Nem mondhatom, ha pl tegyük fel, h ezzel foglalkozok majd,felvesznek vhova és modellezni kell vmit, ahol nem tudom elkerülni azt,h sík felületre kerüljenek az amúgy problémás smoothot okozó részek.
Itt ez a kép, nem is tudom hány órája ezt nézem... Egyszerûen akárhány módszert kipróbálok, szar.
Vízszintes és függõleges tengely mentén bendelt geo, lényeg az lenne hogy úgy nézzen ki control edgekkel együtt, mint a front view, no pinch. 1X sikerült vmit kihoznom,ahol nem látszott a pinch, viszont a fény rosszul tört meg rajta. Pedig viewportban nagyon minimális volt a hiba. Fõleg azokkal a szélekkel van bajom, amik a balo oldalt vannak, ahogy ott bemegy a cucc. A függõleges élesség meg van, de a vízszintes lehetetlen. Nincs megoldás. Ötlet? Hátha okosabb leszek, aztán többé nem kell ezekkel szarakodni. Ennyit,. Talán.