Részvétem. Dehogy nem térek ki a hitemből, miért nem csukják még le sorban az olyan közlekedésmérnököket, akik ilyen veszélyes helyekre terveznek / engedélyeznek buszmegállókat? Lakott területen kívül szigorúan csak a külön elválasztósávos útpályásokat szabadna engedélyezni (mint egy boxutca), míg lakott területen belül pedig minimum szalagkorlátos öblöket. Ez infrastruktúrális kérdés amit lehet központilag szabályozni és az akkor úgy is lesz, nem kell hozzá az emberek életét felforgatni és kiforratlan, veszélyes, gazdaságtalan technológiák széleskörű alkalmazását sem kikényszeríteni. Azt sem értem egyébként, amikor 100-150 méterenként van 1-1 megálló sorban (ugyanannak a járatnak), holott ha valaki ráér buszozni, akkor ráér még párszáz métert sétálni is (én ha adódik néha pár nyugodt órám és nem nagy / nehéz dolgok viteléről / hozásáról van szó, akkor több kilométerre lévő ügyekben is inkább sétálni szoktam a városban, mert jól esik a mozgás). Ha annyira keskeny az út, akkor a megritkításukkal egy-egy megálló szakaszán akár még egy 30km/h-s korlátozás is elfogadható lenne ha más biztosítás sehogyan sem oldható meg és az úti cél miatt a felszámolásuk sem opció.
Szerk: Természetesen a járdák szélére pedig már rég kötelezővé kellett volna tenni a korlátokat, ahogy az pl. mifelénk a legtöbb út mentén szokás is amióta az eszemet tudom, sok helyen pedig fatörzs szélességű ütközésgátló betonoszlopok is vannak (pl. balra nagy ívben lekanyarodás sodródási zónájának járdahatárain).