A kérdések jók, válaszok azonban soxor nincsenek. Pár éve, amikor még úgy tűnt, hogy marha közel van a teljes önvezető szintet ígérő kánaán, akkor komolyabb szabályozás, sztenderdek nélkül engedték az utcára ezt a technológiát, gyak kísérleti stádiumban. Azóta a szabályozók, előírások egy része legalább megérkezett, viszont az 5-ös szintű önvezető rendszer megvalósíthatósága egyre messzebbnek tűnik.
Musk sokáig évente megígérte, igaz technikai konkrétumok nélkül, hogy a kocsijai ezt fogják tudni hamarosan. Szal a terméket gyak leszállították, igaz még nem tudja teljesíteni, amit a marketingesek ígértek, de legalább veszik mint a cukrot. Nem is lett volna baj ha a vásárlók egy része, gyak öngyilkos módon , nem a használati utasításban leírtakat, hanem a marketing brosúrában levő reklámot alapul véve kezdi el használni.
A többi gyártó talán nem ígér fűtfát, meg a sok évtizedes botránytörténelmükből okulva okosabban, nagyobb hozzáértéssel kezelik az ilyen szitukat, és nem visznek félkész technológiát az utcára, nem a felhasználóval tesztelik a technológiát. Musk-nak meg kell értenie, hogy ez nem űrkutatás, ahol nem gond, ha esetleg 1-1 rakéta elposszanásakor néhány ember életét áldozza a haladás érdekében.