Az animáláshoz egy egyszerû kontrollokat nyújtó rendszer, melynél minden mozgatás következetes és preditív a hatását tekintve.
Az, hogy ez a háttérben hogyan van megvalósítva az animálás szempontjából 20ad rangú.
Amúgy a videó címe sem sugallja azt, hogy izom szimuláció vagy csontrendszer vagy bármi más lenne, nem is értem honnan indult neked ez a "lehurrogó" hangulatú hozzászólás. Nekem nagyon tetszett, meggyõzõ és ahhoz képest, hogy viewport 2.0 render, eléggé élethû is. Az én értékelésem *5-ös és nem érdekel (vagyis de, de nem lényeg), hogy fake.... :)
A youtubeon közzétett videó leírásában ott van, hogy wrinkle maps-okat is használtak, úgyhogy nem vagyok biztos benne, hogy annyiszor scannelt fejrõl lenne szó. Szerintem vannak olyan artistok, akik képesek egy darab gyurmából élethû fejet formázni. És te?