"ha igaz lenne amit mondtál, akkor nem lenne a kijelzo ugy pozivionálva, hogy avezető felé nézzen, az anyosulésről eléggé nehézkes a kezelése és ha még kezeli is, akkor is elvonja a figyelmet, mert ott nyulkál a perifériás látásodban."
A navigacio tipikusan olyan amit a vezeto szeretne nezni. Attol meg nem kell menet kozben a menukben turkalni. A hud viszont sokkal dragabb lenne mint egy off the shelf touchscreen, ami gyakorlatilag egy filleres tablet aksi nelkul.
"Persze nem gondolták végig, csak az van a fejükben, hogy képernyőt bökdösni jó."
Egyebkent tenyleg jo, mert sokkal egyertelmubb, hogy mi mit allit. Nem veletlen, hogy mar az uj KISS motorvonatokban is atalltak az erintokijelzore, a FLIRT 1-esek gombsoraval szemben. Vicces lenne, ha egy modern autoban a lassumeneti tajekoztato hang profiljat vagy a teljesitmenygorbet is egy hagyomanyos nyomogombos muszerfalon kellene beallitani. Vagy kozponti szoftvert frissiteni a 90-es evek tipikus autoradios interface-en at vezerelve. :-D
"Én azt érzem minden egyes autonál , hogy olyan valaki tervezi öket aki életében nem vezetett vagy nem a funkcionalitást nézi, hanem csak a trendiséget és a stilust és sokkal hátrébb került a funkcionalitás a sorban."
A trendiseget lehet eladni. Aki a funkcionalitast nezi, az taxikat gyart. Viszont szinte mindenki arra var mar, hogy az autoja a kovetkezo szoftverfrissites utan mar onvezeto lesz, igy igazabol nem arra tervezik oket, hogy az egyik elso ulesben ulo utas vezessen tartosan.