A legtöbb modulnál a mérnökölésnek 5 szintje van grade 1.-től grade 5.-ig. Az egyes szinteknél elérhető maximális módosítást több körben éri el neked a mérnök. Az egyes gradeken belül eltér, hogy milyen nyersanyaggal dolgozik. A magasabb szintekhez ritkábban, nehezebben elérhető nyersanyagokat használnak. Ha valamelyik grade-nél elér a módosítás egy bizonyos szintet, megnyílik a következő grade. Ha úgy gondolod, hogy az adott módosítás elég neked, vagy nincs elég nyersanyagod, akkor a töredék módosításokkal is használható az adott modul.
Egy modulra csak egy módosítást és egy kísérleti effekt pakolható. Magyarul az FSD-t vagy ugrótávra vagy boot időre vagy védettségre tudod fejleszteni, ezek nem kombinálhatóak egymással. (FSD esetében az ugró távnak van szerintem csak értelme.) Ha másik módosítást akarnál rárakni, akkor elölről kezdi a tuningot, figyelmeztet is, hogy leszedi az előzőt. A kísérleti effektek viszont cserélhetőek. (Bár FSD esetén csak a Mass Manager az aminek van értelme.)
Valószínűleg azért csak a FSD Boot time-ot látod, mert az lett kitűzve. Ezt jobb panelen a mérnök adatainál is meg tudod nézni. Rossz hír, mert ezek szerint újra el kell zarándokolnod Felicity nénihez.
Egyébként a mérnökölt alkatrészeket érdemes átmenteni egyik hajódról a másikra. Szóval ha eladni készülöd a régi hajódat, ne felejtsd el a raktárba pakolni a mérnökölt cuccokat! Még a belső modulok, mint az FSD esetében is van erre lehetőség, ki fogja cserélni a default darabra az állomás készletéből megvéve.