Sziasztok. Készítettem egy magyarítást a Dark Mod teljes menürendszeréhez + HUD-jához. A magyaritasok.hu-n megtaláljátok a T-betűnél, mivel "The Dark Mod" játéknév alatt szerepel. Remélem tetszeni fog. FM-fordítás természetesen nem készült, de a "Chalice Of Kings" pálya fordításával azért bevallom, szemezek. Főleg, mivel az volt az 1. pálya amit végigtoltam, s nagyon megfogott vele a mod anno domini MMVIII.
Majd elfelejtettem. A DarkModhoz nekiálltam pályát gyártani, de már nem lesz idõm befejezni. Történetesen a Return to Castle Wolfenstein elsõ 2 pályáját hegesztettem össze némi átalakítással és kiegészítéssel. Ha bárkinek van affinitása folytatni, jelentkezzen bátran. Itt vannak a képek hozzá: LINK
A "Nem is tudom miért"-tel egyetértek. Újból nekirugaszkodtam, de képtelen vagyok folytatni. Olyan szinten agyonra van szkriptelve, hogy csak pislogok. Még az elején tartok, de ezek az élmények értek sorrendben:
- nem semmi volt, amikor az elején a piac fölött át kellett menni a gerendán. azt hittem egyensúlyozni kell majd üresen, de gyorsan kiderült, hogy ha akartam volna se tudtam volna leesni. - az, hogy a felfeszített ablakot újra fel kell feszíteni, már végképp nem tudtam hova tenni, - Kalitkás padlás: kimásztam a nyíláson, majd amikor vissza akartam menni körbenézni, már egy ablak volt a nyílás helyén, amit nem tudtam kinyitni. - A kötél nyílvesszõnek is egészen addig tudtam örülni, amíg használni nem kellett... - Aztán futni kellett azután az alternatív, bájosnak végképp nem nevezhetõ emós kiscsaj után a tetõkön. Nagyon meglepõdtem, hogy futás közben nem enged ugrani, csak ha a rugaszkodási ponthoz érek.
Becsszó, próbáltam megszeretni, de nem megy. Valami biztatás esetleg?
alán ha kiírnád mi a hibaüzenet, akkor tudnánk segíteni is. Így nem. Vagy vedd meg eredetiben. De lehet hogy fel kellene telepítened az új videókártya drivert, stb... Vagy valami hardver hiba. Másold be a hibaüzenetet és máris okosabbak leszünk. :)
Sziasztok! A laptopomra tettem fel és alacsony beállításon de tükörsimán fut,viszont állandóan pár percenként hibaüzenet ,hogy a thief mûködése leállt. Ez mitõl lehet? gépigényhez van köze vagy valami máshoz? eddig ilyesmit nem tapasztaltam minden játék fut rajta min közepesen, a legújabbak is.
Nem is tudom miért, de nekem nagyon bejött. Pedig én aztán elég régi Thief rajongó vagyok. Most már másodszorra fogom kijátszani. Azt nem állítom hogy a legnagyobb kedvenceim közé tartozik, de szívesebben játszok ezzel, mint a Deadly Shadows-al. Engem megfogott. Régi motorosként, dícsérni tudom csak. Igaz nem ez volt az alap koncepció az Eidos részérõl, de szerintem jó lett. Már csak egy magyarítás hiányzik mellé.
akkor ez a reboot is csak a süllyesztõnek lett írva. Érdekes párhuzam, hogy a Thief2 utolsó pályája is ritka unalmas volt (legalábbis nékem) Hát, azt hiszem kihagyom ezt a gémet. Játszottam vele 5 percet, de nekem sehogy sem jött be. Ez az animált fiókkihúzás meg a többi nekem nem jön be sehogy sem.
Nos, végigvittem a 4. részt... legnehezebb mód, focus kikapcsolva, célkereszt kikapcsolva, extra drága felszerelés, ártatlanok nem üthetõk/ölhetõk meg. És kissé vegyes érzéseim vannak, a vége konkrétan kicsit értelmetlen, az utolsó pálya kifejezetten unalmas, valamint a zsákmány egyszerûen ilyen módon ahogy játszottam kevés: van egy magaslat, rajta pl 90 arany megszerezhetõ cucc, kötél nyíl kell a megszerzéséhez, ami 450 arany engedménnyel...megéri. Összességében nem rossz, de sajnos a régi Thief érzést meg se közelíti.
Igen az kicsit engem is idegesít...néha nem tudom még most sem hogy valaki lépdel vagy csak üldözési mánia :D
Most van egy kis szabadidõm, folytatom is. Lehúzom a reluxám, felteszem a fülest és nyomom. (A környezeti hangok nagyon jók. Viszont kicsit zavaró ha forogsz vagy bármelyik irányba nézel, akkor erõsen hallatszik a csizma talpa, olyan mint ha egy ló dobogna. :D)
Ahogy chopin42 írja. Az R gombbal ugyan lehet ütni, de attól nem dõl ki az õr. Egy civilt (hajléktalant ki lehet így ütni, de az felesleges ugye. :D) Ugrani pedig csak tényleg jelölt pontoknál lehet. (rácsnál, illetve ahol fehér színû karcolatok-felfestések vannak.) Meg faládák tetejére, szekrényekre-polcokra. Viszont teljes kétajtós szekrénybe el lehet bújni. :D Akkor automatikus mentés is van. Ha nem idõben bújsz el a szekrényben és meglátnak, nemes egyszerûséggel kirángatnak és összevagdalnak. :D
Pontosan ezt. Azaz hogy nincs. Püfölheted az ellent egy külön gombbal aztán vagy megfekszik vagy nem.... Leütni csak takedown által lehet. az ugrás meg olyan hogy nem tudsz csak úgy ugrani, csak mászni bizonyos helyeken illetve ládákra, kiszögelésekre stb ugrani, átugrani.
-Nincs szabad leütés a Blackjack-el. Csak takedown. (QTE) -Nincs szabad ugrálás.
Még nem toltam végig. A Chapter 5-nél járok, közben mellék küldetéseket végzek. Eddig kb. 35-40 órám van benne. Szeretek nézelõdni, mindent felfedezni, gondolkodni stb. Minden zeg-zugot megnézek, amit csak lehet. Mostanában, csak esténként tudok játszani, de nem minden nap. Egyébként sem szoktam végigrohanni a küldetéseken. Ez nem egy CoD vagy Battlefield hogy végigrohanjak és lenyomjak bárkit. :)
Kritika: Negatívumok: -Nem lehet az ablakokat betörni. Igaz egy mestertolvaj nem szokott ablakokat betörni, de ha szórakozás gyanánt a Blackjack-el próbálod beütni, akkor nem törik be az üvegablak. -Megint túlzásba vitték a Bloom hatást. Egy gyertya vagy fáklya fénye, ne világítson be mindent teljesen. Bár erre már született némi megoldás. Mod-ként le lehet tölteni. -Az NPC-k nem mindig veszik észre, ha eltûnik valami, vagy éppen a társukat juttattuk nyugalomra egy jól irányzott ütéssel, és vonszoltuk be egy sötét sarokba. Bár ha belebotlanak a kiterített delikvensbe, akkor riadóznak. (Thief beállítást alkalmaztam, nem tudom hogy nehezebb fokozaton is így van-e.) -Nincs szabad leütés a Blackjack-el. Csak takedown. (QTE) -Nincs a megszokott, küldetéshez kapcsolódó Garrett féle magyarázat, elbeszélés. Csak Cutscene jelenetek. -Nincs olyan nagyobb-mélyebb vizesárok-csatorna, mint a Thief 1-2-ben. A Flashbomb-ot nem tudod messze eldobni. Így magad is pillanatnyilag megvakulsz. -Sok helyen van töltési zóna, a város negyedeiben, mint a Deadly Shadows-ban, de legalább gyorsabb. - A Kötél nyílvesszõt, csak kiszabott helyeken lehet alkalmazni. -Nincs szabad ugrálás. -Az õrök lehajolnak ha nem bírják a védekezést, itt jön képbe a Takedown ismét. (Inkább lenne védekezés vagy futás ha nem bírják az ütlegelést. :D -Sok az ismétlõdõ párbeszéd.
Pozitívum: -Az õrök észreveszik ha kioltast egy fáklyát vagy gyertyát, és begyújtják újra. -Maga a történet is jó. -Vannak mellék küldetések. -Hamar kiszúrnak az õrök. (jó a periférikus látásuk.) -Sok a rejtvény, illetve néha nehéz a megoldása. -A küldetésbõl összejött csecsebecséket el tudod adni, mint szokás szerint, és vehetsz nyílvesszõket stb. Több helyen is. -Elég nagy a bejárható terület, de itt lépnek közbe a töltési zónák.
Egy szó, mint száz, elég jó lett, annak ellenére hogy több negatívumot írtam le, mint pozitívumot. Pedig eléggé elvakult, öreg motoros Thief rajongó vagyok, de nekem még így is tetszik nagyon.
Remélem tetszik a kritikám. Bevallom, lett volna jobb is, viszont eléggé elfáradtam ma. Próbáld ki, vesztenivalód nincs,
Nemrég kaptam meg a futártól Nagyon jó! Minden Very High-ra van állítva, nincs laggolás stb, Eszméletlen jó! Bár most is megyek délutánra, ezért csak késõ este vetem bele magam jobban, de hajnalig tolni fogom. :D A "kiképzésen" túl vagyok,(illetve bevezetésen) most már szabadon garázdálkodhatok. :D Kár hogy mennem kell dolgozbni, de senki sem tud helyettesíteni, fõleg ilyen kifogással! XD A posztert kiraktam a falamra, amihez készítettem pergamentet is. Fõlé pedig felraktam az íjamat. (igaz nem olyan, mint Garretté, hanem tradicionális, de jól mutat. Majd még nyílvesszõket kell még szereznem, mert 1 eltört, kettõt pedig úgy ellõttem, hogy meg sem találtam. :) És még tegezt is készítenem vagy vennem.) Egy szóval: Nagyon jó lett!
Sziasztok! Thief 2 GoG-hoz felraktam a Tafferpatcher mellé a magyarítást, és csak a videók feliratai nem akarnak sehogy megjelenni in-game. KGy Vobsub 2.23-ával és Indeo5 installal is próbálkoztam, de így sem. Valaki tud valamit, hogy meg lehet oldani, vagy csak lejátszóból nézhetem már meg feliratosan õket? :)
Thief Gold HD textura felrakása (hátha valakit érdekel)
1: Feltelepíted a játékot és kikapcsolod a Steam-et 2: Ezt letöltöd TFix 1.18g és telepited a game mappájába Steamapp/common/thief_gold
3: Ezt letöltöd szintén betallózod a common/thief_gold mappába azonban figyelsz,mert a végére ír még egy 'ThiefGold' mappát, azt kitörlöd és telepíted.
4: Ennél a patchnél ugyanúgy kell eljárnod,mint a 3as pontban, szintén betallózod és a végén nem felejted el a 'ThiefGold' mappát kitörölni az útvonalból, majd install.
5: Ezt letöltöd és simán a common/thief_gold mappa gyökérkönyvtárába bemásolod
A leírást itt is köszönöm maddionmax-nak!
Bocs, most olvasom hogy magyar nyelven kellene neked. RMarvin kollégát keresd meg, biztos tud segíteni.
Nincs valami magyar leírás hogy kell felrakni a Thief Gold-ra ezt Thief Gold HD Texture Mod??
Ok! Én jelentkezek, magasra tartott kézzel. XD Azért egy próbát megér a Darkmod fórumban is kérni bétateszt jelentkezõket. Na én még Winkler Oszi, Sly Project-jét várom nagyon.
Megnéztem: a környezet kidogozása szédület jó, de több pozitívumot nem találtam. Agyonra van szkriptelve (a tekintet irányítása pl.) a hud olyan, mintha valamelyik fél-scifis ghost reconból lenne átvéve. A környezeti zajok nagyon halkak, ez pedig kéne a hangulathoz. Szerintem úgy át fogják moddolni a fanok a hud-ot, hogy semmi sem fog maradni az eredetibõl (remélem).
Nemsoká bedobok képet a pályából.:))) Örülnék, ha a béta-tesztelõk innen jelentkeznének:)))
Na bakker ez érdekesen hangzik. Tuti jó lesz a Wolfenstein pálya. Ha majd a bétatesztnél jársz, írd ki a Darkmod fórumra, egybõl jelentkezek rá. Kíváncsivá tettél. :) KGy-nek küldtem privit, eddig még nem jött visszajelzés.
Múlt héten akkora trippem volt! Illetve álmom. (nem szívok semmit. XD) Az új Thief-el álmodtam. 3 féle perspektívából. Volt hogy Garrett bõrébe sunyultam, rejtõzködtem és loptam. Éreztem magamban a feszültséget, félelmet, izgalmat. Jól le is izzadtam, a szívem meg erõsen kalapált.XD Volt hogy külsõ szemlélõként néztem Garrett, macskákat megszégyenítõ, puha léptû osonását, akrobatikus képességeit. Végül pedig azt, hogy itt játszok a Thief-el a gépem elõtt. Ebbe meg az volt a pláne, hogy Magyar feliratozás volt benne. XD Mikor felébredtem, kurva jó kedvem volt. XD
Ráadásul õszintén szólva eddig nem jöttem lázba a Thief4 iránt, majd a ti véleményetek alapján döntöm el, hogy kipróbáljam vagy ne. A Thief-et mindenesetre pont nem az itt erõltetett mainstream tette naggyá, hanem az azzal való szembehelyezkedés. Lassan itt is az lesz mint a filmekben, ahol még egy nagypolgári pipázgatós XIX. századi Scherlock Holmes is mellékesen egy igazi kung-fu mûvész.
Köszi a megbecsülést Masterthief, de az én angol tudásom valahol a nevetséges és a kínos között mozog. Vannak sokkal szakavatottabb figurák erre a feladatra. Én most éppen egy missiont próbálok összehozni a Dark modhoz. Itt elárulhatom, a külföldi fanok úgysem ezt a fórumot bújják naphosszat: az RTCW elsõ 2-3 pályáját gyúrom egybe + kiegészítve a játékban látható, de ott el nem érhetõ háttérépületekkel, udvarokkal...stb. + szeretnék a vár alá egy kriptarendszert is elhelyezni. Lassan befejezem a brush munkákat, aztán jön a többi. A cím valami olyasmi lesz, hogy Wolfenstein's Crown. Szerintem ebbõl sok minden kiderül. A történet már nagyjából megvan (lesz benne néhány meglepi). Bár ugyanúgy a cellából indulsz, viszont az útvonal már nem lineáris lesz, hiszen itt lehet a tetõkön ugrálni, kéményekben le-fel mászkálni....stb. A pálya eddig centirõl centire ugyanaz (nem loptam semmit, újraépítettem! Az egyik régi DarkRadianthoz publikálták az rtcw elsõ 2 pályáját map formátumban) most pedig jönnek a maradék bónusz részek. Fogalmam sincs mikor fejezem be, ez az elsõ mappom, viszont baromi nagy. Kíváncsi vagyok, hogyan fog mûködni egy remek akciójátékos chapter a Thief világában. A régi váras helyszín eléggé belepasszol mindenesetre. Annyit már tudok, hogy baromi nehézre tervezem a játékmenetet annyi ellenféllel, amennyivel csak lehet. Amikor az RTCW-hez csináltuk a Coop modot, az én ssugallatomra dupláztuk illetve tripláztuk meg az ellenfelek számát:)))
RMarvin, Drága Barátom! Egy nagy kérésem lenne feléd. Ha esetleg KGy Mester nem érne rá, vagy nem vállalná a Thief magyarítását, nem tudnád-e megoldani-lefordítani ha kijátszottad? (Persze csak ha érdekel.) A The Dark Mod fordítása zseniális ötlet volt. Le a kalappal elõtted! A Thief 4 fórumon írtam, hogy ha esetleg KGy Mester nem érne rá, fordíthatnád helyette, és páran, akik rendelkeznek megfelelõ angol nyelvi tudással, besegíthetnének. Remélem nem zavartam eme levelemmel. :)
Sziasztok Thief Gold HD Texture Mod,-hoz mi kell?Nekem csak dark project van meg, le lehet tölteni ingyenes vagy meg lehet vásárolni ?
Küldjed. Bár lehet hogy már el is küldted azóta. :)
DarkRadiant-kérdés megoldódott. A fordítással kapcsolatban kérdezem, hogy minden okés-e, küldhetem a fejlesztõknek? Találtam 2-3 hibát amit javítottam.
1 kérdés: szeretném feltelepíteni a DarkRadiant-ot, de nem jelennek meg a textúrák + semmi TDM-es dolog. Hogyan kell beállítani? Hiába Standalone a játék, nem lehet kiválasztan csak a Doom3-at a Q4-et meg valami XreaL-t. Elõre is köszi
Na, meg is jöttem. Annyit kérnék, hogy teszteljétek ha idõtök engedik. Szeretném mihamarabb elküldeni a fejlesztõknek, de elõtte szeretnék valamilyen visszajelzést/észrevételt kapni tõletek.
Most el kell tûnnöm 2-3 napra, de feltöltöttem a fordítást lektorálás céljából csak most, csak itt és csak nektek. A letöltéshez erre tessék.
Használat: a Darkmod mappán belül hozzatok létre egy "strings" nevû mappát és abba másoljátok bele a letöltött fájlt. Ezután a játék Beállítások menüjében kiválasztható a magyar nyelv. Elvileg ajánlott a játék újraindítása.
Várom a hibajelentéseket ide.
Tetszik az ötlet. Vagy esetleg a Deadly Shadows féle, olajos kancsó eldobása is jó lenne. :) Vagy a Thief2X féle, megzavarodást keltõ nyílvesszõ és Dust bomb. XD Volnának még ötleteim. :)
dregnarr1-et illeti elsõsorban a köszönet, õ hívta fel a figyelmemet ismételten a Darkmodra, mert egy ideje már sajna hanyagoltam. Nemrég fejeztem be a régi Medal of Honor Breakthrough kiegjéhez a Coop mod összehegesztését és éppen kerestem valami barkácsolnivalót magamnak:)))
Ismételten magával ragadott a Darkmod, egyenként nyomom végig ismét a küldetéseket megjelenési sorrendben. Sajna nagyon szeretem leütni az ellenfeleket, ezért csak abban az esetben engedek meg magamnak könnyebb fokozatot, ha a legnehezebben abszolút tiltva van (bár néha megcsinálom úgy is)
Szerintem a játék legnagyobb kérdése, hogy meg kíván-e maradni a régi Thief keretein belül, vagy sem. Jó lenne berakni azt, hogy a leütött ellenfelek egy random idõ után felkeljenek, mert ha már mindenki fekszik a pályán, elveszti az izgalmat. Vagy pl. beimportálni a Dark Messiah féle rúgás lehetõségét. Tudom, gyenge fizikumú a játékos, de aki elalélt és nyakig páncélba öltözött figurákat tud cipelni a hátán felfelé lépcsõkön, az talán tud rúgni is ha szorult a helyzet.
Boldog Új Évet (nálunk már fekvés van, mert a gyerekek is ágyban vannak:)))
Gondoltam megragadom az alkalmat, hogy bedobjam a köztudatba: Hamarosan kész a Darkmod részbeni fordítása. Azért részbeni, mert az FM-ekkel nem foglalkozok (az KGY szakterülete:)) csak a játék teljes menürendszerével + a tárgyak nevével. Sry, ez van. Azért igyekszek hû maradni a KGY által használt szavakhoz. A játékban magyarul jelennek meg a HUD szövegei is javarészt, leszámítva az adott map specifikus szövegeit és tárgyait (pl kulcsok) De azért igyekszem, hogy minél teljesebb legyen a fordítás.
Még1x BUÉK!
Boldog Új Évet Kívánok Mindenkinek! Aki teheti, az játsszon rengeteg Fan Mission-al, amíg meg nem jelenik a Thief.
Én meg a deadly shadowsról. (úgytûnik valahogy elfelejtettem oda írni, bocsi)
Valaki tudna segíteni egy KÖZVETLEN linkkel a newdark patch-hez vagy Tfix-hez hogy futtathassam ezt a felturbózott modot? A moddb-en állandóan a ttlg fórumra dob, de az 1.18-ra kattintva ugyanúgy a fórumra kerülök, nem a filéhez.
Hali Egy olyan kérdésem lenne, hogy mitõl lehet az, hogy nálam a magyarítás az egyéb párbeszédeket, pl a fõszereplõ szövegeit, az õrökét, meg a civilekét, nem fordítja le, minden mást igen. A játék 1.1-es, magyarosításnál kijelöltem mindent, de nem magyarosítja.
A legújabb verzióban is benne van az, hogy másik pálya esetén újra kell indítani az egész játékot?
Nekem eszméletlenül régi gépem van, és pár pályától (ahol szinte minden gyorsmentési kísérletnél kifagy és corrupt lesz a fájl) eltekintve nagyon szépen fut alacsony-közép beállításokkal.
Sajnos nem mindegyik küldetés nevére emlékszem, de amiket átlagon felülinek találtam (mert azért voltak bénák is), azok közül:
- The Lich Queen's Demise - Requiem - No Honor Among Thieves - Lord Dufford's - Living Expenses - Vengeance for a Thief Part 2 (az 1 az gáz) - Not an Ordinary Guest (ez nagyon különleges, 3 teljesen különbözõ karakterrel lehet végigjátszani teljesen különbözõ célokért) - Rightful Property - Flakebridge Monastery - Tears of Saint Lucia - Lords and Legacy (ez az egyik kedvencem, brutálisan jó platform-elemes)
Én egyébként természetesen mindig experten játszom (nem is értem a többi nehézségi szintet), csak water és rope arrow-val (meg néha broad arrow a zajkeltéshez), és ghosting-olva (nem láthat meg senki, nem üthetek le senkit).
Rég nem nyúztam, mert belefutottam néhány igencsak kockára sikerült küldetésbe és lezsibbasztott az állandó újraindítás és a negyed órás pályabetöltések. Pont a minap játszottam a gondolattal, hogy neki kéne megint futni, hátha fejlõdött sokat a mod és a küldetések is. Bár hozzáteszem: a a Thief2 COOP verzióját nem tudja felülmúlni! :)))
Brutál ez a Dark Mod, nem is kell nekem több "hivatalos" rész, életem végéig eljátszanák vele.
Eszméletlen sok zseniális és csodálatos küldetést készítettek hozzá, sokszor ámultam és bámultam a megvalósításon.. és sokszor be is szartam a félelemtõl, annyira bele tudja élni magát az ember.
Ha a kollégáid is így reagálnak, akkor úgy tûnik nemcsak nekem van errõl ilyen véleményem:))) Hogy hol volt látható Garrett arca a Thief 1-2ben? Pl a játékok hivatalos borítóin. Vagy az nem számít? Arra viszont sehol sem emlékszem, hogy el lett volna bármivel is takarva az arca, amikor véletlenül láthatóvá vált. Thief3 loading screen megvan?
Én ha tehetem, kapucnit húzok a fejem,re, mert nem szeretem a sapkát. Munkatársaim hülyeségbõl szokták mondani:-Megjött a bûnözõ! XD De miért zavar a csuklya? Abban van valami hogy gátolja az oldalra látást de ez a Thief-ben mindegy. Garrett esetében szerintem mindegy. (nem a csuklya takarja el itt, hanem a garbó féle felhúzható szövet.) Bakker! Te mint Thief rajongónak, kellene tudnod hogy az 1-2. részben nem volt nyílvános az arca. A Deadly Shadows-ban volt legelõször plakát, Garrett kinézetérõl, ahol látszik az arca a körözési plakáton. Sõt! Az 1-2-ben, csak akkor látszott az arca ha a felderítõ gömböt eldobtad és körbenéztél. Ehhez képest a Deadly Shadows egyik trailer-ben mi volt a monólóg? -Arc nélküli...(valami ilyesmi) mégis ott vannak a körözési plakátok, arccal együtt. FPS játék ként nem izgat hogy milyen az arca, visel-e csuklyát és köpenyt.
Jópofa volt a hírhez csatolt QTE, egyedi dizájn. Gondolom a mûvészeti vezetõ a falnak szaladt rendesen a döntés után. A dizájn kapcsán én a csuklyával vagyok képtelen inkább megbékélni. Olyan baromi divatos lett, hogy az hihetetlen. Kinézek az utcára, már ott is így rohangálnak a nem éppen idén barnult srácok 99%ban. Nem mondanám, hogy szívmelengetõ érzés. Az meg csak hab a tortán, hogy mennyire gátolja az oldalirányú látást, ami egy tolvajnál nehezen megengedhetõ luxus. Garretnek eddig volt legalább arca, most már abból is alig marad valami. Ez az irány nem jó, legalábbis nekem.
Továbbra sem értem (nem kötözködésbõl)miért akarsz a thieffel játszani ha az egyetlen (számodra) jó dolgot is kiszedték ahogy írtad? Az egyetlen gond csupán az hogy a többi dolog miatt lehet a játékot thief-nek nevezni, az "egyetlen jó dolog" miatt pedig egy újabb tucatjáték aspektussal gazdagodott volna csupán, JÓ hogy kiszedték.
Köszi az infót! Már rég jártam a TheDarkMod honlapján, nem tudom mi újság. (kevés volt az idõm.) Nemrég raktam újra a Win7-et, eddig még a Doom3-at nem raktam fel, de akkor nem is fogom.
Még egyszer köszi az információt!
Most épp a Far Cry 3 magyarított verziójával vagyok elfoglalva játék terén, de ha idõm engedi, akkor esténként belefér egy jó kis TDM misszió is.
De legjobban a február végi Thief megjelenését várom. Remélem KGy kollegánk is rá van zizzenve hogy nekiessen majd a magyarításnak. XD (Jó lenne ha valaki a TDM misszióit is lemagyarítaná, élvezetesebb lenne. :))
Nem szükséges továbbiakban Doom3 a Darkmodhoz, tehát a The Dark mod Standalone lett, aki akarja szedheti ingyen.
Ez egyben 2.0 ás verziót is jelent jónéhány fejlesztéssel mint pl:
Õrök reagálnak a zuhanó testek hangjára,odafigyelnek az ajtókra, jobbak lettek segitséghivásban, állitható az érzékenységük ( ha valakinek tul könnyünek /nehéznek tünt alapból ), illetve üdvözlik egymást az õrjáratok. Fejlõdött a hangterjedési rendszer, illetve jónéhány hang finomítva lett.Ugyanígy néhány grafikus elem is fejlõdött illetve a doomból örököltek kicserélésre kerültek.
Én magasról tojok a Steam-re. Elõrendeltem dobozos változatban, ugyan is, szeretem ha ott díszeleg a polcomon egy játék. Különösen a Thief széria. Ha már a 3 rész, itt van a polcomon, akkpr már ne hogy az új Thief hiányozzon ezen kiadványból. XD Az hogy a Steam-es változatban vagy digitális concept art, nem fog meg engem. Grafikus-karikatúrista lévén, készítek párat, azt ki tudom tenni a szobám falára és még eladni is tudok belõle. (már van egy jelentkezõ rá.) Steam-rõl csak demókat szoktam letölteni. Eszem ágában sem jutna ott venni játékot, fõleg a Thief-et nem. XD
Na, a Steam-en már elõrendelhetõ az új Thief. Kíváncsi lennék a statisztikákra...
Köszönöm. Nekem is szokott érdekességeket csinálni. Pl. Garrett gurul, mintha a csizmáján kerekek lennének :). Talán egy picit többet akad bele mindenbe win7 alatt mint XP-n, de nem vészes. A guggolás még furcsa. Ha pl. leguggol és utána mondom álljon fel, guggolva marad. De ha nyomok egy elõre billentyût akkor már álló helyzetbõl indul tovább. A zárügyön sikerült ideiglenesen túljutnom. Az egyiket több próbálkozás után sikerült elkezdeni feltörni, viszont a másikat sehogy (majd próbálkozok a nyilas módszerrel). Utána több ládánál és ajtónál is gondok voltak de pár próbálkozás után sikerült. Remélem a késõbbiekben valahogy sikerül túljutnom ezeken a nem várt akadályokon. Nálam eddig még nem úszkált a levegõben Garret. Amikor mondom, hogy bukjon a zárra akkor kõvé dermed (TPS nézet), és talán kicsit közelít az ajtó/láda felé, de a zárat békén hagyja.
Win 7 alatt, elõfordulnak hibák sajnos. Nálam, néha pl: Garrett mikor ugrik vagy beakad egy helyen, akkor nem lehet ugrani, csak úszik a levegõben . Olyankor, közönséges-sima nyílvesszõt elõveszem, felhúzom és nyomom a Space-t hogy ugorjon. Akkor megjavul. Én pl. a formázást elcsesztem-illetve nem foglalkoztam vele, így a C meghajtómon csak 19,5 Gb van. (XP helye) Ha sokat netezek, akkor már csak néhány kb marad, így olyankor nem is tudom futtatni a Deadly Shadows-t a lemezrõl. (original) Ha mégis sikerül, akkor kidob az asztalra, töltés közben. Ilyen zárfeltöréses hiba még nem volt nálam. Próbáld ki, amit írtam. Ha én nekem Garrett csak úszik a levegõben, akkor én sem tudok sokmindent csinálni. Húzd fel az íjat, aztán ugrálj. Biztos megjavul. (nálam bevált)
Veletek elõfordult már hogy a Thief 3-ban Garrett nem nyitott ki egy bezárt ajtót, vagy ládát. Nálam most elõször jelentkezett ez a probléma. Mikor a zárat kéne kinyitni csak ott áll elõtte. Win7 és többmagos procival most elõször próbáltam ki a T3-t. XP alatt ilyen nem volt, pedig nem egyszer vittem végig. A Rutherford kastély felénél vagyok és 2 zár is érintetlen maradt. Érdekelne, hogy más is tapasztalt ilyet. Furcsa mert az egyik ládát sikerült az elsõ próbálkozásra kinyitni, viszont utána egyszer sem (sajnos muszáj volt újratelepíteni egy másik verziót mert gondok voltak).
Személyesen amit én látok perpill az alapján a TDS egy nagyon thiefes játéknak tûnik. Ha a pre-alfa ilyen akkor sajnos azért ilyen mert a játékot így tervezték. Ebben a stádiumban persze még változnak a dolgok meg csiszolódnak de gyökeresen már nem változnak meg. (progressbaros zsebtolvajlás, felröppenõ feliratok ha valamit felveszünk, nincs sötétség, takedownok, stealth-hubos pályaszerkezet)
Én a Tds-en keresztül ismertem meg a sorozatot, a végigjátszás után olvasgattam hogy az elsõ második mennyire jó, akkor kezdtem neki azoknak sorban és láttam hogy valóban, mennyivel jobbak. Reméljük ha mástnem ezt a bemutatkozó szerepét megõrzi majd ez a játék, Az én reményem a sztoriban lapul.
Hello. A Thief Goldal szeretnék játszani, amire telepítettem a KGY féle magyarítást, de a videóknál nincs felirat. A GOG.com féle verzió van meg, ami eddig jól szuperált. A Directshow decoderrel is próbálkoztam ill. a DirectVobSubot is felraktam külön-külön. Minden más magyarítva lett, csak a videók feliratai nem. A furcsa, hogy régebben a Thief 2-t feliratosan játszottam végig, pedig abban sem támogatott alapból a videó feliratozása.
Én megvárom amíg nem egy korai verzióból lesz gameplay videó. Furcsa lesz a megszokott hangok nélkül (nekem a városõrök hangjai is hiányozni fognak). A taffert remélem nem számûzik az új Thiefbõl.
Ne feledd, hogy amit az E3-on mutattak be Gameplay videókat, riportokat, azok Pre-alpha szinten voltak. Még bõven változhat sok minden. Az teljesen igaz, hogy nem mindenben hasonlít az eredeti-igazi Thief-hez (TDP-TMA) de legalább, jobb lesz, mint a TDS. Másrészt, minden játéksorozatnál módosítanak a dolgokon a fejlesztõk. Sajnos, nem lehet mindenki kedvére tenni. Való igaz, hogy a régi motorosok, (Mi itt mindannyian) szeretnénk, hogy visszakapnánk a régi Thief sorozatot a régi köntösében, de változnak az idõk. Új fejlesztõcsapat, új játékosok, új követelések stb...stb... Vannak hiányosságai az új Thief-mek, de be kell látnunk, hogy rá kell kapatni a következõ-generációt eme játék stílusra. Ezért kell valami újdonság. Ha csak a kemény magra gondolnának a fejlesztõk, akkor, lehet hogy a mai játékosok, fújjolnának. Be kell érnünk ezzel, ha tetszik, ha nem. Én ugyan, kõkemény Thief HC fan vagyok, de nekem tetszik még így is a hiányosságok ellenére is. Engem nem zavar Garrett kinézete (amúgy is FPS. Persze hiányzik a jó öreg Stephen Russel hangja, de mivel ez egy teljesen új Thief játék, így Romano Orzari megfelelõ ember, Garrett szerepére. Na meg sorolhatnám a többnél több dolgokat, de nem teszem.) Ott van a The Dark Mod ha valaki, ízig vérig a régi Thief sorozatra vágyik. Igaz ott is más a fõszereplõ stb... mégsem sápítozik senki aki szereti. Ez van! Új sorozat régi néven, aztán lesz ami lesz. Nekem így is tetszik. (Lehet hogy több rókabõrt nem akartak lenyúzni, nem tudom.)
Bár egyébként ahogy most kinéz a játék grafikailag, meg amit az Aiból lehetett látni az elég édeskevés lesz azoknak akik nem a multjáért érdeklõdnek a játék iránt. Reméljük összeszedik még magukat, meg a sztorival alkotnak valamit akkor nem lesz talán bukás.
Csodálkozom milyen sokan tartják plusz funkciónak meg a játék elõnyének hogy ki lehet majd kapcsolni a focus-t.
A játékot a focus móddal tervezték, a kikapcsolása nem fogja olyanabbá tenni a játékot mintha anélkül tervezték volna. Ahogy kinéz ez a játék most, elõre látom hogy lehet majd úgy játszani mint a régi Thiefeket..ha úgy teszünk mintha úgy játszanánk. Nekem kicsit már elég ebbõl hogy ha egy játékban pl Skyrim tolvajt akarok játszani akkor az egyetlen mód ha magam kötöm a kezem mindenféle szabállyal mert igazából a játék nem bátorít rá.
Pl ott a Dishonored. Szuper játék meg ott végül is gyilkost játszunk, nem tolvajt. De ott is csakis ízlés kérdése volt a stealth, nem követelmény, lepuffantgatni mindenkit sokkal egyszerûbb ráadásul az összes képesség arra épít hogy aggresszívak legyünk.
Egy szónak száz a vége örültem volna ha egy tolvaj szerepét kell benne játszani nem úgytenni mintha egy tolvaj szerepét játszanám.
Ez a kikapcsolhatod a fokusz-t faszság nem más mint egy egyszerû negatív cheat. Ilyen régen minden játékban volt sose verte a mellét egyik fejlesztõ se hogy ez extra feature lenne.
Kár hogy olyan könnyen elfogadják ezt az emberek , azt hogy ezeket a lépéseket az emberek pozitívnak titulálják csak az lesz az eredménye hogy a játékot lassan majd meg se kell tervezni csak készítenek egy grafikus köretet sok szép animációval meg környezettel aztán mint a barbie-babákkal majd tettetjük velük a szerepjátszást.
Nem is tudom, de én már annyira fanatikusan kedvelem a Thief sorozatot, hogy én beérem ezzel is. XD Ami azt illeti, ez már tényleg a jövõ generációnak való, ez már nem ugyan az a Thief. Vannak benne negatívumok, de annak ellenére tetszik. Az külön jó, hogy a Focus kikapcsolható. Kár hogy nincsenek már benne frakciók. Õrzõkbõl pl már csak a szobrok emlékeztetnek. (kulcsos szobrok) Van benne egy Burrick Pub kocsma is, ahol van trófea is a falon. Kár hogy ezen kívül a játékban nem lesznek megtalálhatóak. Viszont visszatér Basso barátunk és kedvese Jenivere.
Köszi a videót. Az én érdeklõdésem a Thief4-et illetõen eddig tartott. Sejtésem szerint a régi Thief fanok döntõ többségének ezzel fel is fordult a gyomra. Az új közönség vélhetõleg vevõ lesz rá, õket a régi részek nyilván nem tudnák lekötni úgy, mint minket.