Homok a gépezetben? Megbénult a város? Miért nme tesznek ellene semmit?
amint lesz 1 millió autós aki otthon hajlandó hagyni a kocsiját hogy legálisan, fizetve tömegközlekedjen, meg van oldva a helyzet. addig max morogni lehet, azt meg minek? :)) (indokot mindenki könnyen talál hogy Õ pont miért száll kocsiba)
SUXXX!
Indokokat én is tudok:
-Igénytelen, mocskos és tömött járatok. -Idõ hiánya
Szerintem így is eléggé zsúfolt a bkv, mi lenne ha még az autósok is azzal járnának? Katasztrófa. Egyébként meg amin sokan kiakadnak az az, hogy minden autóban csak 1 ember ül.
szopjanak csak az autosok, én mindig röhögök amikor a 4-6oson ülök, és 10 perc alatt akkora utat teszek meg mint az autosok félora alatt örülök, hogy lezárják hétvégenként az andrássy utat a hõsõk terétõl, és a jövõben a lánchidat is le fogják zárni egyre több buszsávot alakítanak ki, és egyre több helyre kerül a járdán parkolást akadályozó korlát - igy legalább lehet rendesen közlekedni a járdán emeljék csak a parkolási dijakat is, igy legalább rádöbbennek az autosok hogy az 5ik kerületbe nem autoval kell bejönni...
Örülök, hogy így le tudod egyszerûsíteni a dolgot. Ha én is csak egy villamost, vagy esetleg egyéb kötöttpályást vennék igénybe, tömegközlekednék és szagolnám a többi valszeg hasonlóan rosszindulatút.
De 60-70km-nyi mászkálást tömegközlekedéssel ma 5 óránál kevesebb idõ alatt nem lehet megoldani.
a vicc: a nagykörúton NINCS biciklisáv... ha máshova nem a gyalogjáró egy részét le lehetne csapni... kérdés a gyalogosok elhinnék-e, hogy az ott NEM nekik van... sajna jelenleg az az állapot, hogy: ha gyalogos vagy akkor szidod a bicikliseket és félsz a motoroktól meg az autóktól... ha biciklis vagy akkor szidod a gyalogosokat meg a motorosokat és félsz az autóktól ha motoros vagy ... asszem innentõl egyértelmû :( majd amikor lesz közlekedési kultúra, akkor mûködni fog az ami pl. koppenhágában, hogy az úton van 1 autósáv, 1 villamos-sáv, 1 busz-sáv, 1 biciklis-sáv, és a gyalogjárda... és mindenki CSAK ott közlekedik ami neki ki van jelölve... és csodák csodájára mûködik. itt nem fog. még sokáig.
itt a városba lendületbõl kellene 6, de inkább 7 metrójárat, profi elõvárosi vasútrendszer, és a hungáriakörúton belül minden 4. utcába kb villamos vagy troli... plusz olyan szintû durva közlekedési szigorítások, hogy NE álljanak 2-3 vonalban egymás mellett megállásjelzõvel az autók...
na mind1, errõl ennyit, morogni lehet de nem érdemes, attól még semmi nem javult meg :) én maradok a bkv-nél meg a biciklinél :))
én meg kb. a nagyköruttól befelé pár nagyobb út kivételével ugy ahogy van szinte mindent lezárnék, teljesen felesleges a legkisebb utcába is autoval menni (kivétel persze az üzletek, boltok áruval ellátásához szükséges gépjármuvek, illetve az ott lakók autói) a terület olyan kicsi, hogy max. 10 perc gyaloglással elérhetõ bármi, aki meg nem akar gyalogolni az szálljon trollira, kisföldalattira, villamosra...
ezt mind a demszkinek köszönhetitek, és aki van olyan marha, hogy újra megszavazta, az megérdemli és az ne merjen hõzöngeni.....ezt választotta
be lehetett volna látni, hogy több, mint tíz év alatt sem csinált ezzel a kérdéskörrel semmit
amint politizálásba kezdtek ebben a topicban áthajítom a politikába...
Londonban meg merték csinálni, hogy a belvárosba olyan kemény parkolási díjakat tûztek ki, hogy csak azok merészkednek be akiknek tényleg nagyon fontos... mi lenne itt a reakció egy óránként 8 fontnak megfelelõ (2500 forint legalább) parkolási díjra? ....... elõször szerintem - amit terveznek is jövõ nyárra - a páros-páratlan autórendet kellene kipróbálni (rendszám szerint adott napokon csak a páros vagy páratlan számúak közlekedhetnek, olaszországban és franciaországban néhány túlzsúfolt városon segített)
szerintem ennél jobb kéne! hétfõ a négyzetszámosok mehetnek be kedd a 3-al oszthatók szerda a prímszámosok csütörtök a duplások akiknek van 00 vagy 11 vagy ilyesmi a rendszámában de ezek közül is csak azok amelyek a megfelelõ órában jönnek ... 22 tõl felfele sorry :) péntek: itt szabad a vásár de csak az mehet be akinek a kocsija nem idõsebb mint a jogsija de ezek közül is csak akkor ha a 2 szám külömbségének reciproka a 3^x-ikenbe szerepel ha csak 2esével lehet rajta pontokat nézni :)
szombat akinek a rendszáma SZO vagy MBA vagy AT[O] betûkkel rendelkezik
vasárnap: mindenki mennyen haza és pihenyen.. semmi szükség hogy még egy hülyeséget kitaláljak pihenõnapra is
külföldön a biciklisávban lehet gyalogolni is érdekes módon ott nem akarják az emberek egymást kiturni, mások rovására közlekedni, hanem elférnek békésen
azt irta, hogy szopjanak az autósok, egyébként nem tudom mi kifogásod lehet az ellen, amiket irtam, max az, hogy nem egyezik a véleményem a tiéddel ha pedig ezért bannoltok ám rajta
te pedig ezt irtad: "aki otthon hajlandó hagyni a kocsiját hogy legálisan, fizetve tömegközlekedjen" ergo most illegálisan, nem fizetve közlekdik az auótjával
harmadrészt nem én jöttem a politikai dumával
ennyi ha most ezért bannolsz, visszaélsz moderátori helyzeteddel ha ez megtörténik, akkor részemrõl úgy gondolom, moderátor ne fórumozzon, vagy ha igen, akkor ne legyen egyenlõbb az egyenlõk között
rá rá lett szólva, és közöltem hogy ITT NINCS politizálás. ezekután te megtetted, töröltem. ennyi. Dzsini nem moderátor, én vagyok az. és az általánosban továbbra sincs politizálás, megtanulhattad már.
... kersztbe zöld, igaz nem jár arra a lélek sem....
A BUDAPESTI KÖZLEKEDÉSI FELÜGYELETNÉL DOLGOZÓ KÖZLEKEDÉS MÉRNÖKÖK ADJÁTOK VISSZA A DIPLOMÁTOKAT !!!!
Harminc autós kapott defektett egy csaknem fél méter mély kátyú éles peremén a budai alsórakparton. Esõs idõben több gondot okoznak a pocsolyák alatt rejtõzõ úthibák.
Legalább harminc autós szenvedett durrdefektet hétfõn (jan.1. - Grenzjäger) egy friss kátyú miatt a budai alsórakparton a Lágymányosi-híd és a Petõfi-híd közötti szakaszon a TV2 híradójának értesülései szerint. A rakparton egy mintegy egy méter átmérõjû, negyven centi mélységû, élesre tört szélû kátyú okozott gondot.
A kátyú a TV2 tudósítása szerint alig látható, ezért nem is mutattak róla képet esti élõ bejelentkezésükben. Az RTL Klub híradójának napközbeni felvételein azonban annak ellenére is jól látható volt a kátyú, hogy javarészt vízzel volt teli.
A TV2 egy késõbb sugárzott bulvármagazinjában egy Thököly úti kátyúról is beszámolt. Az RTL Klub összeállításában megkérdezett biztosítási szakemberek szerint a legtöbb kárbejelentés esõs idõben érkezik, ekkor ugyanis több kátyút is elrejtenek a tócsák.
A Fõvárosi Közterület-fenntartó Rt.-hez 2005 elsõ három negyedévében 3604 kárigény érkezett a kátyúkban meghibásodott autók miatt, ezek közül 2431-et találtak jogosnak. A társaság összesen 113 millió forint kártérítést fizetett az autósoknak.
Sok a hiba Az InfoRádió néhány napja arról számolt be, hogy technológiai és szakértelembéli hiányosságokra vezethetõ vissza a fõvárosi javított utak gyenge minõsége. Almássy Kornél, a Mûszaki Egyetem laborvezetõje az InfoRádiónak megdöbbentõnek nevezte, hogy találtak olyan, szeptemberben javított útszakaszt, amely azóta ismét tönkrement.
Almássy Kornél elmondta, hogy a szakemberek elsõsorban a Fõvárosi Közterület-Fenntartó Rt. munkáját vizsgálták meg, és a felújított utak több mint fele nem felelt meg az elõírásoknak, "rengeteg volt a technológiai hiba". "A kátyút aszfaltozás elõtt rendesen ki kell tisztítani, körbe kell vágni. A bedolgozandó aszfaltot össze kell ragasztani a meglévõ felülettel, amit egy úgynevezett bitumenes kenéssel oldanak meg, ami sok esetben elmaradt" – fogalmazott a szakember.
A Mûszaki Egyetem felmérése szerint csupán az esetek 40-50 százalékában alkalmazták ezt a technológiát.
Mi a teendõ? 1. Hajtson jól bele egy kátyúba, törjön a felni, szakadjon a gumi, deformálódjon el a tengely!
2. Azonnal álljon meg és nézze meg, hogy a kesztyûtartójában ott van-e az ilyen esetekre rendszeresített kátyú-fényképezõgépe. Ha megvan, csináljon képeket arról az átkozott gödörrõl, a szakadt gumiról, a törött felnirõl vagy az eldeformálódott tengelyrõl!
3. Kényszerítse a járókelõket, hogy tanúskodjanak, mindenképpen hívjon rendõrt vagy közlekedési szakértõt, akikkel jegyzõkönyvet készíttethet!
4. Ne felejtsen el utánanézni annak, hogy van-e tábla, ami esetleg figyelmeztetett az úthibára. Ha szerencséje van, nincs. Ha nem ment túl gyorsan és nem ivott, már van egy kis esélye!
5. Most jön a neheze: nyomozza ki, hogy ki az út kezelõje. Vigyázzon, ez nem lesz könnyû mutatvány: lehet az állam, a helyi vagy megyei önkormányzat, Budapesten a fõvárosi vagy kerületi helyhatóság esetleg más közútkezelõ társaság. Ez ügyben érdeklõdhet az Állami Közúti Mûszaki és Információs Közhasznú Társaságnál.
6. Ha nem mûködõképes az autója, szerezzen egy másikat, hívjon taxit vagy vegyen buszjegyet, mert személyesen kell öt napon belül bejelentést tennie a kárról a közút kezelõjénél. (index)
ma egy markoló csúszott le a vontatóról...
vasárnap meg lezárják forgalom elõl az egész Keleti pu.-t több hétre nem tudom hogy gondolják, akkora dugók lesznek hogy ihaj
szép lesz ha holnap elözönlik a Hungária körútat, bár eddig is annyi volt belõlük mint a nyû persze amíg nincs végig körgyûrû addig nincs mit tenni... de egy csomó kis ösvényt ismernek és szûk kis utcákban próbálják levágni az utat, errõl leszokhatnának
"Az M3-as autópálya felől érkező autóforgalom számára 1500 férőhelyes új P+R parkoló épülhet az autópálya-bevezető-Hungária gyűrű-Mexikói út csomópontjában, a Mexikói úti kisföldalatti-végállomásnál."
"új közúti és villamosfelüljáró tervezését kezdi meg a BFK a Nagy Lajos király útja és Szegedi út vonalában, a váci vasútvonal és Rákosrendező fölött, a Béke térig. Az új felüljáró összeköti Zuglót Angyalfölddel, tehermentesítheti a Hungária körutat és segíthet az M3-as autópályáról érkező forgalomnak az autók elől elzárt Városliget elkerülésében."