Jah, ez így is van. Már régóta baszogatja mindenki az autodesket a thread safe api-val, és a többszálú nodegraph kezeléssel, de iszonyú sokmindent át kéne írni ahhoz.
Amúgy megnéztem, nem 200 könyv van, hanem inkább 2000... Azon meg a tripleswitch shader nagyon lassú lesz amúgyis. Pl a mental rayes verzió lineáris keresést használ, hogy meghatározza melyik shapehez, melyik shader kell. :) Valszeg a v-ray-es sem jobb.
Ilyen esetben a legjobb írni rá egy scriptet ami ledarálja az egészet, és áttranszformálja az uv-kat egy kissebb térre, és akkor egy shaderrel és egy textúrával tud futni az egész. A tripleswitch shader okos, meg hasznos, de túlságosan is okos. Ennek nyilvánvalóan megvannak a költségei, és ez nemcsak viewport sebességben nyilvánul meg, hanem render sebességben is. Szóval ilyen masszív scene-re nem ez a legjobb megoldás.