Jah, jó régóta. Szinte a kezdetektől.Nemrég belefogtam egy szobabelsőbe, de ezek a dolgok mind kibuktak előbb-utóbb. A hosszú út megfelelője egy fapanelozás (Az a dísz akármi, amikor sok deszkát pakolnak egymás mellé, szegélezve a falak alsó részére), a nagy, mintás felületet a szoba fala adta. Ha kinyújtom egyben, akkor csak elterebélyesedik az UV közepén, csomó felesleget hagyva, és mivel nagyon kicsi a texelsűrűség, bármilyen egyedi textúrát tolok rá, (koszolódást, kopást) homályos lesz. Ez egyébként, most, hogy így eszembejutott, szintén probléma. Hogyan teszem rá layered textúraként az egyedi részeket, ha a layout miatt homályos lesz? Az asztal az Eiffel-torony megfelelője. Lemodelleztem egy kockából az összes részt és utána kezdtem UVzni, de rájöttem, hogy ez így hülyeség, nem fogom ezt így megcsinálni. Ugyanazt az 1 kockát UVzom tulajdonképp vagy 20x, ugyanazokon az éleken megyek végig újra és újra, ezt biztos, hogy lehet egyszerűbben is. tutorialt kerestem. Nem találtam. Ha esetleg tudsz egyet, ami ezekkel foglalkozik, jöhet. Én nem találtam. Mintha mindenki értene hozzá, magától értetődő lenne, azért nem foglalkozik vele senki nagyon behatóan. A legtöbb csak azzal foglalkozik, hogyan lehet részletes modelleket UVzni: embert, robotot, autót, rotációs kapát, de sehol egy böszme nagy plane, sok kocka, hosszú, keskeny cilinder.