Könnyen elképzelhető az is, hogy a digitális jelet konvertálja analóggá az elektronika, és ezt a jelet küldi átalakítva tovább és akkor tényleg semmi értelme a driverben turkálni, mert eleve nem ad több jelet a kormány.
A mechanikus megoldásnál nem változna a szenzor, csak a nagy 33 ablakos tárcsa helyett lenne egy jóval kisebb, 6 ablakos tárcsa. Nem látok két szenzort, vagy egybe van építve. Igen, én is úgy tudom, hogy kettő kell. Ezért is kell kisebb tárcsa, hogy az ablakok és a köztük lévő "gát" nagyjából akkora legyen, mint most.
A buli az lenne, ha másik tengelyre lehetne rakni a gyári tárcsát a szenzorral együtt. Ilyen lehetne a motor és a kormány tengelye közötti harmadik fogaskerék. az ugyanis 5,5-öt fordul, a mostani teljes tartományban. Ez azt jelenti, hogy akkor fordulna 20-at, amikor a kormány 1,8 fordulatot tenne meg. Bár ez nem az ideális lenne, de jobb, mint most. Vagy külön be kellene iktatni valahová még egy fogaskereket, ami csak a tárcsát hajtaná.