Game information : ================== A grave new threat has arisen in the North, a threat that seeks to seal off the Ten-Towns from the rest of Faerun in a bitter power struggle. A vicious horde of goblins, orcs, and bugbears has gathered beneath the mysterious banner of the Chimera and are marching on the port town of Targos. Fearing that they will be overrun, Targos has sent out a call for all able-bodied adventurers, soldiers, and mercenaries to sail north to stand with the town's defenders against the encroaching horde... and you and your companions have answered the call.
New Classes:
The Barbarian - Play as one of the merciless warriors of the north, calling upon your greater strength, speed, and rage to carve a path through your enemies.
The Monk - If unarmed combat is your style call upon the Monk's weapons: contemplation, action, and a swift one-two bone-crunching throat strike.
The Sorcerer - If you prefer to hurl spells at your opponents without clutching a spell book, play as a sorcerer and draw upon the raw power within yourself to strike down your opponents.
Kit Classes - Icewind Dale II features expanded character creation options, including several new kit classes, such as the Cavalier and Kensai from Baldur's Gate II: Shadows of Amn, and many new kits like the Dreadmaster of Bane and the Mercenary.
Game Time: ==========
Decipher This Quote to English from a mystery language: "O Moj Boze! Mam siekiere w glowie!"
Installation Information : ==========================
Just extract the archives and burn the .cue file with your favorite CD-Recording software. Install and Enjoy!
/Team FairLight
ÄÄÄÄÄ-ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ- Greetings to our friends in groups such as: -------------------------------------------- CLASS, BACKLASH, KALISTO, ECHELON, BMI & TITAN ÚÚÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ¿ ÚÙ +-+ QUALITY, TRADITION AND PRIDE +-+ ÚÙ ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ _____ ::::: :::::: :::::::::: :::::::::: :::::::: ___\__ ___ _ __ __ :::::.:.... ::::::.....::::::.....:::::: :::::: __ / __(__/__)(_/___) ::::: :::::: ::::::.... ::::::.... :::::: ::::::.. Icewind_Dale_II-FLT Passed At 08-28-2002/17:44 CET
Neked nem bonyolult. :))) Na....igen...ha szubjektíven nézzük a dolgokat, akkor....na mind1. Csak azt nem értem, hogy ha már 2-3 hete aranylemez, miért nem látom az isonews-on? :))
Izé, ez kimaradt: a Diablo2 is elnyerte az év szerepjátéka díjat. A kettõt tessék összeadni, nem lesz bonyolult matematikai mûvelet. :)
Nem, nem ezt akartam hallani. ;) A Torment-nek is megvannak a hibái (akadnak benne unalmas hentrészek, amelyeket le lehetett volna cserélni vmi másra) és az IWD-ben is lehet rpg-re emlékeztetõ jegyeket találni. Engem az bosszant, hogy a BG/IWD váltotta meg a világot _igazi_ rpg-ként (amit én mevetségesnek tartok) és sokan úgy lépnek át a papíralapú rpg-k világába, hogy õk most BG/IWD-t fognak játszani _és_ hogy az már igazi szerepjáték. Ami szvsz nem igaz. Stimt?
Cikket tudok mutatni: pl. a GURU-ban anno, az IWD sikerszériája alatt volt egy leírás (asszem' Lily-tõl), na azt tessék elolvasni. Meg az IWD az év szerepjátéka díjat is megkapta... :P Ja, és az NWN-nél is hasonló (ellen)érzéseim támadtak, mikor a GURU, vagy a PC-GAMES ömlengõ és örvendezõ leírásait elolvastam... :)
Na, szóval. Nem csak a fórumba kéne irogatni.Ezt a supergamez! oldalán találtam.Az elsõszámú célunk természetesen az volt, hogy ismét egy nagyszerû játékot készítsünk - csak ezúttal pár teljesen új ötlet alkalmazásával, olyan ötletekével, amit ezzel a motorral még soha, senki nem próbált megvalósítani. Ez azt hiszem, sikerült is. Mondok egy példát: az Icewind Dale 2-ben lesznek olyan szituációk, amit többféleképpen oldhatsz majd meg, nem csak a szokásos "agyonütök mindenkit" módszerrel. Ha van idõd és kedved gondolkodni, akkor így, minimális harccal is elõrejuthatsz, de ha túl idegesítõnek találod a problémát, még mindig ott van a kardod, hogy lemészárolj mindenkit...
És ezt fordítva is meg tudod csinálni? (Mármint az IWD-ket, Diablo-kat nem hentelve végigvinni.) Na ugye...
Ez most vicc akart lenni?Nagyon gyengére sikeredett
Érdekes, én mást olvastam... Vmi egyszemélyes gerillahadsereget kell majd alakítani a Tízvárosra támadó ork-goblin-óriás horda ellen. Random tárgyak, random quest-ek, ... mi ez, ha nem Diablo?
Ha ismernéd a 3E-t, nem írnál ilyeneket. A 3E-ben a 23-mas erõ már közel sem félisteni, a stat-ok sávjai ugyancsak jócskán megnyúltak. A 23-mas erejû barbár nem fogja szétverni a kocsmát, ebben megnyugodhatsz (bár persze az emberek többségénél sokkal erõsebb). A pontosztogatós szintéma meg _nem_ a 3E sajátossága, ne a rendszert szidd, hanem a fejlesztõket, mert õk ezt rakták elsõ helyre. A 3E-ben nincs kikötve, hogy hogyan dobsz, vagy osztogatsz (az összes régi, 2E-bõl ismert dobálgatós metódus megvan és használható a 3E-ben). A multiclassolás meg messze a legjobb és legegyszerûbb, szvsz nagyon jól sikerült, nem tudom, mi a bajod vele.
Egyébként én _nem_ várom az IWD2-õt. Az elsõ szörnyûség volt és ahogy olvasgattam, ez is az lesz. Semmi érdekes sztori, semmi változatosság, csak "nyomujjá' oszt üss szét mindenkit!"... A la NWN... :)
Hmmmm.............ha így haladunk, akkor szombaton már lehet daemonnal bemountolni. :)))
Tud valaki címet ahonnan a 3.editiont letölthetném(lehetõleg magyar de angol is jó)
Nekem itt pusztan azzal van bajom, hogy pl anno IWD-s csapatomban volt egy tolvaj kiscsaj, akinek 18-as karizmaja volt mar ugy volt kialakitva az egesz kari (kep, hattertortenet, stb) hogy egy szep kerek, normalis karit alkotott, na, nemtom hogy irjam le... De ez itt emiatt a ***** pontosztogatos rendszer miatt nem lesz lehetseges, legalabbis szerintem nem, mert meg leosztani se tudom nekem a 18-as karizmat, de meg 16-os se ugy, hogy ne tegye tonkre a karim harci es egyeb kepessegeit totalisan... Pedig ugyan hogy lehet taposabb karikat csinalni: ha alapbol kidobjak statjaikat, igy max 18 lehet, vagy ha utana adnak hozza 4 szintenkent egyet? Szerintem kicsit normalisabb a kidobalos, mert a masodik modszernel olyan karik is lesznek, akik pl 12-es szinten 23-as erovel rohangalnak (marha fel-ork az illeto)... Namost ez Wulfgar eseteben is mar elegge durva volt, az o kis 19-es erejevel, ahogy szetvert egy kocsmat pillanatok alatt, de egy ilyen karinal? Egy ilyen mar egy levegovel elfujja a kocsmakat, vagy mi? Meg mondjuk szerintem ez a D&D 3e fele multiklasszolas is valami ki****ott szar, de ez asszem igencsak maganvelemeny, fel nem foghatom, masnak mi a fene tetszik benne?
Én azt nem értem hogy a Planescape Tormentbõl miért nem vettek át dolgokat pl. a varázslatok a BG és IWD hez hasonlítva sokkal szebbek.
Sziasztok!
Én is várom már a játékot, remélem megmarad az elsõ rész hangulata... sajna a hent is megmarad az biztos. :D Nem tudom, azért ezt az Infinity engine-t nem kellene a végtelenségig erõltetni! Azért kiváncsi vagyok, hogy néz ki a legújabb formájában, és az új szabályokkal! :)
Én jobban örültem volna ha licenszelik az Aurora engine-t, és csinálnak hozzá szééééép modelleket, textúrákat. :) Mondjuk ez lehetetlen lett volna, sajna ott nincs party, és az suxx. :(
Na, lényeg, remélem jó lesz a játék! :D
Es ahogy elnezem raadasul el kell osztanod a pontokat es nem kockazol! NE TEGYEK EZT VELEM!!! MI A ****ERT KELL EZT A SZART BELERAKNI MIND AZ NWN-BE MIND AZ IWD2-BE? A ***** ANYJAT ANNAK A ****NAK AKI EZT KITALALTA! D&D 3e-tol is ****om televan de ettol vegkepp!
Argggh! Most olvastam el! 3rd Editon nem 2!!??? Ne már! Most kezdjem el az új szabályokat bújni meg egyébként is 10 év 2E után hogy fogok én erre átállni. Pozitív ac stb pfuujj már most viszolygok tõle:)
Na jó lehet 1 kicsit elhamarkodtan szóltam,mert mivel a gépemen játszhatatlan,a jobb gép meg mihelyst szabad,egybõl elfoglalja tesóm,igy nemtok NWn-ezni:)))Ezzel már remélhetõleg azért fogok tudni játszani:))))
Nem biztos... En sokszor szivesebb iranyitok egy csapatot, amit teljes egeszeben EN iranyitok, nem holmi kiszamithatatlan humanoid kreaturak!
nono azert az icewind 1 is nagyon ott volt.Bar vegig nem jatszottam ,mert a baldur's 1-2 kicsit eloterbe kerult.Bar hozzateszem a nwn meg nem jatszottam.De hamasosan kapom a lemezeket es belevagok utanna velemenyt alkotok.
szóval egyre közeledik, letölthető egy trailer is cirka 15 mega
Interjú az ign.com-ról
IGNPC: Kezdjük egy elég egyértelmű kérdéssel… Miért döntöttetek úgy, hogy a 3E szabályokat fogjátok alkalmazni? És mi a legfontosabb előrelépés, amelyet ezzel elértetek a játékban? Josh Sawyer: A legfontosabb indok az, hogy véleményünk szerint ezzel sokkal rugalmasabb és kiegyensúlyozottabb lesz a játék. Ha nagyon az alapjait nézzük a rendszernek a Base Attack Bonus, a pozitív AC, a háromféle mentődobás és a képesség pontok lineáris növekedése jóval egyszerűbbnek tűnik. Az eddigi legfontosabb változás az alfajok hozzáadása, illetve a 2E kitektől való elszakadás volt. Az IWD2 a 3E szabályok teljes multiklassz szabályait használni fogja. Ha valaki ranger/bard, vagy fighter/druid/sorcerer szeretne lenni, nyugodtan megteheti. Sokkal több egyedi lehetőség lesz, mint az eddigi IE-rel készült játékok bármelyikében. IGNPC: Érzéseitek szerint a 3E szabályok miként fejlesztették tovább az eredeti IWD játék rendszerét? Van a szabályoknak valami olyan egyedi vonása, ami szerintetek nem passzol a játék elképzeléseitekkel? Josh Sawyer: Ha pusztán matematikai szempontból nézem a dolgot, azt kell mondjam, hogy a 3E rendszer jóval könnyebben kiegyensúlyozható. Minden rendszert túl lehet hajtani a maximális hatások kedvéért, de azt hiszem, hogy ez a szerkezet és a fokozatokra osztott rendszer jóval kevésbé nyitott az erőltetett megoldásokra. Az IWD és az IWD2 egyaránt harc-orientált játékok. Amikor a játék jelleg ilyen erősen kihangsúlyozott egy RPG esetében, akkor a megfelelő egyensúly kritikus fontosságú lehet. A legnyilvánvalóbb dolog a 3E szabályok közül, ami nem került alkalmazásra az Attacks of Opportunity (AoO), és a Readied Actions. Ezeket azért nem dolgoztuk be a játékba, mert túlságosan is kapcsolódnak a P&P játékok fordulókon alapuló rendszeréhez. IGNPC: A 3E szabályok alkalmazása, bevezetése kapcsán mi jelentette a legnagyobb kihívást? Mit gondolsz, milyen könnyen lehetne megfeleltetni ezeknek az új szabályoknak az eredeti IWD-t? Josh Sawyer: Először is, az IE meglehetősen nagy korlátozó tényezőnek tűnt a 3E szabályok bevezetésekor. Az enginet ugyanis a 2E szabályok egy nagyon speciális készletéhez terveztük. Nagyon frusztráló volt aztán a már korábban bevezetet szabályok átdolgozása az új szabályok megjelenésekor. Úgy gondolom, hogy az eredeti IWD játék sokkal kiegyensúlyozottabb és jóval érdekesebb játék lett volna, ha már a 3E szabályok szerint készül el. IGNPC: Milyen plussz dolgokat, illetve változásokat kellett végrehajtani az új szabályok miatt? Van valamilyen új varázslat, vagy képzettség, ami kizárólag az IWD2-ben jelenik meg? Josh Sawyer: Számos olyan alfajt emeltünk be az IWD2-be, amelyek az alap 3E szabályokon kívülieknek tekinthetőek. A FR Campaign Settings (FRCS) ír le részletesebben olyan fajokat, mint a sötét elfek, vagy a tieflingek. Megpróbáltuk ezeket a fajokat a szabályok szellemének megfelelően kidolgozni, amennyire csak lehetett. A multiklasszra vonatkozó új szabályokkal még egy virtuális ujjnyival közelebb kerültünk a szabályok szó szerinti értelmezéséhez. IGNPC: Véleményed szerint mennyiben lesz más a ti megközelítésetek ezekhez a szabályokhoz, mint az egyéb játékoké (Pool of Radience, vagy a NWN? Josh Sawyer: Azt hiszem a mi játékunk megközelítése más, mint a PoR, vagy a közelgő NWN-é. Az IWD2 egy harc-orientált dungeon-felfedező játék. Bár számos szerepjátékos vonása is van a játéknak, a lényeg mégiscsak az ősi romok felkutatása, és a gonosz hordáinak legyőzése lesz. Az alkalmazott szabályok mind azt a célt szolgálják, hogy a játékosok ezt a játékélményt minél szórakoztatóbban éljék meg. És a PoR szemben, ami meglehetősen jól visszaadta a forduló-alapú harcrendszer szabályainak szó szerinti alkalmazását, mi az ilyen jellegű szabályokat (mint például az AoO is) nem vettük figyelembe, egy olyan játékélmény biztosítása érdekében, mint amilyen az IWD és a BG is volt. IGNPC: A 3E MINDEN karakterosztálya és faja szerepel a játékban? Ki határozta meg, hogy hol a határ? Lesznek például a játékban specializált papok? Josh Sawyer: Igen, bár nem minden karakterosztálynak lesznek meg a könyvszerinti képességei. A szerzetesek például nem kapják meg a Felhőjárás (Leap of Clouds) képességet, mivel az ugrás nem szerepel a játékban. Próbáljuk ezeket a réseket betölteni, hogy a játékosok ne érezzék úgy, hátrányt szenvedne valamelyik kedvencük. Bár az alap PHB nem engedi, hogy a paladin és szerzetesi osztály büntetések nélkül lehessen multiklasszolt karakter, mi követjük a FRCS erre vonatkozó elveit, és ezt lehetővé tesszük. Például, egy Ilmater hitű paladin, a papi osztállyal lehet multiklassz karakter és vissza is válthat, minden büntetés nélkül. A specializált papok nem szerepelnek a 3E-ben (persze úgy tűnik, hogy valahogy beszorítjuk őket a játékba). IGNPC: Az olyan dolgok gyakorlati alkalmazása, mint a képzettségek és a varázslatok elég világosan látszik. De kíváncsiak lennénk arra is, hogy pl. a jellem miként befolyásolja a játékot? Josh Sawyer: Elsődlegesen a jellem a párbeszédeket befolyásolja. A gonosz karakterek néhány igazán szívtelen és kegyetlen dialógust is kapnak. A paladinok legtöbbször csak a ”nemes” válaszlehetőségeket kapják meg. Általában véve a karakterosztálynak, a fajnak kevés, de igen gyakran előforduló hatása van az NPC-kel való kapcsolatra. IGNPC: Mindannyian úgy gondoljuk, hogy az IWD csatái meglehetősen nagy kihívást jelentettek. A 3E szabályoknak megfelelő harcok jóval bonyolultabbaknak tűnnek, mint az eredeti IWD küzdelmei. Milyen változásokkal találkozhatnak a játékosok egy-egy összecsapás során? Josh Sawyer: Őszintén szólva, szerintem a legfontosabb dolog, ami miatt a 3E szabályok szerinti küzdelem kissé bonyolultabbnak tűnik, az AoO. Az erre vonatkozó szabályok a rendszer legzavaróbbnak tekintett és leggyakrabban kritizált részét képezik. Néhányan szeretik, néhányan gyűlölik – de kétségtelenül egy igen nehezen értelmezhető részét alkotják a szabályoknak. Végeredményben úgy gondolom, hogy a 3E szabályok általunk alkalmazott részhalmaza jóval könnyebben érthetőbbé teszi a játékot, ami sokkal könnyebben is igazítható az egyedi igényekhez, és legvégül, jóval nagyobb játékélményt is nyújt. IGNPC: Köszi a válaszokat, Josh.