A piros nyílnál látható kis fekete vezeték szakadt le a csúszósaru tövéről. Három elképzelésem van, szerintetek melyiket csináljam?
- Szerzek csúszósarut (ha jól mértem 2.8 mm széles kell), levágom a régit, és kap egy újat, de így vesztek kb 1-3 cm-t a kábel hosszából, és iszonyat pöcsölés veszi kezdetét azoknak a hajszálnyi kábeleknek a blankolásával, plusz a cockpit megbontása.
- Hagyom a régi csúszósarut, a leszakadt kis vezetéket meg ráforrasztom a csúszósarura. Így nem kell megbontanom a gyári kábelt, és nem kell bajlódni a blankolással, a cockpit megbontása (kormány le, vezetékek le, macera) viszont itt is kell.
- A sárga nyílnál jelölt helyre, magára potméter nyákjára, vagyis a csúszósaru apa részére forrasztom rá. Így szintén nem kell a gyári kábelt megbontanom, nincs bajlódás a blankolással, ráadásul még a cockpitről sem kell leszednem a kormányt, hogy a pedál kábelét ki tudjam húzni, és normálisan, asztalnál tudjak bütykölni.
Nekem a harmadik a legszimpatikusabb, de az elektronikához teljesen tufa vagyok, nem tudom így is működőképes-e a dolog, no meg magának a potméternek nem árthat-e a forrasztás hője.