Asszem vissza kell mennem a raktárba. Én is dobáltam a csajt, de nem látszódott semmi sem... meg akkor jött valami bug, ami miatt nem tudtam letenni a hullákat
Apropo kidolgozottság! Tegnap unalomból ökörködtem a Patently Dangerus fm-ben. A raktár elsõ emeletén ahol öldökölt a sorozatgyilkos, az egyik szobában ahol 3-an is ki vannak terítve, huzigáltam a nõt 1-ik pozícióból a másikba.(olyan sexpozitúrákat ki lehet alakítani hogy õrület) és észrevettem hogy a szoknya alatt is ki van dolgozva a nagysasszony. Ott virít alatta a puncija. Tiszta beszarás mire nem gondoltak az alkotók. Én még az élõhalottakra vagyok kíváncsi, hogy milyenek lesznek. Képeken jónak tünnek. Ja meg a törpe Építõkre.(az egyik képen láttam olyat is)
Azért összetehetjük a kezünket, hiszen kedvenc játékunkról valóban elmondható, hogy sosem hozott szégyent az elõdeire. A thief1 keményen megalapozta a stílust, a folytatás finomított rajta, a 3. rész igazi mestermunka, s a Dark modhoz pedig okkal fûzünk nagy reményeket, akár még remake vonalon is. (pl az utoljára megjelent fm-ben szédületesen jól ki vannak dolgozva a városi õrség katonái)
Ebben igazad van. Bár lesz olyan aki ennek örül, mert sokan kérdezték már, hogy Thief 3 alá lesz-e Thief 1-2 pályák stb. Ezzel nem is lenne baj, csak elég rosszul néznek ki a modellek és a téglafal texturák. Ettõl sokkal szebben lehetne kivitelezni. Youtube-n van pl: Mechanista és robotokból álló videó, ami nagyon jól néz ki csak nem lett elkészítve fm-nek. Az pedig jó lett volna. Meg volt havas környezeti videó is, de abból sem lett semmi. Dark Mod-ba lesz majd csomó ilyesmi. Alig várom. A Thief 4-rõl meg bolhafingnyi hír sincs. Mondjuk azt se bánnám ha valaki az Assassin's Creed vagy a Dark messiah alá csinálna 1 Thief modot.
Érdekesek ezek az oda-vissza konvertálások. Thief3 a T2 alá (ez már önmagában egy döbbenet) aztán T2 a T3 alá, de T2 kockamodell-szinten. Huhh...
Voltak már hasonló nekifutások (vagy inkább visszafelé konvertálások) Legjobb példák erre, amikor valami õrült a Quake1 pályáit átrakta az öreg Doom-engine alá. Egy másik õrült pedig a Blood-al követte el ugyanezt...
Élek-halok a remake-ekért, de nem bírom felfogni az idõben visszafelé mutató dolgokat.
Van egy jó hír! A Thief 3-ra készítenek Thief1-Thief2 mintájára 1 mod-ot. Új menü (Thief1-2-é) visszatérnek a régi kalapácsosok, zombik, kalapácsos kísértetek, új texturák, kard stb. Már 90%-ban kész van. Nézzetek el ide[URL=http://darkfate.ru/
Na most fejeztem be a "patently dangerous" pályát is úgy, hogy senkinek sem görbült a haja szála sem. (még a gyilkos is megúszta a verést...) Nem kellett egyetlen víznyilat sem felhasználni, mert szerencsére rengeteg villanykapcsoló volt a pályán.
Ellenben így eléggé kidomborodnak az AI hiányosságai: nem veszik észre ha eltûnt valami, sem azt, hogy a villany vagy gyertya már nem ég. Sõt gyakoroltam egy kicsit a nyillal, s hiába vágódott neki a nyílvesszõ a kõfalnak közvetlenül az npc feje mellett, az semmit sem vett észre az akcióból.
De a lépészajokra sem reagálnak valami élénken. Ott ugráltam a városi õrség felett közvetlenül az elõ- és háztetõkön, azok meg teljesen nyugodtan járõröztek alattam.
Az is érdekes, hogy szinte bármilyen fényforrástól 2-3 méterre már gyakorlatilag láthatatlan a játékos ha leguggol, s ez eléggé megkönnyíti a dolgát (jó lenne, ha állítanának ezen, vagy valami realisztikusabb módozat is lenne)
Winkler Oszkár barátunk tervez 1 kampányt ami 5 misszióból fog állni. És lassan elkészül a The Way To Black Heart Manor nevû Fm.
Úgy tudom azt csak külön modként lehet futtatni, a béta verzióra talán késõbb teszik fel. Próbáltam Garrettloaderre felrakni pl, de nem reagál rá. A Darkmod ikont kirakja de nem indul. Gondolom még nem fejezték be a kompatibilitását.
Akkor ezek szerint már találkoztál a sorozatgyilkossal... Ha elakadsz, szólj! Jó kis pálya, csak nekem a vége felé folyamatosan fagyott a mentéseknél. Rengeteg szívás volt vele. Sok ideig tartott, mire lementette a játékot (már amikor sikerült menteni).
Viszont a Chalice of King pályát sikerült úgy végigvinni a legnehezebb fokozaton, hogy senkit se ütöttem le. Nagyon jó volt!
Kemény pálya. Vannak benne jó dolgok. A tükör nagyon fain. Mészárlás, akasztott ember. Az egyik helyen úgy megijedtem hogy majdnem leestem a székrõl. Az egyik ajtó mögül hirtelen elõugrott valaki és kardélre hányt. Még 2 helyre nem tudtam bejutni mert nincsen meg az összes kulcs.
Használd bunkózáshoz a hajlás elöre gombot. Bár a sisakos õröket elég nehéz lecsapni. Néha összejön 1 ütésbõl, néha csak a flashbomb elõtte segít.
Köszi! A hullacipeléses módszert azonnal ki is próbálom. Viszont a bunkózásnál van olyan problémám, hogy túlságosan közel kell menni az ellenhez. Asszem a régi játékokban úgy volt megoldva, hogy amikor csapsz a bunkóval, a játékos automatikusan elõbbre hajol, így nem kell a hátára felkapaszkodni.
Hullacipekedéshez lehet használni a klasszikus felkapom a vállamra módszert:
fogd meg a hullát és nyomd a használ-t.(enter) újra használat ledobja. ha gyertya van felvéve azt így ki lehet oltani kézzel. nyilazáshoz: a célpont legyen nyugodt, jól meg kell feszíteni azt a íjat.
bunkózáshoz: fejre kell ütni, sisakos õröket nehezebben vagy többnyire semennyire se hatja meg.
Nem tudom miért, de csak a "Down in the Bonehoard" indul el rendesen (persze szebb grafikával és eredeti szörnyekkel!) a többi pálya töltéskor kifagy. Ha valaki Dromed-ben esetleg tudna a pályákon igazítani (error-check, akármi) az nagyszerû lenne. (Lord Bafford Coop-ban bizony nagyszerû lenne a Thief2 grafikája alatt...)
Nekem nemhogy csak az ég nézett ki hülyén, de ha bekapcsoltam a BLOOM vagy milyen effektet, akkor még fejjel lefele is volt minden...aztán ezt a "dicsfény" effektet kilõve végül megszûnt a dolog... :) AI kikapcsolást kipróbálom az égbolt meggyógyítására, köszi! :)
Amúgy én itthon pl. nem is találtam kapható Doom3 játékot neten...Media Markt-ban, saturnban, esetleg nagyobb bevásárló központokban lehetséges, hogy össze lehetne kukázni...de ez esetben inkább csaltam...annyit nem ér egyelõre a dolog, hogy felkerekedjek Doom3-at vadászni valahol...Steam-es verzió meg valami 4-5 ezer forint lenne, annyit szintén nem ér sztem egy doboz nélküli verzió...
Igen olvastam már errõl az ATI problémáról. Az az érdekes hogy ez csak a kiképzõ misszióban fordul elõ.
A "kicsit más a helyzet"-tel én is hasonlóképp vagyok. Amikor kijött a Thief2 még javában fõiskolás voltam, most pedig 1 hónap múlva megszületik a kislányom :), úgyhogy én sem tudom, mikor szerzek magamnak egy kis szabadidõt lopásra... Mostanában fog kijönni az ezer éve várt Black Mesa Source is (Half-Life 1 Remake), de annak is csak távolról fogok integetni asszem... de nem baj, kárpótolnak a családi örömök (+a gyerekkel átvirrasztott éjszakák)
Nekem is az elkerülés jött be leginkább, vagy a fejlövés messzirõl, miután leütni kábé olyan nehéz valakit, mint karddal elintézni (legalábbis erõsen ajánlott menteni elõtte).
A fordításhoz viszont nem csak az említett hiányosságokat kéne megoldani, hanem ki kéne találni egy jó telepítõ rendszert is. Mondjuk lehet, hogy a DarkHun-t fel lehetne készíteni a feladatra, hiszen hasonló logikát követelt a Thief 1-2 Fan Mission-ök támogatása, mint amire itt lenne szükség (letöltéskezelõben igény szerint kiválasztható küldetések, adott küldetés eltérõ verzióinak kezelése, küldetés magyarítása abban az állapotban, ahogy lejött a netrõl, vagy már a feltelepített állapotában). De egyrészt a DarkHun-ra is eléggé ráférne egy ráncfelvarrás, másrészt azt még Delphi-ben csináltam, amiben már elég régóta nem fejlesztek. Per pillanat azt sem tudom, hogyan lõhetnék be a mostani gépemen egy mûködõ fejlesztõkörnyezetet. Meg amikor azt csináltam, még idõmilliomos lelkes egyetemista voltam, most meg azért már kicsit más a helyzet.
Teljesen egyetértek veled a harcászati problémákkal kapcsolatosan, így csak egy megoldást tudok javasolni: kerüld el a harcot! :))) Amúgy a Dark Mod Wikin írnak jópár hasznos tanácsot pl a nyílhasználatra (a nem páncélozott ellenekre sokkal jobban hat...stb., bár ezt még nem ellenõriztem le tüzetesen, viszont a kardozás az tényleg nehéz ügy. Már az is sokat segítene, ha a hárításhoz nem kéne annyira eltolni az egeret, mint ahogy most kell. De hát reméljük a legjobbakat, s nyilván figyelmesen végigolvassák a bétából eredõ visszajelzéseket.
A fordítással kapcsolatban pedig teljesen érthetõ amit írtál (szabadidõ, betûkészletek, ékezetek...stb.) de azért a helyi tolvajszövetség számít rád! :)
@masterthief: A hülyén forgó ég ATI kártyák esetén jelentkezik, és a probléma megoldható, ha kikapcsolod a Catalyst AI-t a 3D beállításoknál.
@RMarvin: Hát elég rég Thief-eztem. A DarkMod-ot éppen csak megnéztem, vannak kisebb gondjaim vele, pontosabban azzal, hogy el is induljon a patch-el Doom3 (mert hát nem vettem meg emiatt a Doom3-at, na). A DarkMod-ban tetszenek az apró trükközések, de harcolni képtelen vagyok benne. A fordítását nem terveztem, mostanában már nem fér ilyesmi az idõmbe. Mondjuk nem bírtam magammal, és megnéztem a fordíthatóságot: a szövegeket könnyû átírni, de a fontok az ékezeteket nem támogatják, úgyhogy azokat meg kéne rajzolni. Van 20 font, és mindegyikhez tartozik 8-10 különbözõ méretû képanyag .dds file-okban. Szóval lenne vele meló...
Az egyik a jesps a másik a closemuthed shadows. Mind a 2 zip formátumú. Egyenlõre nem tudtam csatlakozni mert nem tudtam gépközelbe kerülni. (öcsém játszott a NFSS-el olyankor nem bírom kirobbantani elõle).
Semmi baj. Délután estefelé (17-18 óra körül) leszek én is újra. Privátban elküldtem az MSN címem, úgy többre megyünk.
Egyébként én egyszer sem találkoztam olyannal, hogy visszagyújtották volna a gyertyát. A tréning pályán olyanokat is írtak, hogy észreveszik, ha eltûnt valami vagy valaki közülük. Ilyesmire se volt példa még nálam. Van valami hír arról, hogy mikor lesz végleges verzió?
Sajnos most értem haza és még van 1 csomó dolgom. A Dark Mod-ba furcsa ha leütsz valakit beszél tovább a földön heverve, mintha mi se történt volna. Eddig 1-szer sikerült 1 lövésbõl leteríteni az npc-t. A kardozás viszont nagyon nehéz. Az is fura ha észrevesznek kötélnyílvesszõn csimpaszkodni, mert leráznak róla mint almát a fáról Baromi szívósak! Néha kell legalább 20 tarkóra és hátraverés hogy eszméletét veszítse. Az is kihívás hogy ha eloltasz 1 fáklyát vagy gyertyát, 1-bõl begyújtsák. A Chalice of Kings pályán szórakoztam kicsit. A konyhában levõ páciensnek dobtam 1 villanógrárátot, az pedig addig tapogatózott míg leverte az asztalról a gyertyát és leverte a kandalló oldalán a kulcstartartó fogasról a kulcsokat.
Egyre jobban meg vagyok vadulva ezért a "dark mod" c. alkotásért. Nem gyõzök játszadozni a gyertyákkal. Még a kandallóban levõ fákat is lángra lehet lobbantani. Leszámítva az npc-kel való interakciókat én teljes mértékben meg vagyok gyõzve. (nehéz eltalálni a fejét; ha észrevett akkor 9 db nyíl már nem is elég arra, hogy kifeküdjön; kéne bele auto motozás, bugos hullacipelés...stb.) Nyilas npc-vel találkozott már valaki?
Egy dolog még elférne a modban: ha a leütött ellenfelek bizonyos (véletlenszerû) idõ után ismét felkelnének. Az rendesen megnehezítené a játékos dolgát. Emlékszem, amikor az elsõ részel játszottam, kb fél órát szobroztam az elsõ sikeres leütés után arra várva, hátha felkel...
Szóval emelem kalapom a készítõk elõtt.
Ok! A mai napom eléggé zûrös (bevásárlás, kerti munka, vendégség + még egy vendégség) de a vasárnapi az - eddig még - tiszta. Mit szólnál egy reggeli 9 órás kezdéshez? Elindítom a szervert 9 elõtt 5 perccel, aztán várok. Nekem nincsenek user-pályáim, úgyhogy próbáljuk meg az alap Thief-pályákat.
KGY-mester, mi van veled? Mi a véleményed a Dark modról? Készítesz hozzá fordítást? Idegen nyelvû helyre nehéz betörni...
Igen az! Nagy alkotás. Még a First City Project-et várom mikor lesz belõle valami. Annyira fel van tuningolva a grafika, hogy tiszta TDS kinézete van. Úgy emlékszem Youtube-on van belöle elõzetes video is.
Nemazért de lehetne még mit javítani a játékon. PL:a karddal ha odacsapsz valami fatárgyra néha fémhangja van és szikrázik, A faajtókat nem lehet karddal beszakítani, fadobozokat szétverni. Tényleg a beállításoknál mit takar a Bloom funkció? Elõször beállítottam és fejjel lefelé jelent meg a képernyõ. Hogy kell beállítani a sérült égboltot? Ha felnézek forog az égbolt és valami tükrözõdés vab rajta. A Dark wiki-t google fordítással megnéztem, de olyan nyakatekerten fordítsa le hogy eszméletlen. Más: a Thief 2-höz kijött az-az fm amelyiken a Thief 3 pályák vannak. Elég jól sikerült.
Kösz, de idõközben ráleltem a megoldásra annak a fõnemsi pávának az övében + a járõrözõ tiszt övében. Nagyon nehéz észrevenni, hogy van-e kulcs náluk vagy nincs.
Azért van 1 jó hírem is: dolgoznak ezerrel a Dark Project remake-en a Dark modhoz!!!!!
Ha a könyvtárba bejutottál akkor ott nézz körül jobban!Figyelj mindenre és ezalatt azt értem hogy tényleg MINDENRE! Én is ott akadtam el ezen a pályán. Egy tipp:
Ég a pofám, de elakadtam a "Chalice of Kings" pályán, miután újra nekiláttam. Már az egész ház "alszik", de a következõ helyekre nem tudok bejutni. Van nálam egy rakás kulcs, de sem azok, sem a tolvajkulcsok nem segítenek. Tehát a helyszínek (lentrõl felfelé) - földszint: a hátsó részen levõ 2szárnyú ajtó, amely a fapadlós folyosóról nyílik - I. emelet: fegyverraktár (vagy mi) - I. emelet: hátsó soba, amely a katonák szálláshelyérõl nyílik (illetve a folyosóról) - II. emelet: serleg-szoba
Kezdek megbarátkozni a játékkal. Hihetetlen, mennyi mindenre odafigyeltek. Viszont érdekes, hogy az npc-ktõl nincs mit ellopni (se kulcs, se pénz)
Affene, ez eszembe se jutott, pedig anno már találkoztam a Dark wiki-vel...megnézem, remélhetõleg segít, mert a demo-k szvsz csúnyán odacsaptak. Kösz szépen a tippet
Olyannal találkozott valaki, hogy a fõmenü rendesen bejön, aztán a küldetés indításakor, miután újraindult, nagy feketeség van csak. a kontrolok ott vannak, lehet hallani a kattogást, ahogy a kurzor elballag felettük, sõt egyszer még elindítani is sikerült az egyik pályát, addig bökdöstem vaktában (csak marha lassan töltõdött be, én meg azt hittem kiakadt és lelõttem, pont amikor elindult volna...másodszorra meg nem találtam az "indítógombot"). A Doom 3 önmagában rendesen elindult, azzal elvileg nincs gond. egy fórumon azt írták, hogy cseréljem le az ini-t meg a cfg-t, ez megtörtént, eredménytelenül. A korábbi demók rendesen mentek. Ha valakinek van ötlete, azt szívesen látnám, elõre is thx.
igen. azután visszamásztam a lezárt udvarba, majd benyitottam az onnan nyíló szobába, de mivel minden ajtó zárva volt, ezért irány vissza a folyosóra. Jobb ötlet híján, egy villanóbombával elvakítottam az õrt, majd a másik folyosón elemeltem a koronát a vitrinbõl. Ezután elkezdtem kutakodni a szobákban, majd az egyik gyorsmentésnél lefagyott a játék, s ezzel együtt ugrott a mentésem is, úgyhogy másodszorra is feladtam :(((((
Nem tudom pontosan mire gondolsz. Elsõ oszloptól jobbra az óra melleti kulcsot elemelted?
Nagyon jól néznek ki a karakterek, nem is tudok hirtelen olyan játékot mondani, ami versenyre kelhet a moddal, de az animációjuk nem az igazi, fõleg a harc közbeni mozdulataik. "súlytalanok", s a hangok is csak rontanak a helyzeten. Még mindig nem mondtad el, hogyan sikerült "kicselezni" Abban messzemenõleg egyetértünk, hogy a mod egy az egyben a Thief 1-2 (szín)világát idézi, hiányzik a harmadik részen uralkodó kékség.
Egyébként meg szerintem pont olyan mint a T1/Gold volt anno, eltekintve persze a néha bugos animációktól meg a szerintem kissé hangos/furcsa lépés hangeffektõl. Bár szerintem a hangokon fognak még csiszolni.
Közlekedés szempontjából elég lényegtelen helyen áll. Bár a bejutásnál kicsit necces, mert ugye mikor kinyitsz a konyhából a folyosóra ott áll balra szemben és csak az oszlop, meg a vetett árnyék ami segíthet rajtad.
Kandallóban az összeégett üzenet megvan, de nincs rajta semmi hasznos infó, rejtett kapcsolókat meg alapból keresem.
The Chalice of Kings viszont nagyon tetszett, sikerült is vele egy órát szarakodnom mire átfésültem. Jó kis mod ez!
Én ennyire nem írnám még le, szerintem nagyon rendben van alapanyag (pláne hogy beta állapot), igaz még csak training alapján tudok nyilatkozni. Most fogom csak megnézni az elkészült fm-eket de az eddig látottak alapján ez Thief 1-2 D3 engine-be oltva.
Na jó, én feladtam. Sajnos játszhatatlanná és élvezhetetlenné tette a játékot az, hogy az npc-kkel szinte lehetetlen elbánni, s ez nem a játékos gyenge fizikuma miatt van. Példa kb 30-szor próbáltam meg ~5 m-rõl fejbe lõni nyíllal az õrt, ebbõl kb 3-szor jött össze az ügy, de itt sem volt teljes az öröm, mivel az áldozat lába mindannyiszor "beleragadt" a folyosó közepén lévõ oszlopba vonszolás közben. Alapból volt nálam 8 db nyíl, s ha már az elsõ lövéssel nem sikerült eltenni láb alól az õrt, akkor a maradék 7 db nyíllal már ugyancsak nem jött össze. A husánggal is próbáltam akciózni, de a sikeres leütés esélye 1:5-höz volt. Mindez azt eredményezi, hogy minden egyes ellenfél elõtt quicksave, aztán meg átlag 10 quickload.
Vérzik a szívem ezért a nagyreményû modért. Szerintem túl sokat akartak a fejlesztõk véghezvinni, s ennek eredménye ez lett. Sajnos ezek olyan hibák, amiket (véleményem szerint) már nem lehet egy patch-el helyrehozni.
Azt nem tudom, hogy mennyire gyors, mindenestre fenn van zip-formában a moddb-en, valamint torrentben is tölthetõ lefelé.
Gyors letöltõhely van a Dark Mod-nak? :)
Szóval nagyszerû alkotás, az már biztos. Látszik, hogy szívük-lelkük benne van. Eddig mindössze 4 db zavaró tényezõvel találkoztam, de remélem ezek orvosolva lesznek:
- A skybox-al valami nagyon nincsen rendben. Mintha nem jó irányba "mozogna" amikor a freelook-kal nézegetem. - Néha nagyon nehezen "jelölõdik ki" a használni kívánt object. - Az ellenfelet nagyon nehéz eltalálni. Már szinte a hátára kapaszkodok fel, hogy egyáltalán elérjem a fejecskéjét s akkor is csak nagy ritkán jön össze a mutatvány, ezért minden õr elõtt menteni kell. - Biztos, hogy nem szándékosan így találták ki a pályaválasztás menetét, de elég furcsa, hogy teljesen újra indítja a magát játék, ráadásul ilyenkor elveszik a fegyverekre vonatkozó billentyûzet-kiosztás, amit a régi Thief-ekbõl vinnék át.
Viszont RENGETEG POZITÍVUM és PLUSZ van benne, amiért külön köszönet: - lámpakapcsolgatás, gyertyagyújtás - felmászási (inkább már felküzdési) technika - egyéb apróbb dolgok az inventorykkal
A letölthetõ pályákkal még nem mentem ezidáig sokra, a tréning pályán végeztem (hát a kardozással sokat szívtam, szerintem egy kicsit túl nehézre sikerült, de majd belejövök) a kastélyos pályán nem találtam meg a koronát, a kalapácsos pályán pedig elkezdett hirtelen akadozni a játék, úgyhogy feladtam.
Az oldalukon olvastam hogy 12Fm-et készítettek hozzá. "Lopni! Megyünk lopni!"
Imádni a lábuk nyomát is tolvajnépség! Végre ismét van hol lopni! Remélem jó kis pályák fognak születni. Thief1-2-es remake-eket is szívesen látnék, imádom a remake-eket!
Üdv mindenkinek! Már lehet tölteni a Dark Mod-ot. Áldja meg az isten a készítõket.Jó szórakozást!
Jöhet! Várjuk sok szeretettel!!! (végül lesz benne cooperative mod? :))
A Darkmod betája végsõ teszt fázisába ért.
Azaz lassan lehet installálni a doom3t patchel, és készülni a 3 érkezõ Fm-re és a bevezetésül szolgáló tréningpályára.
Vagy úgy... Az eredeti Thief 2 motor valóban 16 bites színmélységet használ (ami úgy hatvanötezer szín, vagyis azért nem 3-4), de az új videokártya driverek miatt akad egy-két gond a megjelenítéssel. Az ég például gyakran látványos veszteséget szenved, pedig amúgy elég volna ez a színmélység a szép megjelenítéshez.
A végigjátszás képei még a régi konfigommal készültek, és ott még nem is volt baj a megjelenítéssel. A mai gépemen viszont alapból már nekem is így néz ki a játék - látszik, hogy az ég elég ronda, vagyis hogy csúnya egyszínû foltokból áll.
Ezen segíthet a ddfix, ami amellett, hogy újra normálisan jeleníti meg a dolgokat, még lehetõvé teszi 32 bites .dds textúrák használatát is (amiket külön kell telepíteni). Nálam a játék ezután már így néz ki.
A fenti infók amúgy a magyar GYIK-ban is megtalálhatók.
Arról sajnos nincs tudomásom. Pedig tényleg jó lenne. Voltak egyébként efféle próbálkozások, de nem lett belõle semmi. Youtube-n van 1-2 ilyesmi video pl: mechanisták, robotok de valahogy mégsem fejezték be ezeket. Van a Deadly shadows-hoz 1 új mod, a : Tony Alayevs mod.(nightvision mod) Valami éjjellátás funkció van beépítve a régi mechanikus szem helyére, jobbak a fényeffektek stb. De azt olvastam róla hogy valamit el....tak mert ha bekapcsolod az éjjellátást akkor zöld fény vesz körül, és meglátnak. ,