Idén sajnos autótechnika van, tehát nem a kocsik lesznek elõtérben. :(
Ez ami szeptember 30-tól lesz Automobil 2004 - Autotechnika ez ugyanaz mint a tavalyi? mert azt írja kétévente és a kiállítók között se találok autógyárakat.
Akit érdekel itt megnézheti a képeimet a kiállításról: kep.tar.hu/balpet
Nem tudom miért akadékoskodsz, a példa teljesen analóg volt. (Miért következik az elsõsorban felsõkategóriás autókat gyártó Volvo jó minõségû hangrendszerébõl az, hogy minden kocsiban jó zene van?)
Elmagyarázom neked, hogy is mûködik ez: A középkategória (ami itthon a polgárpukkasztó vételár/kereset arány miatt ugrik egy kategóriát, de ebbe ne menjünk bele) felett az eladott kocsikon jóval nagyobb haszon van (márcsak a márkanév presztizse miatt is), mint az alsóbb szegmensekben, ahol olyan durva árverseny folyik, hogy ahol lehet, ott spórol a gyártó, és mivel sokan hasonlóan vélekednek a gyári rendszerekrõl, mint te, így az egyik klasszikus költségcsökkentési pont az autóhifi. Fõbb ismertetõjelei: 2 vagy 4 hangszórókimenet (amibõl elméletben se lehet elvárni teljes hangképet), kis végfokteljesítmény (5-20W, ritkán több), vékony, rossz minõségû kábel, szar csatlakozók és hangszórók. Néhány kategóriával feljebb viszont már kötelezõ a jó minõségû audio, olyannyira, hogy néhány prémiummárka kifejezetten a zenéjével reklámozza magát, ezek persze hogy kifogástalan hangminõséget nyújtanak.
Ezen mind lehet vitatkozni, ezzel viszont (velem) biztos nem: kurva jó, ha a zene maszírozza a hátamat, miközben kedvenc elektronikus és nigger zenéimet hallgatom. Én nem kifele zenélek.
Na úgy látom kezdesz tanítani a helyes viselkedésrõl.
Köszönöm szépen, de itt nem arról van szó, hogy nem értek hozzá, mert én semmilyen mûszaki dolgot nem hoztam fel az autó audiorendszerével kapcsolatosan, valóban nem értek hozzá, ha ez kell neked, akkor tessék, beismerem, nem is volt kérdéses.
Azonban minden egyes ember képes megállapítani egy autóban a rádióról, hogy az jó minõségben szól-e.
És én úgy állapítottam meg, hogy nagyon is, ha elmegyek akármilyen autószalonba és beülök egy normális autóba, tehát nem alap Wagon R+ vagy Citroen C2 vagy C3, (tehát nem olyanba, ami az árával hódít) akkor megállapíthatom, hogy jó benne az audio.
Ember, miért nem vagy képes beismerni, ha valamihez nem értesz? Ettõl nem leszel kevesebb, csak akkor ha sulinetes köcsög módjára értetlenül vitatkozol. Loál Jano megírta: nem baj, ha nincsenek elvárásaid az autóhifivel szemben, de ne legyen már baj, ha valaki igényesebb.
Hát ha már a Volvoban olyan jó, akkor szerintem nyugodtan lehet más autóban is nagyon jó. Ja, ha Bentley-kbe is bele tudják baszni a bõrülést, akkor marutiban is simán lehet, nem?
Pl. a Golfban is jó Mondj valami újat!
de úgyis csak az "igénytelen vagy" szöveget kapnám. Vajon miért?
Hát ha már a Volvoban olyan jó, akkor szerintem nyugodtan lehet más autóban is nagyon jó. Pl. a Golfban is jó, de tudnék még mondani példát, de úgyis csak az "igénytelen vagy" szöveget kapnám.
Tény, hogy általában szarok...de speciel a Volvo gyári audio rendszerek a legjobbak...(a gyáriak közül) és télleg nagyon szépen szólnak...a tam-tam dob az tam-tam dob és nem dübörgés stb stb...
Hát kb. úgy gondolom, hogy nem teszik magasabbra a mércét, hanem csak tuningolják a cuccot, aztán meg menõznek vele. Kb., úgy látom, hogy ugyanaz az eset, hogy 2800 vagy 3000 Mhz-es Pentiumot veszel. Nagyjából mindegy, de a 3000 Mhz mégiscsak 3 Ghz, nem igaz?
nagyon gyenge volt szerintem. egy olyan hûde kurva jó kocsi sem volt kint. Kivéve talán az a zöld Saab CC.
Már ne haragudj, de neked iszonyat botfüled van, vagy tényleg nem hallottál még JÓMINSÕSÉGÛ autó-muzsikát. Persze, a minõség megítélése is nagymértékben a szubjektív, egyéni ízlésen alapszik, de ha már hallottál volna komoly hi-fi cuccot, akkor nem mondanál egy gyári alaprendszerre, hogy "nagyon jó". Tudod mit? Én elhiszem, hogy a te igényeidet bõven kielégíti egy ilyen hangcucc, de akkor légy szíves ne prosztózz le másokat azért, mert egy kicsit magasabbra rakják a lécet ilyen területen!
Hát egy kicsit nagy a szád szerintem, én is zenére szoktam vezetni, az alap alpha rádióval, ami a Golfban van. Akinek mélyládája van az nem feltétlenül proli, de aki az autóhifijét tuningolja a Lada 1200-asban és utána meg megy keménykedni a piros lámpához, az nagy valószínûséggel proli, vagy csak úgy viselkedik.
Autóhifit nem szereltem be, nem vagyok szerelõ, nem is értek hozzá, de azért autóban már kapcsoltam be rádiót, és nem csak 2 autóban életemben. Mindegyik tök jó volt. Nekem is volt itthon hifim, utána meg lett házimozi, és tudom, hogy nagy különbség van, de egy sima hifi is bõven elfogadható, de úgyis mondhatjuk, hogy jó. Az autóban is így lehet ez, az alapnál rosszabb nincs, és az alap nagyon jó. Egyébként meg valószínûleg aki ilyen cuccokat szerel az autójába, annak a Wattok csak azért számítanak, hogy eldicsekedjen velük, mert ugye vezetés közben nem is tudjuk olyan hangosan hallgatni, hogy ne legyen megfelelõ a teljesítménye.
Akinek mélyládája van, az proli? Persze sok patkány van az utakon, de te valószínüleg nem tudod milyen jó zenére vezetni. Jogsid van egyáltalán? Hány autóhifit szereltél be csöpp életed során? Megint egy téma amihez nem nagyon értesz (én se), szerintem ne vitatkozzunk. Tény: felsõ-középkategória alatt csak elvétve található elfogadható (nem jó, elfogadható) minõségû gyári hifi. Aki pedig a gyártó opciós listájából akar upgradelni, az meg is érdemli a zörgõ szart, amit "hifi" néven kap.
(Sláger Rádió, Bartók Rádió, Petõfi Rádió, Juventus Rádió, Danubius Rádió, Info Rádió, amin rádióállomásokat lehet hallgatni)
Nem audio CD-krõl.
És továbbra is azt gondolom, hogy minden autóban jó a rádió. Egyébként meg természetesen látom az utcán a kispistát, aki feszít a hi-fi-jével, az autó 1 km-es körzetében hallható a techno, õ pedig bent megsüketül. Nonszensz, szörnyû, hogy milyen proli emberek vannak...ezzel feszíteni...pfff
MINDEN gyári hangcucc jó? Te nem hallottál még igényesen felépített auto hi-fit. Hangsúlyozom: HI-FI. Tudod, magas hanghûség. Egy II-es Puntonk van, gyári 6 hangszórós "hi-fi"-vel. Ha éltél még szart! Mondjuk, hogyha RÁDIÓról beszélünk, az eleve szartaliga, ugyanis aki azt állítja BÁRMELYIK rádióállomásra, hogy jó minõségben sugároz, az hallgason gyermekmesezenét ferro-kazettán...
Hát terepen nem volt szerencsém kipróbálni, az XC-ben a magasság kitûnõen érzékelhetõ volt, nem rossz kocsi, csak nekem nem tetszik kívülrõl. Fõleg hátulról, de elõrõl se nagyon :)) A Freelandert nem csak amiatt szeretem, hogy kívülrõl jobban tetszik mint az XC90, hanem egy kicsit a márka miatt is, meg én nagyobb terepjáró feelinget éreztem benne.
Hát én nem szeretem az ilyen evo7 meg az ilyen tuning csodákat, de a mercikért sem vagyok oda, de azért nem rosszak. Engem pl. a motor nem izgat nagyon, az alap motor is elfogadható szokott lenni szinte minden autóban, de ahol nem, ott lehet kérni mondjuk egy 1.6-os vagy 1.8-as, 2.0-ás motort, ami meg tényleg jó már.
Jol van na, en se 100%-osan komolyan mondtam :) Nekem a micuk sokkal szimpatikusabbak mint a mercik. Lehet az aruk miatt is :) Szamomra a Merci csak nagyzolasrol szol. De tenyleg nem egy kategoria es megertem, ha neked sokkal jobban tetszenek (ugy altalaban a Mercedesek), csak gondoltam kicsit megvedem a Mitsut ;))
nem összemérhetõ a két dolog.. te se ültél akkor sl55 amg be.. netán brabus ml merciben ami kb ugy megy mint egy evo7:))))))))))) és a brabus ml az terepjáro.. csak hogy tisztázzuk a dolgot.. de melyik mire való.... egy merci a luxusrol szol...... amig egy eclipse vagy evo 7 közel sem arrol.. ne keverjük már össze a két dolgot.... egy eclipse nagyon dög.. ahogy az evok is.. de mikor lesz olyan állat gépezet mint egy brabus merci esetleg egy slr?:)) soha
Hát nissan pajero az jó lehetett, fõleg mert ez lehetett az álomautó, ugyanis ilyen nincs:)) Mitsubishi Pajeroban vagy Nissan Patrolban ülhettél, de szerintem te a Mitsubishi Pajeroban ültél :))
én nissan pajeroban ültem és a merci ml ben.. mit ne mondjak.. azért a pajero komolyabb volt.. bár merci nevet jobban szeretem..
IGen, bizonyára abban is nagyon jó :))
Na most ültem Volvo XC90-ben meg Freelanderben egymás után, mondjuk a Freelanderben a feeling terepjárósabb sokkal, de a Volvo szebb anyagokkal szerelkezett fel :) A Volvo XC70-be meg nem tudtam beülni, mert túl nagy volt a sor mellette :))
Nem tudom honnan veszed, hogy kontakthibás, azt sem tudom, honnan veszed, hogy 5W-os, és azt sem tudom, hogy honnan veszed, hogy két csatornás. Azért általában nem ilyet szoktak betenni a kocsikba, max. a Swiftbe, de ott is lehet azért elég pöpec hifit választani.
Nem faszság ez egyébként egyáltalán, és kurvára fölösleges az AMG-ben a rádiót próbálgatni, sõt nevetséges is. Olyan volt kb. abban az autóban a gyári rádió, mint a Golfban, és kb. minden autóban hasonló.
Hát ez nem hozzáértés kérdése, csupán annyi, hogy be kell ülni pár autószalonban pár autóba, és be kell kapcsolni a rádiót. És akkor már látszik is. Olyan autóval én még sosem találkoztam, amiben rossz lett volna a gyári rádió, pedig azért próbáltam már párban.
az Opel-ben a gyári Blaupunkt olyan jól szól sose cserélném le
Huh, te ilyen audiofil vagy?
Köztudott, hogy a gyári hifi a felsõ kategóriát leszámítva egy rakás fos, egybõl ki kell cserélni, még a kábeleket is. De ha neked az jó, akkor hallgasd rajta a Danubiust, és élvezd!
Igen, ez nekem is nagyon tetszett. A tuning meg az autohifi nem fogott meg engem sem, meg marhára csodálkoztam, hogy beültek az emberek a Mercedes E-be meg S500-ba meg AMG-be és feltekerték a Radio DeeJay hangerejét, nevetséges, hát a rádió az minden autóban jó, fura,hogy egy 35 milliósban azt próbálgatják.
aki lemaradt bánhatja szerintem jó volt az egész bár engem pl. a tuning pavilon nem fogott meg annyira inkább az utcai cabrio modelleket teszteltem
itt egy kép egy Jaguar-ról
a Rover nem volt kint, csak Rover karosszériájú MG-ket vittek ki, azok érdekesek voltak. A Freelander is tetszett, a Mitsubishi volt nagy csalódás tehát meg a Honda. Az Ikarusbus új buszai érdekesek voltak, de sajnos elég spártaiak, még amiket a BKV-nak gyárt nem olyan rosszak, de amit a Volánbusznak, azok nagy gyíkak. Az Oldtimerek is érdekesek voltak, a Hyundai okozott nagy meglepetést, az egyik legszarabb márka, és még közel sem lehetett menni az autókhoz, szánalmas.
Hát ennyi, jobbra számítottam, de ez is nagyon jó volt, hisz autók voltak rajta.
Én tegnap mentem el, jó volt, bár nem olyan óriási durranás, fõleg, hogy a Porsche Hungária nem jött ki, ötös Golf nélküli volt a kiállítás. Összességében nagyon tetszett, legjobban nekem az Opel Vectra tetszett, másodiknak a Ford Mondeo, meg természetesen a Mercedes, de az nagyon drága. A Hondákban nagyon csalódtam, aki ott volt, és együtt ültem vele autóban, mindenki a Hondákat szídta, ici-picik, még a Legend sem megfelelõ.
Nekem osszessegeben tetszett, de senki ne varjon nagy csodakat. Tetszett a Shark kamion, az Evo7, az Autodekoros Calibra, a Tuning & Stereo pavilon, az Elise, jo volt latni az uj Astrat (bar hamarosan minden sarkon lathatom, de nem baj, mert nekem tetszik). Erdekes volt a Pug Hoggar, a Pug RC, KIA kcv-II. Eloben pedig még jobban beleszerelmesedtem a Mazda RX8-ba (7,5 milla) es a BMW Z4-be.
Kar hogy nem volt kinn a Lancer EVO VIII, a Golf V na meg egy Supra a Toyotanal ;)
Hosszas bojongas, nezelodes, autokiprobalasok utan, sok szep fenykeppel es vizualis elmennyel gazdagodtam. Az arat megerte, de lehetett volna jobb is.
Itt a 7. konstruktív hozzászólás: Nem voltam, nem láttam...csá
mingyá' vége van... és van 5 hozzászolás:) fasza
Nekem egy cseppet sem tetszett. Voltak ettõl sokkal jobbak is, és remélem lesznek is.