Miután linkelten utánna láttam, hogy a képen a zöld gépen látszik is hogy turbo smoothot használt rajta.Csak akkor nem értem, hogyan tudta ilyen kevés poliból ilyen pontosra megformálni a gépet illetve, hogy neki mitõl nem rontotta el az éleket a smooth?Mert ha én ráküldöm akkor a szárnyvége és a vezérsik teteje is lekerekedik oválisan itt meg sarkos marad,pedig nem látszik hogy edgeloop lenne a közelébe téve.Az egy másik furcsaság nekem, hogy a polyszám megegyezik a háromszögek számával a zöld gépnél.
Ezek az apró dolgok azért vannak már most rajta,mert ezt egy játékba próbálnám meg csinálni és oda legalább 10k alatt kéne tartani a polygon számot.
Ezt az irányt probálom én is követni,de az alapforma kialakitásánál megakadok , hogy folytatni tudjam, és az teljesen elfogadott ha a külön részeket mint pl az antennákat vagy egyéb kiálló dudorokat külön modellként csak belenyomom az alapmeszbe és nem kötöm össze mesh szinten vele csak attacholom? Az UVW-zásnál ez nem fog bekavarni? Úgy értem, hogy a szányon lenne egy dudor amit külön modelleztem le és az külön kerülne a szárnytól a texturán , akkor a panelvonalat, hogy fogom egyenesen ráhuzni ?