Fateré, elõbb utobb az enyém lessz,mivel el nem adjuk.
naja, otthon sokminden dragabb.
remelem a penzem es a turelmem sokaig ul a feneken es nem kell veszriogatasok kozepette autoert nyulkalnom minden atgondolas nelkul, mert a mitsu-ba beleszaladtak oldalrol es az uzemanyagadagolo rendszerrel is lehet valami gebasz(arrol nem is beszelve, hogy a szelvedo jobb aljan also kerettol oldalso keretig egy kavics miatt vegigfutott mar egy 10 centis repedes plusz van mar egy masik is, csak feljebb, majdnem a latoszog kellos kozepen... nem is tudom van-e olyan alkatresze, ami 100% rendben van.
szal remelem hamar megszabadulok tole, de meg mindig epp jo idoben...
1ik ismerõsömnek is van ilyen kombi csodaság évjáratot nem tudok de azt tudom hogy 2literes és 250ló turbózva :P városba 12-13 literrel megy és szedi a lábait :D ja és persze mióta meg lett csinálva azóta csak a szokásos olaj és egyéb cserék voltak
Haveroméknak is ilyen van, csak nem kombi '97-es, 2.0 131 ló. Régóta megvan nekik, Németországból származik, gyönyörû állapotú, nagyon szeretik, semmi baja nem volt még.
Viszont egy 2001-es TDCi is van/volt nekik, 2.0 136 (?) lovas, azt viszont ki nem állhatták, nem tudom megvan-e még nekik.
Hm... Jó lehet ha nincs nagyon leharcolva. A dízelrõl a nagy Fordosoknak nincs jó véleményük, de a benzinest megbízhatónak tartják.(Zetec motor) Az enyém 2 literes 131 paci, elég szépen megyeget. Kényelmes autó. Az enyém ha nem rugdosod megáll nyolc literes fogyasztással országúton, 9.5 városban. Magyarország meg tele van angliai mondeokkal, bontásra árulják õket.
jofele ? en is gondolkodtam, hogy ilyet kene venni, nagyon olcso itt angliaban.
Mostanra megszoktam már szerencsére. :) De akkor paráztam rendesen. Most már bal láb csak dísznek van a kocsiba. :)
bal láb behajt az ülés alá,én így szoktam ha néha autómatát vezetek:D
Ilyen satufékesrõl nekem is beszéltek már, hogy aki beül egy automata váltós autóba annak nagyon nehéz megszokni hogy nincs kuplung... és persze a fék kétszer akkora mint amekkora a manuális váltós autókban:D
A BMW kb 50-55km/h sebességgel csapódott a szalagkorlátnak, talán még annyi sem volt, (valahogy nem azt néztem abban a pár ezredmásodpercben) még a légzsákok sem nyíltak ki. Hazahozattam, (1200€ volt a szállítás) de itt Németországban azt mondták, totálkáros, ott kellett volna hagynom az út szélén. Pedig a motor szépen jár, a hûtõnek sincs baja, csak itt ez van. :( 1000€-ért sikerült eladnom, ezért az Audit nem igen akarom nagyon meghajtani. Az autópályán azért nyomtam neki egy kövéret 220-ig, de a párom szólt, hogy nem kellene. Végül is kb 5 perce volt meg az autó, amikor Dortmund-ba majdnem belém jöttek. Én voltam a béna, (18 éve vezetek, és csak egy balesetem volt a BMW-vel) Kanyar után meg akartam állni egy behajtóban, és megszokásból ráléptem a bal szélsõ pedálra. Ja, csak ez automata, és az nem a kuplung volt, hanem a fék. Satufék mögöttem, én integettem a sötétített üvegen keresztül, hogy sorry, aztán megint ráléptem. :( Megint satufék. Jó, hogy nem vertek meg miatta. Azóta lekopogom, a bal lábamat nem használom.
Egyszerûen gyönyörû, az Audi persze. Vigyázz rá! : ) Grat hozzá! ;)
Ha a UPS is úgy akarja, akkor a hátsó lámpák ma le lesznek cserélve.
Fiat Punto 75 MK1
A család autói: (mindet használom,és jelenleg 3-at én tartok fenn,azért linkeltem mindet. Még mielõtt valaki beleköt,hogy nem a család autói a topik cím,hanem saját autó.) :)
Állati jó autó, mi nem is gondoltunk rá, mikor felvetõdött a kérdés. Végül apa nagyon örül, hogy így alakult. :)
vitarával én is szemezgettem még a navara elõt mert a mostani "új" suzukik elég jóra sikerültek sztem mármint nem olyan szar mint hiedelemmel ellentétben :D
Ez az autó nem egy erõgép. Inkább dísz. Tipikus csajos kocsi. Nem csodálom,hogy az elõzõ tulaj barátnõje használta. De lehet,hogy a csaj kinyomta a belét. Ezt nem tudhatom. Mi tavaly október óta használjuk,de nem vettünk észre rajta semmit. Vitatkozni nem akarok,mert nem tudhatom,hogy az elõzõ 6 évben hogy használták....
figy az ember nem azért tuningolta optikailag a verdáját hogy utána 40el séta kocsikázzon :D
kb10ropiért be lehet bõröztetni és nem csak szebb hanem érzésre is jobb .. csak persze macera mert le kell szedni a kormányt el kell vinni fél-egy nap mire kész lesz aztán visszaszerelni
10 éves használt autónál (mint pl enyim is, már szarrá volt koptatva a kormány megvételkor) szerintem mindenképp elõny, ízlés és hozzáállás kérdése is az egész.
lehet, hogy nagy, de én jobban bírom ha a kezem nem csúszkál a kormányomon, hanem fixen csúszás mentesen tudom tekerni azt.
új autónál nyilván más a helyzet vagy olyannál, ahol nincs elhasználva.
Az a baj hogy a miénket nem lehet hátrahajtani mert annyira rá van gumizva, de mondjuk amikor a múltkor vezettem, nem volt idegesítõ, csak annyira nem jól néz ki.
Értem. Nem mintha venni akarok mert nem vagyok gazdag de ha az leszek....:D A kormányvédõt mondom mindig a család többi tagjának hogy minek az. De azt mondják h nem csúszik a kormány. Igaz még jogsim sincs, de nem sokára remélhetõleg már lesz. De ha lesz lehet hogy harcolni fogok azért hogy levegyék:D:D
Attól függ, hogy felújítás elõttit vagy utánit szeretnél-e. Itthon elég sokan foglalkoznak a régi amcsi vasak felújításával, például: ekauto, de a v8cars.hu-n, ha körbenézel lehet találni jóságokat. ;)