Nem tudom, jó történet elég sok játékban van, és nem nevezném az a lehetõségek kavalkásdjának, hogy meg is lehet fojtani az embereket. Az "adott feladatot másféleképpen is megoldhatod" megoldás pedig elég erõltetett, általában mondjuk két teljesen evidens msgoldás közül választhatok (pl a lézernél a cigi/szemüveg). A sniperes dolog csak egy példa volt, arra akartam rámutatni, hogy a játékban mindent alárendeltek a történetnek, ezért tökéletesen lineáris, nincs szabadság, és a feladványok pedig rémesen egyszerûek. Pont az volt a bajom a játékkal, hogy csak át kell élni a történetet, nem pedig alakítani, mintha a játék ráészek csak átvezetésnek lennének.
Most ne sértõdj meg, nem akartam sárba tiporni a kedvenc játékodat, mert ez így is átlag fölötti, de te kérdezted a véleményünket. És szerintem ha keresnél, találnál olyan játékokat, amik ugyanennyire jók, mert azért más fejlesztõk is tudnak nagyon jó történetekkel elõrukkolni. Ha annyival gyengébb lenne minden más játék, miért nem választották az év játékának pc-n sehol? Nem hiszem, hogy a grafika miatt.
(javaslom pl a DeusEx-et, annak sem semmi a története (még talán kevésbé nyálas), és ott aztán tényleg tobzódhatsz a lehetõségekben a feladatok megoldására, nagyságrendekkel összetettebb ennél)