"A digitális rendszámtáblák jelenleg csak előfizetési konstrukció keretében érhetők el, négy évig havonta legalább 19,95 dollárba kerülnek. Az összeg egyben is kifizethető, akkor a járműtulajdonosnak 215,40 dollárt kell átutalnia minden évben. A rendszámtáblák szakszerű beszereléséért 150 dollárt kell fizetni."
Amíg ez nem kötelező, addig valakinek szimplán csak egy jó üzlet, amint viszont esetleg az lesz ebben a formában, akkor egy újabb merényletkísérlet a saját tulajdon intézményrendszere ellen amivel újabb olajat öntenek a tűzre azoknál, akik kezdik az ilyesmit egyre kevesebb türelemmel viselni. Értsd: amiért én tisztességgel megdolgoztam már egyszer, azt senki ne akarja elvenni és pénzt szedni érte, mert a csuklója és az orra is csontból van.
Semmi gond ezekkel a statáriális intézkedésekkel, ha van felelős személy aki bármifajta tévedésért azonnal és előzékenyen helyt áll. Pl. fejlett jogállamokban ilyesmi már most is működik abban a formában, hogy ha álhíreket terjesztenek a külföldi tulajdonú kereskedelmi TV híradójában arról, hogy D1/D2 téves autópályamatrica kategóriáért bírság jár akkor is, ha a díjkategória egyező, akkor a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. telefonos ügyfélszolgálati munkatársa a nevének és a hangfelvétel azonosítójának bediktálásával kezeskedik személyesen azért, hogy ilyenért egyébként nem bírságolnak és nem is bírásgoltak soha és nyugodtan hivatkozzak rá ha mégis bárki engem ezzel próbálna meg fizetésre bírni. Szóval ezen az elven pl. ha a kölcsönzött autómra véletlenül / tévedésből kiírják, hogy lopott és ez nekem úgy tűnik majd fel, hogy a rendőr aki megállít helyből már az előállításomra készül, akkor pl. utána kárpótlásul az a kölcsönzött autó az enyém, az árát meg majd levonják attól az alkalmazottól, aki véletlenül rámnyomta a tiltást, esetleg a software fejlesztőjétől, ha automatikusan történt a dolog. Ha vannak ilyen erős garanciák, akkor biztosan be lehet vezetni ilyen vezérlési lehetőségeket a társadalom megdönthetetlen ellenállása nélkül