miért kevesek a szörnyek? pl alap doom háromban mielõtt elõször találkoznánk kerubokal elõször ki kell nyitni egy ajtót a számítógép segítségével amint kinyitottuk az ajtót jobb oldalról egy nyíláson keresztül elkezdenek özönleni az impek, bfg-ben ez nincs benne
emlékszem egy másik esetre is, volt egy szûk sötét egyenes zsákutca aminek a végében ott hevert egy minigun + 2 ammobelt hozzá, amint felvettük szintén elkezdtek beözönleni a szörnyek a szûk folyósora és lõhettük is el azt a lõszert amit felvetünk, na bfg-ben ez sincsen benne.
és van még néhány ilyen szörnyritkítás.
eyecandyra is tudok mondani példát.
helyszín: pokol
jelenet: kör alakú félhomályos szoba közepén egy oszloppal, egy pokol lovag és számos ártatlan lélek kinyírása után a továbbvezetõ ajtó kinyitásakor egy nagy tûzvihar fogad(na) amiben az orrúnk elõtt máris ott vannak a lelkecskék, bfg-ben ez sincs benne
pda: felveszünk egy új pdat szeretnénk elolvasni az új infókat legörgetünk a legaljára a neveknek de hoppá baszhatod mert túlgörgettél és kivág újra a névlista tetejére,emellett a hang és videók play és stop gombjai is eltûntek.
checkpoint mint írtam fölösleges, ott van a gyors mentés vagy a jó öreg esc->save->felülírelözömentés=jónapot rendszer, mellesleg még idegesítõ is a checkpoint mert a drága lelkem pont akkor áll neki menteni mikor az orrom elõtt lévõ ajtón kijön egy archvile
ez így ilyen formában a bfg kiadás (a 2004-es alaphoz képes) hháááát elégé vicc kategória nálam.