényeken alapulnak vagy megkérdőjelez a hitelességüket? Ez egy fontos kérdés, ne próbálj meg elsunnyogni előle!"
Marhára nem érted, látom.
Nem vitattam azt, hogy az adatok önmagukban nem valósak. A torzítást az adja, hogy mákosgombócot hasonlítják össze a cápasztékkel. Helyesebben egy teljes halmazt, annak az átlagértéknél jobb mutatót produkáló részhalmazával, már ha érted az ilyen matematikai kifejezéseket. ;)