De az innovációhoz pénz kell , de a kiscsaptoknak most is csak annyira tellett a közel azon a szinten ahol most a limitet meghúzták, hogy el tudjanak indulni versenyeken, akkor hogy fog ezután maradni nekik pénz a fejlesztésekre?
A nagyok meg majd köszönik szépen , mert igy majd a töredék árból is ugyan úgy az élen maradnak fél gőzzel .
Nem látom benne, hogy hol lennének kiegyenlítve a viszonyok .
A mostani motorcsere büntetéseknek sincs semmi értelme.
Mert mi történik most, kap 5 rajt helyes büntetést, az élcsapatnak semmi úgy is behozza a versenyen, a kiscsapatnak megint semmi, mert úgy se végzett volna előrébb. igy az évi 3-4 motor helyett akár 5-6-t is használhattak volna ha van rá keret. vagy direkt úgy időzítették, hogy akkor cserélték amikor nem járt bünti érte.
Ha azt akarnák, hogy egyenlő feltétel legyen akkor mindenkinek ugyan annyiból kellene fejleszteni, de kötelezően. És akkor cserélni az alkatrészeket amikor akarják bünti nélkül, mert csak igy lehetne szezon közbe behozni a lemaradást vagy változtatni egy rossz konstrukción. igy ha valaki 100 misibol 10 uj verziót tud pályára vinni egész éve csinálja, a másik meg 100 misibol csak egyet az már megmutatná, hogy tényleg ki érdemli meg a csapat VB-t.
A csapat VB pontozás ugy is el van cseszve, mert nem mutatja meg, hogy egy csapat tényleg jol dolgozott csak azt, hogy van 2 jó pilotája.