25 to Life

25 to Life

2006. február 10. 17:58, Péntek
A harmadik sokk akkor éri a játékost, mikor elkezd komolyabban belefonódni a sztoriba és rájön, hogy nagy GTA majmolás az egész. Ezt azonban senki nem fogja beperelni az kisebbségek megjelenítése miatt, mert nem is biztos, hogy emlékezni fognak rá mondjuk két hét múlva. Csak úgy a miheztartás végett megemlítem, hogy az 1,5 gigás játék egyharmada a full motion videókból és a zenékből áll, azaz 1 gigát kapott maga a játék szőröstől-bőröstől. Ennyi helyen úgy tetszik ma már nem lehet értelmeset fejleszteni.

Klikk ide! Klikk ide!
Klikk ide! Klikk ide!


Ami viszont valamelyest javított a helyzeten, az a fegyverarzenál. A szokásos, minden fajtából csak egy lehet nálam koncepció miatt viszonylag szűk kombinációt engedhetünk meg. Ellenben a fegyvereket egészen kreatívan készítették el és megfelelően működnek, a hangjuk is nagyrészt rendben van. A 357-es nagyon sebez és lassú, a 9 mm-es gyors, de sokat kell vele lőni, a shotgun szór, az UZI-szerűség pedig a gyors és fájdalommentes halál. Természetesen alapfegyverként léteznek egyéb eszközök is, mint a vascső, baseballütő, stb, de a bénító pisztoly és a könnygáz is megtalálható. A legjobb egyébként 357-sel fejlövéseket osztogatni, bár ez nem nagyon fog menni.

Ennek oka egyrészt, hogy az ellenfelek a legtöbbször össze-vissza rohangálnak, másrészt bizonyos konfigurációkon lövés előtt, közben, vagy után egy-egy pillanatra megakad a játék. Ez nagyon "hasznos" tud lenni egy véres tűzharcban. Egyjátékos módban nem is kéne a pingnek szerepelnie, bár mégis olyan, mintha a tüskés fajtából kapna a játék x másodpercenként. Akinek ez egyjátékos módban jelen van, annak ugyanez lesz multiban is, tehát teljesen játszhatatlan lesz a játék, mert agyonlövik a figuránkat a folyamatos akadozás miatt.

Klikk ide! Klikk ide!
Klikk ide! Klikk ide!


A küldetések nem túl hosszúak és még ezek is ellenőrző pontokkal vannak felosztva. Nem kell menteni a játékot, mert folyamatosan válnak elérhetővé a pályák, így onnan folytatjuk, ahol abbahagytuk - igaz, checkpointtól nem lehet, csupán teljesen a pálya elejéről. A fő csapásvonal mellett akadnak mindig spéci feladatok, amiket nem muszáj elvégezni, sőt igazából nem is vettem észre, hogy mire jók pontosan.

Online játék esetén akár 16-an is játszhatunk egyszerre és kiválaszthatjuk, hogy a rend őreit, vagy a gonosz alvilágot képviseljük-e. Kicsit CS-re hajaz, de messze nem nyújtja azt a hangulatot.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások