Mivel nincs más hasonlítási alapom a Top-al, ezért nem tudok általánosságban írni róla.
Összevetettem a legutóbbi Otto-val kicsit(Toyota Celica ST185)
Külső:
-Mindkettőnél hibának veszem hogy nincsenek a panelvonalak kicsit befolyatva,hogy meglegyen legalább a hatás ,hogy nyílnak az ajtók
-ugyanígy hiba mindkettőnél ,hogy a matricák így folytonosak az ajtók hézagaiban.
-mindkettőnél el spórolták a B oszlopot,és csak a plexire van felfestve
-Az otto-nál legalább fotomaratott féktárcsa van,a Topnál festett
-A Topnál az összes rács,"vakrács". Ottonál legalább a motorháztetőn lévő rendes és van vmi motorképződmény mögötte(persze ez ugye a két kiválasztott modellnél nem teljesen összevethető dolog)
-A topnak talán szebb a fényezése bár a kék árnyalata szerintem kicsit világosabb mint az eredeti
Belső(itt egy kicsit vegyesebb a kép)
-Az ülésben egyértelműen a Top jobb a szöszmösz bevonattal :)
-Viszont a Top elspórolta a carbonozás jó részét, az Ottonál ez rendbe van
-Összességében az Ottonak a beltere részletgazdagabbnak tűnik,bár itt ugye megint nem lehet egyformán kezelni őket mert két külön autóról beszélünk
Szóval a Top féle Subarunál nem látom indokoltnak az eredetileg több mint dupla árat egy Ottohoz képest
És akkor még nem beszéltünk arról ,hogyCK-n 220juró az AutoArt 97-esWRC amiből van a topnak is csak más évjárat 200juróért. És egy AA val abszolút nincs egy ligában.