"Garantálni kell, hogy az automatizált művelet még az átadás során is tökéletesen működjön, amelynek tíz másodperces türelmi idővel kell történnie."
Ez azt jelenti, hogy ilyen rendszerek eseten a jarmunek barmilyen veszhelyzet eseten teljesen egyedul meg kell tudnia allni mielott a vezerlest atadja. Az ilyen megoldasoknak mar lenne ertelmuk, mert kvazi onvezeto, kiveve ha elakad, de ha elakadasjelzovel all a jarmu, akkor a sofor mar raer atvenni az iranyitast. (a teljes megallas, majd ha 10 masodperc mulva sincs emberi utasitas, akkor az elakadasjelzo bekapcsolasa lenne az idealis eljaras)
"z azt jelenti, hogy az autóban lévő hardvert redundánsan kell megtervezni; hasonlóan egy repülőgéphez, ami viszont drága."
Nem akkora mertekben mint gondolnank. Csak a vezerlesi logikat kell redundansra epiteni, ami csak 2-3 vezerlot jelent, de a jarmu nagyresze (meghajtas, fekrendszer, stb.) maradhat amilyen eddig is volt, hiszen az emberi soforok eseten sem volt redundansabb. Mondjuk en a fekeknel vezetnek be egy rugoerotarolos rogzitofeket es ehhez tervezett failsafe fek kort. (tehat ha veletlen elmegy a feknyomas, akkor a rugok maguktol nyomnak egy satufeket)