a csontváz alapú animáció az a mozgások élethûségnél jelentkezik, nem pedig karleszakadásnál... az nem lassítja az engine-t, mert a számolt polygonok nem változnak, hiszen a "csontvázzal" az engine-nek nem kell foglalkoznia, az nem renderelõdik le...
nekem sem a fantasy, sem az RPG elem nem tetszik benne... sem a rengeteg variálhatóság, meg a rengeteg varázslat... az sem jó, ha egy játék túl bonyolúlt... a végén már azt sem fogod tudni, hogy mi micsoda, ki kivel van...
Fasze kell minden strategiat elkurni egy fantasy kotyvalekkal? Most vagy strategia vagy fantasy, de ELOTTE dontsuk mar el. Igy meg olyan mint a csokis gulyasleves.
kiváncsi vagyok mi kell majd neki...
jajj az gyönyörû lenne :]
a lemenõ nap fényében az amúgyis vértõl vörös harcmezõn a hullák és a kupacba rakott "saját" veszteség (mer õk megérdemlik) ;>
Gondolkodj már egy kicsit! 20 000 karaktert tud egyszerre megjelentetni majd a játék, ez azt jelenti, hogy ha 2 db 10 000-es hadsereg nekiáll egymást hantolni, akkor kb. (ha csak fej + végtagok + törzset számolunk) 100 000 olyan testrészt kell lekezelnie a proginak, ami össze-vissza minden irányban leszakadhat, repkedhet, szétzúzódhat. (legalábbis az AvP-ben ez volt a csontváz-alapú animáció) Ha ezt megoldják, igazi brutális, durva csatatereket kapunk. A legszebb az lenne, ha a leszakadó testrészek, fegyverek nem "tûnnének" el a talajról. :-))
Egy nyamvadt kórót, vmi fát, vagy dzsindzsát berakhattak volna a húszezer katona mellé ;) de ez még nem végleges, nyílván sokat fejlesztenek, fõleg a kinézeten.