A csatolt Sotheby's oldalon írták ezt a FIAT Uno dolgot. Biztos, hogy benne volt az is, hogy a Ferrari egy olyan "területre" lépett volna evvel a modellel, ahol nem nagyon volt tapasztalata. Igen, amit te is említettél, a Merci-Rolls szint elérésével eleinte biztos gondjaik lettek volna. Pár éve volt egy cikk egy Maserati Quattroporte és egy nagy luxus Alfa Romeo összehasonlításról. Mind két gép 70 évek végéről, 80-as évek elejéről származott és bizony voltak kifogások a 40 év körüli autók kivitelezésével. Azért az idő igazolta a Mercit és a Rolls-t. Ők azért elég tartós, szinte örök életű autókat csináltak. Mondom szinte és az egészet múlt időbe tettem. Amúgy a képeket nézegetve a Pininről, a beltérben a kapcsolók kivitele valami rettenetes. Az ergonómiáról már ne is beszéljünk. Rettenet az ablakemelők kapcsolóinak az elhelyezése és a belső tükör környékére pakolt ülés állítás... Nagyon látszik rajta, hogy gyorsan össze kellett dobni valamit a Torinói kiállításra. Feltételezem, ha ez a modell még is gyártásba került volna, még egy-két évet fejlesztgettek volna. Még a belsőn is.