Sajnos vannak gondok a magyarítással. menüben nagyon sok szöveg helyett dollárjel és négy szám szerepel. Beállításokat nem lehet így megcsinálni. és játékon belül is előfordul több helyen.
Minden szép sorban ki fog derülni. Történet központú a kampány és nagyon élvezetes. Apró morzsákban kapod majd az infókat, hogy mindíg hajtson előre a kíváncsiság :)
A régiben kb. csak a legnagyobb hajókat nem lehetett összegyűjteni, meg hát bugos is volt kicsit a hajólopás. Az egyik küldetésen az első változatban, konkrétan az ellenséges flotta 90+%-át elloptam :D Így lett vagy 40+ ion fregattom. Ami szembe jött és lőtávba ért, az elporladt azonnal...
A remasteredben nem tudom. Nem volt időm vele játszani :/
A sztoriból ki fog derülni, hogy kik is vagyunk? láttam a 3. küldetésnél, hogy lezúztak egy sivatagos bolygót, de az nem a Földnek tűnt. Utoljára szerkesztette: Anonymusxx, 2019.10.26. 19:09:05
Milyen fajta hajókat tudok elfoglalni a Salvage Corvette-kkel?
remasteredbe nem lehet valahogy bele tenni a második rész magyar szinkront?
Hali! Tudna nekem segíteni valaki? Az a problémám, hogy szeretném moddolni a játékot, de nem tudom Decryptelni a .BIG fájlokat. Ez azért baj, mert így nem ismeri fel őket a játék, ha beleszerkesztek.
Próbálnám használni a BigDecrypter modot, aminek elvileg működnie kéne, de úgy látja a Big fájlokat, mintha nem volnának encryptelve, ezért nem csinál velük semmit.
Itt egy kép, hogy mit ír ki:
Valami ötlet? Utoljára szerkesztette: pjboy091, 2016.10.23. 12:50:55
Miért lenne? Anno tudtommal csak a 2. rész jelent meg magyar szinkronnal, a Steam-es verzióba pedig nem került bele.
Srácok a remasteredben is van magyar szinkron mindkét résznél?
A HW1 alapból szivatás, eleve "előre" kell játszanod, még jó, hogy én emlékeztem arra, hogy egy csomó Taiidan Assault Fregattot lehet szerezni az egyik pályán, ezért eleve csináltam 7 Support Frigate-ot, mert emlékeztem arra, hogy 1x jól megjártam, amikor csak két Support Frigate-om volt annál a pályánál, és később nem tudtam pótolni őket. Mert ugye a Maximálisnál több egységed lehet, csak gyártani nem enged.
Jó játék, de az ilyenek miatt azért a hibátlantól igen-igen messze van...
Az 5. pályán tartok még csak, de kezdhetem újra; annyira nyomultam előre a fregattjaimmal meg a fél flottával, hogy csak késve vettem észre, hogy a taiidaniak közben egy jópár ionfregattal mögém lopóztak, egész az anyahajóig :D And that's how I got myself FUBAR.
Hát nem semmi nehézségű a HW1 8. pályája. ha az előtte lévő pályát rosszul zárom, esélytelen. A classic idejében is volt ilyen nehézség gond, adtak is ki rá egy patch-et. De úgy látom itt a remasteredben az alap szívatás van.
Mindezekkel együtt a játék zseniális.
Működik, bár sok sikert a steam-es szerverekhez. Egynél megpróbáltam belépni, erre kirúgtak :D
Multival lehet már próbálkozni? Vagy még nem aktív?
Én pont azért fizettem a játékért amit TE is leírtál: "nagyon vártam már ezt a játékot, igazi üde színfoltnak ígérkezett a mai szürke, dögunalmas és érdektelen játékok erdejében."
Először is úgy kell a hadműveletet végrehajtani, hogy a Salvage Corvette-eket ne lőjjék szét. Másodszor a te flottád se lőjje szét a célpontot, de ugyanakkor magára tudja vonni a tüzet. Most azért léptem ki a játékból például, mert már ott vitték a Missile Destroyert a Salvage Corvettjeim, de erre a kedves (agresszívra állított) bombázóim fél kézzel kivégezték a már félig szétlőtt prédát... Tönkretéve a sokadik újrakezdésre végre elért eredményem, hogy ne is veszítsek el túl sok Assault Frigatte-ot a tűzelvonási feladat közben (ne feledjük, 3 frigatte árban már túl nagy áldozat), és közben ki is végezzem az ellenség többi egységét, és minden összejött végre... Mikor a végén ez történt... :\
hát én tegnap csak a 2 pálya végén jártam amikor visszaugrottam a bolygóhoz,akkor nem szedte de az is lehet hogy közben már végeztek a harvesterek mire én ugrottam. majd ma este figyelek jobban,több időm lesz rá :)
Itt is működik a "lopás", de pl. a HW1:R-ben küzdelmes, mert több áldozattal jár az "ellopás", mint ha szétlőnéd. Igaz így idejekorán lett pl. két Taiidan Destroyer-em, amik sokkal jobban néznek ki, mint a Kushan-oké. :)
Én a HW1:R-el játszom most, a nehézség itt is macerás, de még megoldható szinten van. Sőt, ugyebár a HW1-ben még volt üzemanyag a fightereknél, ez szerencsére megszűnt. Csak a szegény Kadesh-i pályán így okafogyott a Fuel Ship-ek megléte az ellenfélnél...
Én egyébként kifizettem a 10e Ft-t a játékért, nem azért, mert Rockefeller vagyok, vagy mert szeretem a Gear-t, hanem azért, mert talán így megbízzák a BlackBird Interactive-ot, hogy csinálja meg a HW3-at. A BBI főleg ex-Relic-esekből áll, és ők csinálták a HW:R-t is egyébként (hiába van Gearbox Software developernek megnevezve, a munka oroszlánrészét a BBI végezte). Utoljára szerkesztette: [NST]Cifu, 2015.02.27. 12:11:57
Én régen mindig úgy csináltam, hogy ellopkodtam az ellen hajóit. Most már ezt nem lehet? Volt anno egy pálya ahol ion ágyús hajók voltak egy gömb alakban elrendezve. Ott 1-2 kivételével mindet elloptam :D Utána sose volt tűzető gondom :)
Hát nem tudom, valaki nagyon elb@szta a nehézség beállítást az átalakításnál. Én most a remastered második rész harmadik pályáját próbálgatom, immáron ötödjére, de semmi. Egyszerűen a shipyardot három irányból támadó tengernyi hordát nem lehet feltartani, nemhogy még megsemmisíteni a gyártóhajókat, ahonnan jönnek. Se pénz nincs rá, se idő felállítani egy nagyobb flottát. Bármennyire is szerettem ezt a játékot valamikor, hatodjára tutira nem fogom megpróbálni.
Virágbolti verzióm van (nemtudom ki fizet steamon tízezer forintot egy felújított régi játékért), lehet hogy valami elbaszott másolásvédelmi rendszer. Kár érte, nagyon vártam már ezt a játékot, igazi üde színfoltnak ígérkezett a mai szürke, dögunalmas és érdektelen játékok erdejében.
Én egyenlőre csak az első részével játszom, de ott ha végeztem egy pályával és ugrok minden RU-t megkapok.
szép és jó :) de sajnos az első rész összes hibáját benne hagyták,ami nagyon zavaró,pl hogy nincs időgyorsítás illetve hiányzik a 2 rész egyik legjobb része miszerint ha végeztél egy pályával akkor automatán összeszedi az összes megmaradt RU-t
Ezt a launch trailert ezzel a zenével nem is értem...:S
Tegnap este 7 kor leültem játszani, és annyira magába szívppantott az első rész hogy fel sem tünt éjfél van. Anno az első résszel nem játszottam mert nem volt megfelelő gépem hozzá, majd mire lett már nem tetszett a grafika, így külön örülök hogy lehetőségem van végigjátszani az első részt is és iylen szép megjelenéssel. A hangok káprázatosak, olyan szinten bejön ez a HW1/HW2 és BSG zene hogy hihetetlen. EPIC minden perce, most is alig várom hogy melóbol hazaérve ismét nekiessek :) Aki tehetei ne sajnálja rá a pénzt, egy igazi gyöngyszem a mai játékok között meg különösen igaz.
multi miatt muszáj lesz megvenni! persze aki eddig nem ismerte a játékot annak jó lesz az is.
Még negyed óra, és játszható lesz a Steamen, de már most is előtölthető (4,6GB)
Én most vettem meg...nagyon várom. Hány kialvatlan éjszakám volt, és 1-es suliban a játék miatt anno :)
A nagyobb játékmagazinok megkapták a játék próbaverzióját, a youtube-on több videót is lehet találni. Feltehetően (remélhetőleg) nem a végleges verziót kapták meg, mert a videók alapján elég sok a bug. Az eddigiek alapján a következők derültek ki, persze mivel próbaverzióról van szó lehet változás (forrás a Gearboxos Homeworld fórum):
- A Homeworld 1-nél az egyjátékos kampányban már nem lehet a Taiidanokat választani (ezt nagyon nem kellett volna... - legalább a színválasztás lehetősége megmaradt, a 2-ben továbbra is maradnak a gyári színek a kampányban) - A vadászoknak már nincs már üzemanyaguk (multiban még érthető a balansz miatt, hiszen mindkét rész fajaival lehet majd játszani, eléggé felborította volna a játékmechanikát, de azért kár) - A Homeworld 1 esetén a küldetés végén nem ugrik automatikusan a következő pályára, maradhatsz maradhatsz a pályán ameddig csak akarsz, mint az eredetiben. A második részben megmaradt az automatikus ugrás. - A Homeworld 1-ben a fejlesztések már pénzbe kerülnek és csak 1 db kutatóhajód lehet. - Lesz majd modolási lehetőség, de nem egyből a megjelenés után. - A Homeworld 2-ben is lesznek formációk. - A HUD mérete változtatható, van nagyon kicsi, túl nagy, fél képernyőt kitakaróan nagy, és az egész képernyőt kitakaró nagy (wtf... lehet hogy a felbontás miatt?) - A Homeworld 1-ben is lesznek a hajóknak támadható alrendszerei.
Homeworld 1 első küldetés Original és Remastered, a remastered a 22. perc körül kezdődik.
Homeworld 2 második küldetés Original és Remastered, az utóbbi kb a 19. perctől kezdődik.
Utoljára szerkesztette: Cef, 2015.02.12. 22:05:51
Homeworld 2 első küldetés Original vs Remastered
Itt már azért nincsnenek annyira látványos különbségek mint az első résznél, de azért ez is rendesen ott van.
Ez azért van mert a Cataclysm forráskódja az évek folyamán elveszett és nincs meg. Egy korábbi interjúban megjegyezték, hogy a Cataclysm-öt is szívesen kiadnák ha valakinek esetleg meglenne a forráskód és odaadná nekik, ha nem is teljesen felújítva de minimum classic editionben hogy normálisan fusson a mai rendszereken is (persze a remastered verzió sem lenne kizárva). Utoljára szerkesztette: Cef, 2015.02.11. 20:20:22
Szerintem a HW1 esetén nem akarták, hogy lényegesen eltérjenek a felújított egységek az eredetiektől, a HW2-n pedig nem kellett sokat javítani az űrhajók kinézetén, még most is jól néz ki az eredeti játék.
nem vitték túlzásba a hajók részletességét...úgy látszik a fényekre mentek rá inkább. nekem tetszik a hud,valami ilyesmit képzeltem el én is.
nem hallom azt a szigorú mély hangot amikor bejön a sonar,radar képe.
Nagyon jól néz ki, kivéve a HUD-ot, világos háttérnél alig látszik belőle valami, de ezt leszámítva nagyon ott van. Utoljára szerkesztette: Cef, 2015.01.25. 22:15:14
Jo, de amikor mar a CE doboz tartalmat is bemutattak, akkor azert csak jobban kellene duborognie a marketing gepezetnek, nem? Meg mindig nem tudtak egy ertelmes honlapot sem osszehozni.... Most nem kell koncepciokat kitalalniuk, jatektortenetet, vilagot, stb... most `csak` HD-ban kell kiadniuk a korabbi jatekot. Persze, az is nagy melo, nem mondom, hogy nem, de a fejlesztes azon evei, amikor mindent kitalalnak, megalmodnak, az most kiesik, hiszen minden megvan, mar csak vegre kell hajtani a konkret feladatokat. Mas jatekoknal az elso honapok, vagy akar evek azzal mennek el, hogy a koncepciot kitalaljak, lefektessek a jatek alapjait, es sokszor a nullarol kezdik elorol... ezzel szemben, itt meg arra is keptelenek, hogy havonta kiadjanak valami hirmorzsat...
Battleborn ; Borderlands ezek mind új és várt játékok a gearbox fejlesztőitől. Valószínű most mindenki erre van rá állítva.
Amúgy nem értem miért tart ennyi ideig egy ekkora cégnek egy HD remake elkészítése. Moderek pár hónap alatt elkészítenek egy HD mod-ot egyedül. :D Vicc.......
Hát félek ebből nem lesz idei megjelenés... még a nyamvadt honlapjukat sem sikerült megcsinálniuk rendesen... és hónapok óta csak a "European pre-orders coming soon"-nál tartanak :(