Ez nem autovezetes, hanem az onvezeto rendszerek felugyelete. Tehat minden onvezeto jarmu magatol megy, de ha elakad, akkor miutan megallt, beszol a kozpontba, hogy gond van. Az operator pedig taviranyitassal utasithatja a jarmuvet az alkalmazando viselkedes kivalasztasaval, a javasolt utvonal bejelolesevel vagy kis sebesseg mellett a jarmu tenyleges vezetesevel. Ez boven eleg arra, hogy egy utepitesnel atmenjen a terelobolyakon vagy egy varosban elmenjen valahol ahol hibas a festes.
Egyebkent ugyanezt a technikat hasznaljak a marsi rover-ek vezetesere is es ott a reakcioido percekben merheto. Megis tokeletesen taviranyithatoak az ott levo jarmuvek. Ugyanilyen modon vezetik tavolrol a 4-es metro jarmuveit, amik alapvetoen maguktol mennek, de van egy 3-4 fos csapat akik be tudnak avatkozni. Eddig az egyetlen emberi hiba az volt, amikor az egyik operator mellekattintott es vegallomasrol a remizbe allt be az utasokkal teli szerelveny a vonal helyett.
ps: Fontos eleme az onvezetesnek, hogy onvezeto auto csak oda menjen, ahol elerheto a megfelelo mobil internet kapcsolat. Ahogy a budapesti metroban (a fold alatt, egy femcsoben) van folyamatos internet, ugy az autopalyak menten is megoldhato, hogy legyen folyamatos internet. Ahol nincs, oda eleve nem megy el az onvezeto jarmu. A fenti megoldas is az 5G-s nagy megbizhatosagu, kis kesleltetesu kapcsolatokat hasznalja tobbszoros redundancia mellett, ha az osszes adatkapcsolat elmegy, akkor a jarmu biztonsagosan megall. (kidobja a horgonyt es az elakadasjelzot amig a szervizes ki nem megy szemelyesen)