A lehetõ legmesszebb kell parkolni és inkább többet sétálni, ez az én mottóm :) Persze amikor mosom a verdát mindig lelek rajta valami apróságot ami legutóbb nem volt ott... Nincs mit tenni, az emberek büdös parasztok.
Az orrát én húzgáltam meg, ráadásul a garázsban, satöbbi megpocsékolás titokzatos módon hipermarketek parkolóiban keletkezett, ismeretlen elkövetõk által. Múlt héten a cora elõtt elvitték az egyik hátsó búrát:
Elõször nekem nem tetszett, de 3 hónapja nézegetek. Ez amúgy egy Trend Plus, külsõ csomag 1-el (17", hátsó spoiler), a Sony, meg ugye a szín :) Ja nem újonnan van, 3 hónapos :)
holnap nyomok, még a gépben van, és ezt is éppen volt idõm letölteni, mert elvitték a gépet nagynénémékhez, gyerek született, most jött haza képzelheted, gondolom épp most fotózzák minden szögbõl szerencsétlent :DDD
mondjuk én inkább tapasztalatot szerzek egy erõgép elõtt :), talán most összejön egy elsõ gép nekem is :) (inkább semmit nem mondok, nem kiabálom el :)
En annakidejen megfogadtam hogy az elso autom v8 usa lesz :) Nem akartam ilyen olyan szutykokat venni ugy hogy csak legyen valami. Addig tomegkozlekedes. Lassan vissza kell szoknom ra, mivel jon a tel es a kocsi teli almot alszik :)
89-s Chevy Camaro V8 (305cui) Gyerekkori alom volt mindig is egy USA V8. Iden meglett. Sokat eszik, nagy, nehez vele parkolni, belul kicsi, kokorszaki megoldasok, merev hatso hid, fek az gyenge. De, de V8, eros motor es mikor elforditom a pillangot onnantol elvesztem :) Kicsit orultnek kell lenni ahhoz hogy ilyet vegyen az ember.
Egyebkent 17 eves, de klima, centralzar, elektromos ablak, etc ami kell van benne.
fater, fater, fater :c
totálkáros kispolák
Ez tök jól néz ki, fõleg a hátulja tetszik, de eddig nem tudtam milyen kocsi ez, mert nagyon ritkán láttam eddig, s azt is az úton egy pillanatra....
#2" TARGET=_fnew>Itt vannak róla képek ezek még akkor készültek amikor megvettük. Ezen a képen a háttérbe ott van az elõzõ kocsink is. Egy E320-as merci. Iszonyat jó autó. kb 240-245lóerõs volt chip tuning meg remus dob seítségével :) A sor6 motornak iszonyat milyen szép hangja van..... kár hogy eladtuk :D
Már megvan a verda :D Egy Chrysler Town&Country full extrás. Vannak vele kisebb gondok, de amúgy jó kocsi. Jó kényelmes hosszúúton is. Amerikai fíling :D Mindenhol nagy pohártartók hátul a 3 személyes résznél pl 4 pohártartó van :D
Én is így vagyok a flenivel :D Faterom akar az enyémre dísztárcsát, de nekem jobban tetszik a fekete lemezfelni :D Ha veszek is dísztárcsát akkor lenyomom feketére :D
ilyen kocsink van 84-es Toyota Corolla (nem én nyitottam fel a motorháztetõt,hanem fater nézett valamit)
itt-ott már rozsdás sajna,pedig nagyfater mindíg óvta,meg garázsban tartotta! :\ fater akar rá dísztárcsát,de próbálom lebeszélni,jobb így "Mad Max" stílusban!
Tudom tudom, de ha nekünk egy 7 személyes egyterû kell akkor minek kell a Jazz-t mutogatni???
Nekem egy Honda szalonba volt érdekes az egyik eladó. Szegeden eddig a Honda szalonba voltak a Chryslerek is, és nyáron el akartunk menni kipóbálni egy Voyagert. Bementünk és közölte a csávó, hogy már nem hozzájuk tartozik a Chrysler menjünk el a Merci kereskedõhöz, mert õk vették át. Eddig rendbe is volt a dolog. Éppen lépünk ki az ajtón és a csávó utánnunk ordít, hogy: "Miért nem vesznek Hondát??" Faterom megkérdi, hogy van-e 7 személyes autójuk. Csávó mondta hogy nincs de elkezdte tukmálni a Civicet a Jazz-t meg az FRV-t ami ugyan 6 személyes de 4 felnõttnél több nem fér bele. Nem értem ha nekünk 7 személyes egyterû kell akkor miért kell a Jazz-t tukmálni.....
Jah, jóak a Suzukik, épp tegnap jutott eszembe, hogy elmegyek megint tesztvezetni egy új Swiftet (amikor újdonság volt már kipróbáltam) csak eszembe jutott az a hozzáállás, ahogy a szalonban viszonyultak az érdeklõdõhöz és nem ehhez voltam szokva. Bemegyek, mondom ide a Swiftet, hagy taposom ki a belét. Erre a csaj hátraüvölt a helyérõl a mûhelybe, hogy valamelyik !szerelõ! aki épp ráér üljön be mellém. Ja, alapból asszem letegeztek, amitõl azért elszoktam már jópár éve... A lényeg végülis megvolt, vezettem az autót, de a körítés erõteljesen éreztette velem, hogy sokan kényszerpályaként választják a márkát és ezt a kereskedõk is tudják. Amíg ezen nem változtatnak, nem fog változni a Suzuki megítélése. (persze nem csak ezen múlik, de illene változtatni)
Lehet, hogy másik kereskedésben más a helyzet(sõt biztos, hogy nem mindenhol ez).
fürgék is a suzukik, átlagos (tehát nem a legnagyobb motorú) kisautók között a TOP-ban vannak
hát nekünk csak egy 93 lovas ignis van, de mint annak a rendeje és nem lehet kinyírni egy könnyen
sajnos speedway barátunk 15 le-val elszámolta magát jah és speedway szereted te is a forma1-et??
amugy tényleg van opelbe erõs f-es astra 95-98-ig gyártották és csak 115 le csak külföldön csináltak ilyet
huh
ez már röhejes hagyjátok abba a felesleges baromkodást
szoval valamikor ott tartott a topic hogy kinek milyen autoja van
tehát a gyári versenyvautó nem létezik. értem. akkor tényleg nem létezik ilyen.
"jöhet az 500 lovas gyári Opel," erre mutatok neked 570-es gyári opelt, de mivel ez versenyautó, ez neked nem jó. akkor nem tudok rajtad segíteni. autószalonokban nem valószínû h látsz ekkora motorral, de a gyárban nem csak autószalonba készülnek motorok. de ha neked a "gyári" mint jelzõ annyit tesz h szalonautó, akkor valóban nincs ilyen. amúgy az opc úgy jön ide h opel, és gyári szériamodell.
én is befejeztem, mert Te akkor sem hinnéd el h létezik 500 le-s calibra, ha behajtanék vele az ablakodon, csak mert nem Te mondtad...és az nem lehet h Te rosszul tudod a igaz?
Figyelj barátom, te nekem egyetlen egy betû új információval nem szolgáltál. Kérem az Opel.de oldalról belinkelni a szériában gyártott "corsa b-turbo gsi-t, 250 kw-os 330 le-s vadi új calibra motorral". Kit érdekel, hogy van egy ilyen egyedileg? Ki a francot? Belerakom a Matizba a Corvette motorját és akkor van 500 lovas Chevrolet Matiz? Ugyanmár, ne nevettess.
Az OPC egészen más tészta, gyári tuningcég, fogalmam nincs, hogy jön ide. Senki nem állította, hogy nincsenek nagyteljesítményû Opelek. A vita arról ment, hogy szerinted van 300 lóerõs gyári Speedster meg 500 lóerõs Calibra. NINCS. Soha nem is volt.
Egyszerûen nem érted meg a fogalmakat, úgyhogy ezennel befejezem a vitát.
kérjed. egy haverom aki németben van mondta az elöbb skype-on, h látott autószalonban egy hete corsa b-turbo gsi-t, 250 kw-os 330 le-s vadi új calibra motorral. ezen kívül vectra opc-t 260le-s, és astra opc-t 255le-set eredeti motorral. és a corsa opc-t is 250 körüli motorral gyártják. nem tudom amúgy miért kell ilyen okosnak lenni. miért nem lehet azt mondani, h jó én ezt nem tudtam, v ilyesmi. elhiszem h értesz hozzá meg minden, de ez most nem jött be. egyáltalán nem szégyen ha újat hall az ember.
A cég ahol faterom melózik van 2 Vito is és egyikkel se volt eddig gond. Az egyiket már 3 éve használják és a kötelezõ szírvíz mellett nem volt sokat szervízbe. A másik Vito ugyan újabb azt még csak 1 éve használják, de azzal sincs semmi gond. Kicsit puritán, de hát nem is kényelem a legfontosabb ebben a kocsiban :D Ami azért idegesítõ, hogy csapkodni kell az ajtókat hoy becsukódjanak fõleg a tolóajtót.
na ennek már tényleg nincs semmi értelme, mert a gyári az lehet utcai és verseny változat is. mindkettõ lehet gyári, és nem gyári. mellesleg nem hinném h picipénzért nem kapsz calibrát ilyen motorral, mert ha +nézed az adatait a motor alkalmas utcai használatra is. és még mielõtt hozzászólnál, nem, nem autószalonban.